59 Layığını Buldun mu

127 10 0
                                    

Ben tam mutlu oldum derken neden her defasında bir şey oluyordu.
Allah'ım ben ne yapacaktım, sevdiğim adamı bırakmak istemiyorum, ona daha yeni kavuşmuşken onu bırakamazdım.
Ellerim titreyerek kılavyede gezindi.

"Hiçbir şey yapamasın" diye yazdım teretutle mesajı yerine ulaşması için gönderdim.
Cevap çok gecikmeden geldi. Derin bir nefes alıp mesaja baktığımda donup kaldım.

"Peki ufaklık bunu sen istedin o zaman akşama kadar beklemeye gerek yok adamlara şimdi haber veririm kiz evden çıkar, çıkmaz, işini haletsinler " diye yazıyordu.

Allah'ım ben ne yapacağım sevdiğim adama daha yeni kavuşmuşken.... Ne olur bana bir yol göster diye dua ettim.
Ama hiçbir şekilde çarem yoktu sıf sevdiğim adamla olmak için bir insanın hayatının mahvolmasına izin veremezdim. Heleki bu insan sevdiğim adamın kız kardeşie istemesemde Sevdiğim adamdan vazgeçecektim ama nasıl Rüzgar beni asla bırakmazdı. İstemsizce elim kılavyede gezindi tekrar .

" Nasıl olacak. Ben bırakmak istesemde Rüzgar beni asla bırakmaz"
Mesajı tereddüt etmeden gönderdim.

Adam bana gülücükle bir mesaj gönderdi.

😃😃😃 Hiçbir adam ihaneti affedetmez...

Gelen mesaja öylece donup baktım.
Asla böyle bir şey yapmayacaktım.
Donup kaldığım için cevap yazmadığımdan adamdan tekrar mesaj geldi.

GÜZEL.... Her halde cevap yazmadığım için kabul ettiğimi düşünmüş olmalı. Hızla klavyeyi kıracakmış gibi

ASLA.... Diye yazıp gönderdiğimde bu sefer mesaj yerine telefonum çalmıştı. İstemesemde açmak zorundaydım.
Telefonu açıp kulağıma dayadığımda.

" Hadi konuş asla olmayan ne?" diye sorunca. Bu adama asla yalvarmak gibi bir niyetim yoktu ama bunu sevdiklerim için yapmak zorundaydım.
Çok geç olmadan cevap verdim.

" Lütfen bunu benden istemeyin. Rüzgar bunu asla kaldırmaz" dediğimde..
Adamda çok iğrenç kahkaha sesi yankılandı kulaklarıma. Kahkahası bitince.

" Benimde amacım o zaten" dedi
Derin bir nefes aldım. Ve yalvarmaya devam ettim belki bir yerlerde vicdanı vardır umuduyla.

"Böyle yaparak ne geçecek elinize birbirini seven iki insanı neden ayırmak istiyorsunuz.?" dediğimde. Adamdan hırıltılı bir ses çıktı.

" Elimemi... Benim kızımda sevip sevilmeye hakkı yokmuydu. Ama o piçin dedesi onun tüm haklarını elinden aldı" deyince derin bir nefes aldım.

" Bakın siz kendiniz bile söylüyorsunuz. Onların dedesinin günahını niye onlara ödetiyorsu....." lafımı bitirmeme izin vermeden. Gür bir sesle.

" Kapat çeneni.. Sonuçta hepsi aynı so ismi taşıyorlar ve ben kızıma bir söz verdim. Hiçbir şekilde ne onların soyundan bir kız yaşatacağım, nede mutlu olmalarına izin vereceğim "deyince. Sesli bir şekilde yutkunduktan sonra belki kendi çaresizliğimi ona belli ettirirken onu ikna edebilirim .

" Peki bundan benim günahım ne. Benim mutluluğumu elimden alıyorsunuz lütfen bunu bana yapmayın? "dediğimde. Adam derin bir nefes aldı. Onu etkilemeyi başara bilmişimdir diye dua etim kendi kendime.

" Senin tabikike hiçbir suçun yok. Tek suçun o piç kurusunu seçmen. Ve ben yaşadığım süre boyunca asla sizin bir araya gelmenize izin vermem "dedi

" AA....... "Tam konuşacaktım lafımı ağzıma tıkayarak.

" Bu iş çok uzadı. Dediklerimi kabul ediyormusun yoksa kendi bildiğini mi okuyacaksın? "
Tüm ola bilecekleri gözümün önüne getirdim. Ama her iki teklifte canım yanacaktı. Ama Rüzgar'dan ayrılırsam sadece biz üzülecektik ama adamım teklifini kabul etmeyip Rüzgar'ı seçersem herkes üzülecekti. En iyisi adamın teklifini kabul etmek. Belki bir gün Rüzgar beni affeder umuduyla.

Her şeyinle ilkimsin Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin