Následujících šest dní stále chyběl. Od Erwina nemám žádné informace a doprošovat se o ně nebudu. To opravdu nemám zapotřebí.
Zajímalo by mě, co s ním je. Třeba je nemocný? Nebo jel někam s rodinou? Nebo to může být taky něco úplně jiného. Třeba je na dovolené se svojí holkou.
„Ts..." měl bych přestat myslet. Opravdu. Tyhle myšlenky jsou pro mě peklo.
„Levi, můžeš na chvilku?" vejde Erwin do dveří.
Co ten ode mě může chtít?
Uposlechnu a jdu za ním do kanceláře. Cestou mě napadne myšlenka, kterou nemám rád. Co když ten spratek ukončil tuhle brigádu? Ale vždyť je rád, že nějakou vůbec sehnal. Je blbost, aby odtud odcházel.
Přesně tak Levi, neodejde.
V Erwinovým kanclu se zachvěju. Strašně to tu smrdí. Co tu kruci dělal? To někoho zabil, že to tu smrdí jak po zdechlině?
„Potřebuji, aby sis vzal práci domů za Erena."
Cože? To snad nemyslí vážně, že ne? „Proč bych to měl jako dělat?" zavrčím výhružným tónem.
„Eren zítra už přijde. Nebo by alespoň měl. Problém je v tom, že ty vaše papíry potřebuji zítra ráno odevzdat a to se zítra nestihne."
„A kde je? To to nemůže udělat doma?" tohle se mi nelíbí. Pracovat za něj a nedostat žádný přídavek. Ani mě nehne.
„Byl nemocný. Dneska byl na kontrole a zítra by měl, jak jsem již řekl přijít. Ale ty papíry opravdu potřebuju."
„Tak mu to pošli domů. Ať si ti udělá sám."
Erwin chvíli přemýšlí a já už doufám, že z něj vypadne něco normálního a rozumného. Ale to byl pouhý omyl. „Tak mu to odnes domů, ALE budeš tam s ním a budeš na něj dohlížet. Je to brigádník a ten nesmí být bez dozoru. Takže si vyber."
To si snad dělá srandu? Tohle není možný.
„No?"
„Ts... Já to udělám."V ten den jsem na tebe ani jednou v dobrém nepomyslel. Nebylo proč. Brát za někoho práci aniž by dostal o korunu víc? To nikdo neudělá. Ne v dnešní době.
K tobě domů jsem nechtěl. Ještě to tak.
Nezbylo mi nic jiného, než ponocovat nad podělanými papíry.
ČTEŠ
Ve vzpomínkách (Riren/Ereri)
FanfictionErene, už to bude pět let, co jsme se viděli naposledy. A bude to deset let, co jsme se dali dohromady. Možná si na mě už zapoměl, ale já na tebe ne. Jsem tvým velkým dlužníkem, nedovolím si na tebe zapomenout, to se nikdy nestane. Celý život si mi...