Cześć, wszystkim!
Wiem, że wattpad to miejsce na publikowanie opowieści, a nie swoich prywatnych żali, a ja dodaję notki od siebie zdecydowanie zbyt często, dlatego postaram się, żeby ta była ostatnia.Nie łączy mnie z wami nic poza tym opowiadaniem. Jestem dla was tylko autorką. Wy zaś jesteście dla mnie czytelnikami, a wasze gwiazki i komentarze dają mi poczucie, że moje pisanie nie jest całkiem do kitu. Dla siebie i przyjaciół jestem jednak nie Tris46Eaton, a Zuzią albo Zuzu. Cześć, miło mi was poznać.
Pisanie to moja pasja, hobby i sposób na oderwanie się od rzeczywistości. Cieszę się, że dzięki temu wy też macie choć trochę radości. Mimo to mam jednak swoje życie, mam obowiązki domowe, szkołę i mature za dwa miesiące, prawo jazdy do zrobienia, a przyjaciół i chłopaka na drugim końcu świata. To nie pozostawia wiele czasu dla siebie, a dokładam sobie jeszcze zobowiązania wobec was.
Ale jestem człowiekiem, tak jak wy.
Obiecałam rozdziały co piątek. Bardzo staram się je wrzucać, chociaż nie niesie to za sobą specjalnych korzyści. Kiedyś mogłam liczyć na miłe słowa, jednak teraz wciąż widzę tylko: "Kiedy next?", "Będzie rozdział?", "Czemu taki krótki?", "Kiedy wreszcie coś się stanie?", w dodatku wciąż od tych samych osób. Brakuje mi czasu na pisanie, a wam brakuje rozdziałów, więc piszę je na szybko, w efekcie są krótsze, fabuła do dupy, a ostatecznie cała historia powstaje tylko dla wyświetleń.
Nie chcę, żeby to tak wyglądało, naprawdę. Dlatego proszę was - pozwólcie mi pisać, jeśli liczycie na to, że opowiadanie będzie mieć jakikolwiek poziom.
Oczywiście moja prośba nie dotyczy wszystkich, bardzo cieszę się, że tu ze mną jesteście ❤
CZYTASZ
Because I had You ✔
FanfictionDla Beatrice Prior Eliminacje dobiegły końca, ale dla Tobiasa Eatona gra toczy się dalej, chociaż od początku jest na straconej pozycji - w chwili, gdy do pałacu przyjechało dwadzieścia pięć dziewczyn, jego los został przypieczętowany, bo tego chcie...