51 - Expectations

294 27 20
                                    

Ensesindeki elimi saçlarının arasına daldırıp diğer elimle Shawn'a iyice sarılırken nerede ne yaptığımın farkında olmaktan çok fazla uzaktaydım. Saatin kaç olduğunu ve neyin yaklaştığını unutmuştum. Sadece dudaklarımın arasında uyumla dans eden dudaklarına ve ne zaman onların arasında olsam sığınabileceğim en iyi limana sahip kollarına odaklanmış durumdaydım. Ellerine odaklanmak ise dün geceden beri en zorlandığım konu olmuştu. Artık onu her yerde hissediyordum. Shawn dün geceden alamadığı verimi bugün kendi evimde, yan odadaki kardeşlerimi umursamadan, benim odamda almaya çalışıyordu.

Yavaşça ayrıldım dudaklarından. Derin bir nefes alıp odamın aurasına karışmış parfümünü ciğerlerime doldurdum. Saliseler önce yanan ciğerlerim yavaşça serinlerken Shawn'ın dudakları çenemden sonra boynuma doğru yol aldığında gerçek bir ferahlamanın olmayacağını o an hissettim. Shawn bana bir öncekinden daha iyi dokunurken gerçek bir yaşamın bundan daha iyi olmayacağını da anladım. Shawn olmadan kendi hayatımı düşünmek artık imkansızlarım arasına girmişti. Artık her şey onunla olacaktı. Ben onunla nefes alacaktım.

"Shawn durman gerekiyor." diye mırıldandığımda sulu bir öpücük bıraktı boynumun diğer tarafına. Dudaklarını tenimden o kadar zor ayırdı ki başını boynum ve omzumun arasında kalan boşluğa koyarken neredeyse mızmızlanmaya dair bir ses bile çıkardı. Sırtıma tırmanmış eli yavaşça bel oyuntuma girdi ve nefeslerini düzene sokmaya çalışmadan önce derin bir nefes aldı.

"Aslında durmak zorunda değildim." derken nefesleri boynuma çarpıyor söylediği şeye katılmam için adeta beni zorluyordu. "Kapının önünde geçip banyoya giden birisi yok." dediğinde aklının hala dün gecede olduğunu belli etmesi kıkırdamama sebep olmuştu. Tanrı biliyor ki yarıda kalan eylem beni de üzmüştü ama bunun için acele etmemize ve yan taraftaki kardeşlerimi hiçe saymamıza gerek yoktu. "Sessiz olduğunu düşünerek telefon konuşmasını ta yatak odaklarının olduğu katta başlatan biri de yok." Bu sitem de annesineydi ve hala bu durum beni biraz üzüyordu. Bayan Mendes kesinlikle bizim için çabalıyordu ama içinde bulunduğumuz durum beni yeterince üzüyordu.

"Ve artık sana kavuşmuşken durmanın bir anlamı olduğunu sanmıyorum." diyerek başını yavaşça omzumdan kaldırdı. Dudaklarımın kenarına yavaş ve öldürücü bir öpücük bıraktıktan sonra belimden sıkıca tutup beni kucağına kaldırdığında "Shawn!" diye küçük bir çığlık attım. Kollarımı hemen boynuna dolayıp sıkıca ona sarılırken o kıkırdayarak beni kaldırdı ve bacaklarımı beline sarıp kendi etrafımızda dönerek birkaç tur attı.

Kıkırdayarak bitirdiğimiz dönüşten sonra Shawn yavaşladığında yavaşça boynundan ayrılıp gözlerimi yüzüne diktiğimde parlak dişlerini kattığı gülümseme küçüldü ve dudaklarında incecik bir hal aldı. Boynunda tuttuğum ellerimi gevşetip omuzlarına yerleştirdim ve onunki kadar olmasa da mutlu olduğumu gösteren gülümsememi dudaklarıma yerleştirdim. Az önceki dönüşten mi yoksa duvarda sıkışık halde yapmaya çalıştığımız şeyden mi olduğunu tam kestiremediğim kızarıklıklar Shawn'ın beyaz ve pürüzsüz teninde öylece dururken elim istemsizce yanağına gitti. Başparmağımı yavaşça elmacık kemiğinin üzerinde gezdirdiğimde uzanıp dudaklarını dudaklarıma yeniden bastırdı.

"Sana sahibim." diye mırıldanırken dudaklarımdan çoktan ayrılmış verdiği öpücüğün etkisinden çıkmamı beklememişti bile. Durduğu yerde, bacaklarım hala belinde sarılı şekilde dururken ve elbisemin eteği hiçbir şeyi umursamadan bacaklarımdan yukarıya kayarken Shawn olduğu yerde dans edermiş gibi yavaşça salınmaya başladı. "Beni fazlasıyla beklettin." diyerek başını olumsuz anlamda sağa sola sallarken alt dudağını ısırıp söylediği şeyden memnun olmadığını da belirtti.

"İsteyerek olmadı." diyerek alnına dökülmüş bir tutam saçı gözlerinin önüne gelmemesi için geriye yatırmaya çalıştım ama tanrı içimden geçen her şeyi bildiği gibi o bir tutam saçın da orada durarak beni benden geçirdiği aşikârdı. Gözlerine gelmesin diye değil, ben kötü şeyler yapmayayım diye düzeltiyordum o bir tutam saçı. Bir tutam saçtan beklentim çok fazlaydı.

Fire On Fire // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin