"Her şey harika olmuş, Karen. Davetin için teşekkür ederiz."diyen babamla birlikte Bayan Mendes'e gülümserken Bayan Mendes de gülümsedi. "Geldiğiniz ve özrümüzü kabul ettiğiniz biz teşekkür ederiz David."
Shawn'la göz göze geldiğimde orada takılı kalırken kız kardeşi Aaliyah, Shawn'ı dürtüp aramızdaki bakışmayı önlerken önüme dönüp bitmek üzere olan tatlımla ilgilenmeye başladım. Geldiğimizden beri ne zaman Shawn'la göz göze gelsem bu gece boyunca Aaliyah tarafından sabote edilmişti ve bir süre sonra benden hoşlanmadığı için bunu yaptığını düşünmeye başlamıştım. Fakat ortada benden hoşlanmayacağı hiçbir şey yoktu. Onunla ilk karşılaşmamızdı ve ilk izlenimimi kötü olmamıştı. Yani öyle düşünüyordum.
"Bugün bir maçınız olduğunu duydum Shawn."diyen babama dönüp neden der gibi baktığımda bana göz kırpıp Shawn'a döndü. Shawn kısacık bir göz kontağı kurduktan sonra tekrar babama döndüğünde bu konunun evde konuşulmasının sebebinin ben olduğumu anlamasının bir saniye bile sürmediğini düşünmüştüm. O an her şeyi babama anlatırken aklımdan geçen şey, tabloları gelirken neden almadığım konusunda inandırıcı ve ikna edici bir açıklama olarak bu konuyu görmüş olmamdı. Ve babam getirip bir de burada konuşuyordu. Bir sevgilim olması konusuna biraz fazla takılmıştı sanırım.
"Evet, Bay Pressburg. Fakat ne yazık ki benim kurduğum takım yenildi."diyerek gülümsemesini azıcık solduran Shawn'a üzgünce baktığımda babam yeniden konuştu. "Aslına bakarsan Bella gerçekten iyi yarıştığını ve yedeklerden oluşturduğun takımı maç içinde iyi yönettiğinden bahsetti."
Shawn'la yeniden göz göze geldiğimizde gülümseyerek bana teşekkür etti ve yeniden babama dönüp "Basit bir maçtı işte."dedi. Önüne dönüp sessizce tatlısıyla oynamaya başladığında maçı kaybettiği için üzgün olduğunu bir kere daha göstermesine rağmen hiç kimse altını deşmedi veya konuyla daha fazla ilgilenmedi ama sahada olanları ben görmüştüm ve Felipe'i tebrik ederken Shawn'la fazla ilgilenemediğimi de biliyordum.
Bu yüzden suyumdan bir yudum alıp konuşmaya çalışacağım sırada babam yeniden konuştu. "Bu gece Manny'i göremediğim için üzüldüm. Ne kadar sıklıkla ülkeye dönüyor demiştin Karen?"diye soran babam masada başka türlü bir sessizlik oluşturduğunda Shawn zorlukla yutkundu ve kız kardeşi Aaliyah elindeki çatalı oflayarak tabağına bıraktı.
Neler olduğunu anlamaya çalışırken Shawn ve annesi soğuk bir bakışma yaşadı ve Bayan Mendes boğazını temizleyip konuşmaya çalıştı. "Kesin bir tarih veremem David. Bazen haber verdiği tarihten önce döner bazen daha geç. Bir sorun mu var?"
"Aslında bir sorunum var ve beni savunacak bir avukat arıyorum. Yardımcı olabilir misin?"diye sorduğunda babama döndüm. "Baba?"diye sorar gibi baktığımda babam gülümsemeye çalıştı. Bayan Mendes hemen lafa girdi. "Çalışma odama geçelim mi?" Babam başını sallayıp ikisi aynı anda masadan kalkarken gecenin hiçte beklemediğim şekilde ilerlediğini gördüm.
"Gecikirsem misafirlerimizle ilgilenir misin?"diye soran ama cevabını beklemeden babama yol gösteren Bayan Mendes'ten sonra Shawn başını salladı ve Aaliyah bana kötü bir bakış atıp masadan kalkıp salondan çıktı. Oscar ve Adler de ne olduğunu anlayamadan Aaliyah'nın peşinden giderken masada Shawn'la baş başa kalmıştım ve bu tuhaf hissettirmişti.
"Az önce bir şey oldu."diyerek babam ve Bayan Mendes'in gittiği yönü gösterdiğimde Shawn beni onaylar gibi başını salladı ve "Yemek beklenenden erken bitti."diye mırıldandı. İkimiz de aynı anda güldüğümüzde "O halde masayı toplayabilir miyim?"diye sorunca başımı salladım ve onunla birlikte ayağa kalkıp tabakları birbirlerinin üzerine koyarak toplamaya başladım.
Sadece tabak seslerinin oluşturduğu kısa süreli gürültüden dolayı ikimizde konuşmazken birlikte masayı toplayıp mutfağa taşıdıktan sonra Shawn bulaşık makinesine tabakları doldurmaya başladı. Babamın avukat arayışı ve Bayan Mendes'in de buna gönüllü oluşu yüzünden örtbas edilen maç konusunu hatırladığımda tezgahtaki son tabağı Shawn'a uzatıp aklımdaki soruyu sordum. "Masada neden basit bir maçtı dedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fire On Fire // Shawn Mendes
FanfictionAylar öncesinde Shawn'ın bana bakacağını söyleselerdi onlara benimle dalga geçtiklerini söylerdim bu imkansız gibi bir şey olurdu ama tam da şu an her bir dokunuşumla nefesini tutan Shawn'ın yanında oturmuş sessizliğin huzurunun içimize işlemesine i...