- Какво по дяволите правеше навън?- вече викаше, докато се приближаваше към мен.
- Търсех те...не знаех, че сте там. Нямаше никой в къщата...
- Той не трябваше да те вижда, Сана! Никой не бива да знае за теб!- въртеше се в кръг и прокарваше ръце през косата си.
- Не исках да стане така...никой не ми каза да не излизам.
- По дяволите! Знаеш ли какво ще стане сега? Трябва да подсигуря всичко.
- Защо? Защо се ядосваш ткова? Кой беше този мъж?
- Това не те интересува! Няма да излизаш повече от къщата, разбра ли ме? Кракът ти да не е стъпил навън!
- Какво? Джънгкук, чуваш ли се...
- Казах нещо, Сана! А щом кажа нещо ти го изпълняваш! Не ме ядосвай още повече!
- Не можеш просто да ме затвориш отново тук! Аз не съм дете, Джънгкук!
- Искаш отново да те заключа в стаята ли? Защото ще го направя ако трябва!
- Знаеш ли, беше прав! Наистина ставаш чудовище!
Обърнах се без да дочакам някакъв отговар от него и се запътих към стаята си. Моят единствен и вечен затвор. Чувах виковете му зад себе си, но не се обърнах. Нямаше да го направя.
Нямаше да позволя да хвърля гневът си върху мен. Не защото щях да се разплача, а заради възможността да се откажа от всичко, което мислех до сега.
Заслужаваше ли Джънгкук спасение?
Толкова лесно ли оставяше гневът да го завладее? Как бях виновна за нещо което не знаех?И кой беше онзи мъж? Свързан ли е с тъмните неща, с които се занимава и Джънгкук? Най-вероятно да. Защо иначе се ядоса толкова, че ме е видял.
Събуждането от приятната приказка беше болезнено рязко. Какво си мислех? Че Джънгкук просто ей така ще престане да бъде това което е и ще остане превъплъщение на моята представа?
Че ще си остане мил и внимателен?
Лъжех се. Заблуждавах се.Джънгкук не можеше да се промени. Имаше твърде много неизвестни за мен в живота му, които не му позволяваха това. Той никога нямаше да е това, с което се залъгвах до сега. Не бях осъзнала каква представа си бях направила за него. Как бях залъгала себе си, след всичко случило се. След изповедите му, след споделените спомени.
أنت تقرأ
My lovely Mafiot
أدب الهواةСана е най-обикновено момиче докато не попада пред погледа не на кой да е.....а на мафията. Джънгкук дори не подозира как едно момиче може да влезе така под кожата му. А когато най-опасният мафиот в цялата страна иска нещо го получава. Джънгкук иск...