47

1.9K 70 59
                                    

Последната ясна мисъл в главата ми беше, че Джънгкук знаеше как да се целува. Да усещам ръцете му по себе си така, караше тялото ми да трепери. Чувствах се завладяна от аромата му, който караше онова странно чувство в корема ми да се появи отново, докато толпината на тялото му завладяваше моето. Все още се взирах в очите му, преди да усетя как ръката му се уви около кръста ми, притискайки ме плътно до него, карайки ме да издам звук. Можех да усетя всяка една подробност от тялото му, сякш между нас нямаше дрехи. Ръцете му оставяха огнени следи по кожата ми, която сякаш изгаряше.

С всяка крачка, която неговото тяло правеше назад, моето се приближаваше с крачка напред, докато не стигнахме ръба на леглото. Джънгкук седна накрая му и ме придърпа между разтворените си крака, които обви около моите, задържайки ме на място. Ръцете му бавно и лениво се спуснаха по бедрата ми, предизвиквайки странни тръпки на места по тялото ми. Гледах го, докато той оглеждаше мен, а ръцете му изследваха това, което искаха. Пръстите му се впиха в бедрата ми неочаквано, притискайки ме плътно и преди да се осъзная вече се намирах по гръб на леглото под него.

Целуваше шията, раменете, устните ми. Пръстите му шареха по кожата ми, галеха врата ми и нежно се приплъзнаха под презрамката на сутиена ми. После продължиха надолу по тялото ми, изгаряйки кожата ми и карайки главата ми да се замайва от усещането, което оставяха. Чак след като тялото ми потръпна от непознатата сладост, той се отдръпна. Не след дълго усетих познатия хлад и по бедрата си. В този момент осъзнах, че съм напълно гола. Погледнах към Джънгкук и срещнах погледа му. Не го бях виждала до сега. Очите му сякаш бяха още по-черни от преди, гледаха ме така, сякаш искаха да ме погълнат изцяло. Усетих как тялото му се размърда, а до ушите ми стигна шумоленето от дрехите му по което разбрах, че след малко и той ще бъде гол.

Допирът на голата му кожа до моята ми подейства удърно. Можех да го усетя с цялото си тяло. Да усетя топлината му, смесваща се с моята. Джънгкук издаде слаб ръмжащ звук и отново атакува устните ми. Всичко беше токлова непознато и..сладко. Харесваше ми. Харесваше ми как го усещах по себе си, как устните му целуваха моите, как ръцете му искаха да ме докоснат навсякъде. А когато тялото ми само се изви към него, той също го разбра. Езика му нахлу в устата ми, карайки го да изпъшка от задоволство, а моите ръце сякаш сами се вкопчиха в раменете му.

My lovely MafiotWhere stories live. Discover now