59

1.5K 55 61
                                    

Целувки. Малки, меки и топли целувки. Събуждаха ме бавно, една след друга. Докосваха ме топло и оставяха следите след себе си дълго по кожата ми. А от там тръпката плъзваше по цялото ми тяло, издърпвайки ме от съня.

Усетих аромата му преди още да отворя очите си. Тялото му прилепваше към моето без нито сантиметър разстояние. Отново усещах тялото му до своето,а това ме караше да чувствам, че това е мястото ми. Усещах кожата му, дъхът му,  топлината му. Сякаш се бях завърнала на мястото си.

Отворих очи и срещнах онези до болка познати бездни, които ме гледаха. Бяха същите онези очи, които търсех така отчаяно. Същите, в които можех да потъна само от един поглед. И сякаш казваха "аз съм тук". Джънгкук беше тук. Онзи Джънгкук, който търсех. Можех да го позная веднага.

- Здравей.- прошепна тихо.

- Здравей.

Обгърна ме с ръката си, поставяйки дланта си на бузата ми. Пръстите му нежно галеха кожата ми. Очите му обхождаха лицето ми. Дъхът му се сливаше с моя. Познатите тръпки лазеха по тялото ми. Тялото му беше леко приведено над мен в тясноно пространство, допирайки се още повече в моето. Косата му имаше онзи прекрасен сутрешно разрошен вид, което караше ръцете ми да искат да прекарат пръсти през нея. Следите от съня все още не бяха изчезнали от лицето му, но то си оставаше все така прекрасно близо до моето. Устните му имаха онзи червен цвят, който примамваше към тях. Всичко беше толкова познато.

- Сутрин ли е вече?

-  Да. Рано е, но не можах да се стърпя..- срамежлива усмивка изви устните му.

- Може ли да останем тук още малко?- прошепнах сякаш да не ни чуят...

- Колкото поискаш, принцесо.

Осмелих се да вдигна ръка и да докосна лицето му. Устните, бузите, носът. Прокарах пръстите си през косата му, усещайки колко е мека под допира ми. Сърцето ми биеше лудо, защото отново можеше да направи това. Простото нещо, като да го докосне. И сякаш това да го гледам не стигаше. Трябваше да се уверя, че той е реален, а не просто сън..

- Ще изчезнеш ли?

- Не. Тук съм. И винаги ще бъда. От сега нататък винаги ще съм тук, точно до теб. Протегнеш ли се ще можеш да ме докотнеш, за да се увериш.- хвана ръката ми и я свали до устните си, целувайки кожата ми.

My lovely MafiotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora