– Laikyk ją, – užriko Taileris. Mane sučiupęs vyras tik stipriau sugniaužė rankas. Bandžiau muistytis, kad užpuolikui būtų sunkiau mane išlaikyti. – Tvirčiau suimk ją!
Neleidusi vyrui manęs supančioti, iš visų jėgų užmyniau jam ant kojos, trumpą akimirką jo gniaužtai atsilaisvino, dėl to pasinaudojusi proga trenkiau alkūne į kepenis ir vyriškis mane visiškai paleido. Atšokusi porą žingsnių apsidairiau, ieškodama savo durklo, tik šis buvo Tailerio rankoje.
– Ar šito ieškai? – nusikvatojo randuotasis.
– Kaip matau, mėgsti puldinėti nekaltas mergaites...
– Nekaltas? – užriaumojo vyras. – Nekaltas sakai? Kad ir kokia nekalta būtum, sugebi dvigubai stambesniam už save vyrui sulaužyti nosį.
– Pats prisiprašei, dėl to turėjai sumokėti, – sarkastiškai pareiškiau.
– Šį kartą nepabėgsi, – pasakė tyliai. – Nėra kur slėptis, – Taileris rankos mostu aprodė vietą. Aš ir pati supratau, kad šį kartą teks kovoti už gyvybę. Nužvelgiau abu vyrus. Jiems virš trisdešimties, galbūt įkopę į ketvirtą dešimtį, vadinasi, jų reakcija lėtesnė nei mano. Kaip ir minėjo Taileris, abu už mane dvigubai stambesni – smūgiavimo jėga didesnė. Turiu juos nuvarginti, o tada, atėmusi durklą, sužeisti, bet nenužudyti.
– Matau, kad mėgsti daug kalbėti, – nusijuokiau. – Žinai, šuva kuris daug loja – nekanda, – nusijuokiau dar garsiau, matydama, jog tai jį erzina.
Abu vyrai lyg susitarę puolė prie manęs, bet aš nieko nelaukiau ir pritūpusi greitu judėsiu spyriau Džošui į pilvą ir šis susirietęs priklaupė, o Taileris bandė mane pačiupti už plaukų. Jutau, kaip jo pirštai praslenka plaukų galiukais. Išsisukusi nuo kito jo smūgio atsistojau jam iš kairės, ir stengiausi trenkti per ranką, bandydama išmušti durklą, tačiau nepastebėjusi antrojo vyro pajutau smūgį į nugarą. Randuotasis pasinaudojęs puikia proga trenkė man į veidą.
– Na, jūs tikri nevykėliai, nesugebate dviese įveikti paauglės mergaitės, – tariau išspjaudama kraują iš burnos. Žandikaulį sopėjo, bet tikrai dėl to nesileisiu įveikiama. – Tik tiek sugebat? – užbaubiau garsiai.
– O tu drąsi, man patiks su tavimi pasilinksminti, – susiraukęs pratarė vyras.
– Tai pirmyn, ko lauki? – skatinau juos. Tuo metu Džošas ir Taileris susižvalgė ir nieko nelaukdami apsupo mane – man reikėjo saugoti ne tik priekį, bet ir užnugarį.
Vadovavausi Rėjaus savigynos pamokomis ir atletikos dėsningumu, nusprendžiau pasinaudoti priešininko svoriu, kad juos įveikčiau. Vienu metu vyrai susitarę pradėjo mane pulti, todėl palaukusi, kol abu bus visai šalia, pašokau atbulomis ir saulute persiverčiau atgalios, leisdama vyrams atsitrenkti vienam į kitą. Nelaukdama nė sekundės, pašokau ir spyriau Džošui į veidą, šis nuo smūgio susvirduliavo ir galva trenkėsi į koloną. Nepastebėjusi balos ant grindinio slystelėjau ir pargriuvau, tuo pat metu Taileris priėjo prie manęs. Koja prispaudė mane prie žemės.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kritusiųju Rūkas
FantasiaSeptyniolikmetės Megan gyvenimas pasikeičia, kai jos mieste iš dangaus pradeda kristi angelai. Kartu su dvejais broliais, mergina mėgindama saugiai nusigauti pas senelius, netikėtai yra įtraukiama į paslaptingą ir įvykių kupiną išgyvenimų sūkurį. Ja...