Apie ką nori kalbėtis? – paklausiau vaikino, eidama pro šalį, link pastato, kur buvome apsistoję.
– Apie mano elgesį pastaruoju metu, – tyliai pasakė Semuelis. – Aš elgiausi kaip tikras niekšas, aš niekada taip nesielgdavau, bet kai atsiradai tu, kai pirmą kartą tave pamačiau, tu kažką manyje sukėlei, sujaukei protą...
– Baik, – nutraukiau jį. – Nesakyk, kad man kažką jauti, juk manęs nė nepažįsti, o bendrauji vos savaitę, gal šiek tiek daugiau.
– Megan, – jis bandė ištiesti ranką į mane, bet aš atsitraukiau. – Tu man labai patinki, o kai matau jį, – jis nutilo ir atitrauktą ranką suspaudė į kumštį. – Kai matau jį šalia tavęs ir kaip tu į jį žvelgi, – jis palengva atpalaidavo kumštį. – Mane tai nervina, aš įsiuntu.
– Dėl Dievo meilės, – nusijuokiau. – Semai, ką tu čia šneki? Tu susimaišęs savo smegenyse, kai tiek dabar visko vyksta, tu negali žinoti, ką jauti, aš pati nė nežinau, kas vyksta mano širdyje... – pasakiau nusukdama veidą į rytų pusę, kad vaikinas nepamatytų, kaip mano skruostai išrausta iš jaudulio, prisiminus akimirką su Gebu prie ežero. – Ką tik žuvo mano mama, ji pasiaukojo dėl manęs, – prisiminus mamą man vėl suspaudė širdį, o akyse prisikaupė ašarų. – Nejau manai, kad šeimą iškeisiu į vaikiną?
– Ne, – tvirtai atsakė, bet jam nespėjus kažko daugiau pasakyti, atsisukau į vaikiną ir priėjusi arčiau paėmiau už rankos.
– Todėl prašau baigti, negaliu rinktis nei tarp judviejų, nei tarp savo šeimos. Aš visada rinksiuosi šeimą, visada ji man bus pirmoje vietoje, kad ir ką mylėčiau ar nemylėčiau, – tai pasakiusi apsisukau ir greitu žingsniu nuėjau į pastatą.
Uždariusi dvivėres duris, pagaliau įkvėpiau gaivaus oro, sumišusio su drėgme. Žinau, kad vaikinui pasakiau teisybę. Aš visada rinksiuosi savo šeimą, ji man svarbiausia visame pasaulyje. Mano prioritetas – brolis, o jis dabar – priešų nelaisvėje.
Nieko nelaukusi vėl pravėriau duris ir patraukiau į gaujos pastatą, kuriame buvo žemėlapis, norėjau jį panagrinėti prieš kelionę, bet vos išėjus į atvirą vietą, pajutau vėjo gūsius, kurie sukėlė šalčio pliūpsnius.
– Labas, senai nesimatėm, – išgirdau kažkieno balsą, sklindantį iš už nugaros, nė neabejojau, jog tai – tas cherubinas, kuris mane nudūrė ant Rezervuaro tilto, ir tik dėl to neišsigandau atsisukusi ir jį išvydusi. Akimirką mano širdis nustojo plakusi, bet vėl jam prabilus, pradėjo daužytis. – O aš spėjau tavęs pasiilgti, – nusijuokė padaras, o jam už nugaros styrojo keturios poros didelių ir galingų sparnų.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kritusiųju Rūkas
FantasiSeptyniolikmetės Megan gyvenimas pasikeičia, kai jos mieste iš dangaus pradeda kristi angelai. Kartu su dvejais broliais, mergina mėgindama saugiai nusigauti pas senelius, netikėtai yra įtraukiama į paslaptingą ir įvykių kupiną išgyvenimų sūkurį. Ja...