☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hai semua!
Korang semua sihat?
Sis sihat! HAHAHAHAHA!
Jadi, betul ke sis nak sambung Genial 2?
Serius ke nak sambung?
Ke sis main-main je??
Ke tipu-tipu 1 Malaysia??
Okay, macam ni tau...
Since lepas tamat cerita Genial : Beast Hunter.
Ada yang tanya sis,
"Tak nak sambung ke?"
"Genial 2 ada tak?"
So dari situ, sis tak mampu nak jawab ada/tak sebab sis sendiri tak tahu adakah sis akan buat yang kedua. So sis jawab, sis MUNGKIN ada/tak ada. Sis memang tak terfikir langsung nak sambung cerita Genial memandangkan matlamat sis hanya untuk habiskan cerita ni dan melihat kesengsaraan pembaca AHAHAHAHHA.
Namun, selepas mengambil waktu yang panjang dan berdiam diri untuk bertafakur.. ecehh, sis sedikit sebanyak dah pun siapkan rangka untuk Genial yang seterusnya.
Dalam tak sedar, sis rasa macam "eh! Okay lah, nak sambung cerita ni!"
Jadi, kalau ada yang teringin nak sambungan Genial 2, korang berterima kasihlah kepada mereka-mereka yang menyoal pasal sambungan Genial 2 ni, sebab kalau diorang tak tanya, mungkin sis tak akan buat. Hahaha.
Cuma... korang jangan expect cerita sis best eh. Sis pun tak tahu sejauh mana sis boleh bawa cerita ni dengan jalan cerita yang menarik..
Sis ada terfikir nak buat Bab kurang daripada 60 bab (mungkin) jadi sis nak tanya soalan ni kat korang.
Korang suka baca cerita yang lebih 60 bab atau kurang 60 bab?
(Average words dalam 1K utk setiap bab)
Komen sini
I) Lebih 60 Bab
II) Kurang 60 Bab
Lagi satu soalan.
Korang jenis suka cover book cantik2 dan aesthetic or lebih memandang kepada sinopsis or kedua-duanya sekali?
Komen sini.
I) Lebih utamakan Cover Book Cantik-cantik dan Aesthetic
II) Lebih pentingkan Sinopsis
III) Kedua-duanya
IV) Atau jawapan lain?
(Ini untuk kajian Sis terhadap kecenderungan korang waktu cari buku untuk dibaca)
"Fuh macam buat paper work"
Apa-apa pun, Sis tak sangka walaupun ini cerita pertama yang sis dapat tamatkan di wattpad, tapi sambutannya amat baik dan mengagumkan!
Hari-hari sis terharu tengok notification korang, lagi2 yang add buku sis dalam library korang, yang follow sis also.
Terbaik ah semua! Terima Kasih! Kalau nak followback, roger okays.
Mungkin dengan bantuan cousin sis, cerita ni sedikit sebanyak mendapat perhatian korang. I really thank her for all support to my story ❣
So!
Tanpa membuang masa lagi!
Dengan ini!
Sis confirm!!
Yang kita!!
Akan!!
Jeng!
Jeng!
Jeng!
ADA GENIAL SIRI KEDUA!!
YAYYY!!!!!
Suka tak? Ke tak suka? Kalau tak suka sis nak merajuk 😭
Hahaha, okay tapi sis tak mengharapkan apa-apa sebab sis buat Genial 2 ni kerana ada beberapa pembaca yang tanya dan mereka nakkan and a lots of you guys pun cakap cerita ni best and akan sokong sis.
Saya sangat berterima kasih kepada semua. Koranglah pembaca saya yang saya akan hargai sampai bila-bila. <3
So here the little sinopsis tentang Genial kedua ni.
Its about pelajar Genial lah. AHAHAHAH!
Dah tu je. Cukup!
Korang tak perlu tahu lebih-lebih. Hahahahaha.
Tapi sis boleh cakap yang mungkin ada beberapa watak dalam cerita ni akan wujud di Genial 2 and berkemungkinan juga Genial akan ada 3 siri, so stay tuned okay!
Sis akan lambat update sebab sis masih belum habis sem. 20hb Februari 2021 mungkin sis akan update 1st chapter.
Bye love you guys Muah!
YOU ARE READING
GENIAL : BEAST HUNTER ✔
Mystery / Thriller[ WattysMY 2020 Award Winner | Mystery/Thriller] Beast Hunter. Mereka ialah pelajar-pelajar terpilih, yang ditugaskan untuk memburu Beast yang mengacau keamanan pelajar sekolah. Bagi merungkai misteri kewujudan Beast, Organisasi Beast Hunter (OBH) t...