Váratlan hír

2.3K 67 2
                                    

Nessa szemszögéből

Reggel eléggé korán keltem, a szoba társaim még mélyen aludtak ezért nagyon halknak kellet lennem. Kimentem a fürdőbe és engedtem magamnak egy jó meleg fürdőt, amint ki szálltam meg törölköztem és meg fésülködtem. Az eddig mindig ki engedett fekete hajamat most ló farokba kötöttem, fel vittem egy enyhe sminket, természetesen a ruhám ugyan abból állt mint eddig. Lementem reggelizni ahogy le értem láttam hogy mindenki be van zsongva de mitől azt sajnos nem tudtam, aztán egyszer csak meg csapott a fel ismerés, ma van a Trimágus tusának a nagy bejelentő napja legalábbis valakinek nagy, nekem például nem az. Leültem a szokásos helyemre de sajnos nem ülhettem egyedül.

-Szia-köszönt Lauren

-Szia-amint ezt ki mondtam éreztem ahogy be csapódik mellém a többiekkel nem törődve.

-Óriási hírem van!-kicsit hangosan mondta a kelleténél hangosabban.

-Meg hallgatom mi az, az óriási hír, de ha mégegyszer bele ordítasz a fülembe nem állok jót magamért-mondtam érzelem mentes arccal.

-Bocsi-erre csak egy szem forgatást kapott-Na szóval te tudsz arról hogy ma lesz a Trimágus tusa?

-Miért ne tudnék-nevettem egy kicsit-De fogadjunk hogy Szent Potter megint bajba kerül.

-Miért vagy ilyen ellenséges Potterékkel?-kérdezte rám nézve legalábbis gondoltam hogy rám nézz, de a tekintette az nem engem pásztázzott hanem egy mögöttem pár méterrel arrébb ülő srácot.

-Meg tennéd ha tőlem kérdezel valamit rám is figyelsz?-mondtam gúnyosan-És a kérdésedre a válaszom....

-Mert sokat vagy együtt Dracoval-szakított félbe.

-Dracot ebbe ne keverd bele-néztem rá szúrós szemekkel, furcsáltam miért vagyok ilyen Dracoval amikor egyáltalán nem érzek iránta semmit.

-Az nem a te baglyod?-kikerekedő szemekkel néztem ahogy le száll elém a bagoly és a kezembe nyújtja a levelet, vajon ki küldhette?

-De, ő itt éjfény. Viszont nem vártam ma postát-vakartam meg a tarkóm.

-Psstt.. Nessa-hallottam egy ismerős hangot és röktön oda néztem

-igen?

-Azt a levelet ne itt bontsd ki-mondta alig hallhatóan.

Miután végeztem az evéssel és Dumbledore a monológjaival fel mentem és ki bontottam azt hittem valamelyik elsős szórakozik de nem az apám írt.

"Drága Nessám.
Tudom sok idő telt el amikor
utoljára láttál nem is emlékezhetsz
rám hogy is néztem ki de ez most mindegy.
Fogad el tőlem ezt a baglyot elő
születés napod alkalmából

Ui:Lassan én is ott leszek veled.

T.D"

Nem hittem a szememnek ezt tényleg az apám írta? És lassan találkozni fogok vele ez életem legjobb napja. El mondjam Draconak vagy sem? El mondom neki. Küldtem neki egy levelet hogy jöjjön a tiltott rengeteg elé.

Draco szemszögéből

Kaptam én is egy levelet kibontottam és ez állt benne.

"Draco gyere a
Tiltott Rengeteg elé
7 órara. N.D"

Jól ismertem már ezt a kéz írást és a monogramot is de azt nem tudtam miért kéne hogy oda menjek. A lap hátuljára akartam írni a választ de az eléget saját magától godolhattam volna hogy ez lesz hisz a valódi mondogramját írta oda. Van még 2 órám el készülni, szóval van még időm egy gyors evéshez rendesen. Nagyon gyorsan telt az idő a reggeli után kivéve bájital tanon, ott volt egy kis össze akadásunk Potterékkel de ezt is le kezeltük jobban mondva Nessa kezelte le de csak ennyi.
Gyorsan ettem és még volt időm át öltözni is nem akartam az iskolai talárba menni amint végeztem az öltözködéssel el indultam a Tiltott Rengeteghez.

Itt van a következő rész remélem tetszett.
Lehet van benne sok hiba de azért bocsi😅

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now