Jó olvasást!
Nessa szemszögéből.
Fel ültem az ágyon és nem kicsit lepett meg amit láttam. Adam állt az ajtóban és csak nézett rám. Bejött és leült mellém.
-Bocsi hogy csak így rád törtem csak Malfoy küldött. Azt hiszi együtt vagyunk és azt szeretné hogy beszéljek veled.-most ez komoly? Miért nem áll elém és mondja ő a szemembe?
-Pihenni szeretnék nem beszélgetni.-mondtam teljesen őszintén a szemébe nézve.
-Jogos, igazad van, holnap támadunk úgy hogy jobb lesz ha most elmegyek.-elgondolkoztam és vártam egy kicsit. Adam addigra már éppen ment le amikor én utána szaladtam és a lépcső tetejéről le kiabáltam neki.
-Adam! Nem maradnál!? Kérlek.-mosolyogva jött vissza. Vissza mentünk a szobába.-Szeretném felvenni a pizsamám szóval légyszi elfordulsz?
-Persze.-ezzel hátra fordult. Sietősen vettem fel a pizsamát nehogy idő előtt vissza forduljon. Megütögettem a vállát hogy vissza fordulhat. Lefeküdtem az ágyba de csak néztem a plafont. Adam is mellém feküdt de tartotta a tisztes távolságot.
-Nyugodtan közelebb jöhetsz. Nem vagyok porcelán baba.-nevetve közelebb bújt. Az alvásom lehet azért nem ment mert már aludtam eléggé sokat de még is fáradt voltam. Egy jó darabig csendben feküdtem addig amíg meg nem hallottam Adam mély szuszogását. Felé fordultam de ahogyan hallottam már fújta a kását. Sóhajtottam és oldalra feküdtem. Az egyik kezemet a fejem alá tettem a másikkal pedig óvatosan átöleltem Adamet. Hála Merlinnek nem kelt fel. Közelebb húzódtam hozzá így már éreztem az illatát. Behunytam a szemem hátha el tudok aludni bár nem sok sikerrel jártam. Elkezdtem gondolkozni. Körülbelül majdnem 3 hónap telt el az aznap este óta Dracoval viszont 3 hónapos nem lehet vagy lehetek, mivel Lucius tegnap oldotta fel ezért maximum 2 vagy 3 napos lehetek vagy lehet. Ha egyáltalán Lucius igazat mondott. Egyáltalán van olyan hogy 2-3 napos? Ilyenkor úgy örülnék egy anyának aki elmondja.
-Min töröd ennyire az agyad?-kérdezte Adam. Felé fordultam.
-Semmin. Hülyeség.-mosolyogtam rá. Nem foglalkozott vele hanem inkább még közelebb húzott magához.-Lehet hogy te aludni szeretnél de én éhes vagyok. Lejössz velem enni?
-Gyere.-kelt fel az ágyból. Ugyan úgy tettem ahogyan ő. Lementünk én leültem az asztalhoz Adam pedig kinyitotta a hűtőt.-Mit kérsz?-belenéztem a hűtőbe de nem láttam benne semmi "érdekeset"
-Nem tudom.-hátra nézett és fel vonta az egyik szemöldökét. Kivett egy barackos lekvárt és elém tette.
-Meg csináljam vagy meg csinálod te?-meg vontam a vállam. Megcsinálta így maximum az evés 10 percet vett igénybe.
-Van még?-elkezdett nevetni.-Ha nem akkor megyek veszek.
-Nessa most ettél meg legalább 7-et, ha nem többet.-nevetett tovább. Felálltam és elindultam fel felé. Sajnos a lépcső tetején neki mentem Emilynek és Malfoynak. Ki akartam őket kerülni de a szőkeség megfogta a karom és magához húzott.
-Miért járkálsz hajnalok hajnalán? Te pedig mit keresel itt? Azt mondtam beszélj vele nem azt hogy aludj itt.-a mellette álló lány elkezdett kuncogni ami nagy meglepetésemre Draco nem nézett jó szemmel.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...