Jó olvasást!Nessa szemszögéből.
Reggel elég későn keltem. A többiek már sehol sem voltak. Gondolom elmentek órára. Kimásztam az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt. Fel öltöztem majd egy kisebb sminket tettem magamra. A hajamat ki egyenesítettem és mire ki értem egy levél fogadott.
"Kedves Nessa!
Szeretnék veled beszélni. Ha lehet akkor még ma, nagyon fontos dolog lenne és személyesen szeretném tudatni veled a dolgokat. Dracot most ne hozd csak te egyedül gyere. Roxmortsban van egy nagyon romos ház, 2 órára legyél ott.E. L"
E. L? Az még is..... Oh. Szóval akkor az anyám találkozni akar velem. Mikor végre tök nyugodt napjaim vannak közbe avatkozik az anyám. És az mégis mi hogy Dracot ne vigyem? Bár érthető. Ránéztem az éjjeli szekrényen lévő órára és már fél 11 van. Mikor aludtam el tegnap este? Ahogy kiléptem az előtérbe olyan hideg csapott meg. Oldalra néztem és kint szakadt a hó. Be kopogtam Grangerhez de egy olyan kislány nyitott ajtót aki csak hasonlít Grangerre.
-Szia.-köszönt félénken. A haja vörös mint a Weasleyké viszont olyan göndör mint Grangeré.
-Szia. Nem tudod hol van Granger?-furán rám nézet.
-Az anyukám?-tessék???? Kikerekedett a szemem és csak álltam.
-Az anyukád?-kérdeztem vissza hogy hátha nem hallottam jól.
-Igen ő. Habár azt sem tudom te ki vagy.-meg forgattam a szemem.
-Hol találom Dumbledore professzort?-Kérdően rám nézet. Igaz is, honnan tudná egy maximum 10 vagy esetleg 12 éves kislány.
-Ő már rég meghalt. Olvastam a könyvtárban még tegnap és elég érdekes olvasmány. Ő volt az igazgató még nagyon, nagyon régen. Most McGalagony professzor az igazgató.-hova a jó életbe kerültem.
-Esetleg hallottál olyan emberről akit úgy hívnak hogy Draco Malfoy?-csendben állt egy darabig.
-Persze hogy hallottam. Ő egy hírhedt Auror. De annyira hasonlítasz a feleségére. Nem te vagy az?-ez kezd egyre furább lenni.
-Felesége van? Tudod hol lakik?-bólogatott.-El is tudod mondani?-amikor elmondta újból kikerekedett a szemem. Azt a lakcímet mondta ahova szeretnék költözni Dracoval. Elköszöntem tőle és kimentem. Csend honol mindenütt ezek szerint óra van. Ki rohantam az iskolából és hopponáltam a házhoz. Bekopogtam. Egy olyan személy nyitott ajtót hogy azt hittem leesik az állam.
-Szia kicsim.-kicsim? Érdeklődve néztem rá.-Nem jössz be?
-De megyek.-ahogy beléptem mindenütt zöld ezüst és fehér volt. Annyira hasonlít Dracora ez a férfi.-Merre van a mosdó?
-Ezt te is tudod. Itt laksz.-nem válaszoltam csak elindultam. Meg kellett volna jegyeznem amikor először itt voltam. Amikor végre sikerült megtaláljam a fürdőt az a férfi fel kiabált.-Mindjárt megérkeznek ki menjek eléjük a vonat állomásra vagy te szeretnél?-a mondat végére feljött hozzám de már mostam a kezem. Átölelte a derekam és egy apró puszit nyomott a nyakamra. Kicsit fura ez az egész. Jó nem is kicsit. Rohadtul fura.
-Nyugodtan menj.-megcsókolt és már lement hogy fel vegye a cipőjét. Amikor kiment az ajtón szét néztem az egész házban. Amikor a hálószobában voltam és az éjjeli szekrény fiókját néztem át találtam egy házassági nyilatkozatott. Végig olvastam de a neveken megakadt a szemem. "Nessa Denem és Draco Malfoy ezentúl házas társak" ahogy ezeket a sorokat végig olvastam megláttam a táskám az egyik székbe. Elkezdtem kotorászni benne hogy megtaláljam a pénztárcám. Kivettem belőle a személy igazolványom és megnéztem a nevet. "Nessa Malfoy" ezek szerint az aki az előbb elment nem más mint Draco. Lementem hogy csináljak magamnak valamit de ekkor kivágódott a bejárati ajtó és be futott kettő kisgyerek. Egy lány és egy fiú. A lánynak fekete haja volt a fiúnak pedig ugyan olyan tejföl szőke haja mint Draconak.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...