Jó olvasást.Nessa szemszögéből.
Már mindenféle téma fel jött, az is hogy melyik fiút szerettem jobban vagy melyikkel illenék össze. Most a varázserőmőn vannak fent akadva.
-Meg kell tanulnod kontrollálni az erőd.-ecsetelte le nekem anyám.
-De tudom hogy kell.-sóhajtott.
-Rendben akkor mutasd.-Draco felé fordultam mire ő el kezdett hátrálni.-De ne Dracon.
-Akkor kin??-néztem bele az ugyan olyan színű szemébe amilyen az enyém.
-Például.-gondolkozott egy kicsit majd meg szólalt.-Adamen.
-Oké.-oda sétáltam elé majd bele néztem a szemébe.
-Úgy sem fog működni.-ekkor el kezdtem suttogva énekelni azt a dalt amit múltkor meg tanultam. Amikor a végére értem Adam szeme fel csillant.
-Mire vágysz most a legjobban??-néztem bele a szemébe.
-Arra hogy megcsókoljalak.-ki kerekedtek a szemeim.
-Mivan???-hallottam meg mögöttem Draco hangját.
-És ezt miért tennéd?-kérdeztem tovább.
-Mert szerelmes vagyok beléd.-megfogta anyám a karom hogy fejezzem be.
-Nem cseng a füled a dalomtól.-mondtam majd Adam észhez tért. Vissza ültem a helyemre.
-Azt az egyet meg váltosztathatod hogy Nem cseng a füled a dalomtól.-mondta anyám én pedig bólintottam.-Nekem mennem kell gyerekek. Örültem a találkozásnak fiúk. Veled pedig még találkozok.-homlokon puszilt majd el ment.
-Szerintem mi is induljunk.-mondtam majd fel álltam. A többiek is így tettek. Ki mentünk majd el indultunk haza fele. Egy jó darabig csend volt majd ezt Draco törte meg.
-Mi az hogy szerelmes vagy belé.-én elkezdtem nevetni Adam pedig csak nagy szemekkel nézte.
-Imádom amikor nevetsz.-mondták nekem egyszerre. Még jobban el kezdtem nevetni. Átkaroltam mind a kettőnek a vállát és úgy mentünk tovább.
-Imádlak titeket.-mondtam még mindig nevetve.
-Én is.-mondták megint egyszerre.
-Hopponáljunk inkább.-mondta Draco.
-Ahogy szeretnéd.-mondtam és már a Denem Kúria előtt álltunk. Be mentünk.-Hova menjünk?? A szobámba vagy...-folytatni akartam.
-Vagy most azonnal ide jöttök.-hallottuk meg Lucius mogorva hangját. Mind a hárman elé sétáltunk.-Hol voltatok.
-Sétá...-folytatni akarta Draco de közbe szóltam.
-Az anyámmal találkoztam.-mondtam.
-Hogy merted??-rá emeltem a tekintettem.
-Most mit fogsz csinálni??-mentem egyre közelebb hozzá.
-Nessa...-tette a kezét a vállamra Adam. Hátra néztem majd le löktem a kezét.
-Ha el mehetünk a szobámba akkor talán nem mondom el apámnak amit csináltál velem éveken át vagy lehet elmondom azt a kis incidenst amit még 9 évesen okoztál nekem.-néztem végig a szemémbe és mondtam neki Legilimenciával.
-Menjetek a szobába.-mondta én pedig csak el motyogtam egy "én is így gondoltam" mondatott. El indultunk majd fel mentünk a szobámba. Le ültem az ágyra majd ki terültem.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...