Nessa szemszögéből
A Griffendélesektől kézen fogva jöttünk ki, amíg Potternek igazi boldogság volt az arcán addig nekem nem.
-Hogy, hogy így döntöttél?.-erre rá néztem és próbáltam magamra erőltetni egy kicsi mosolyt.
-Nem tudom de azt igen hogy veled szeretnék lenni.-csak egy csókot kaptam válasznak. Legszívesebben most el mennék Dracohoz és el mondanám neki az igazat. Az utat a Nagyterem felé vettük, be léptünk az ajtón és ő el ment a Griffendélesek asztalához én meg az alentétes asztalhoz. Nem ettem semmit csak figyeltem ahogy egyfolytában engem néz. Égetett a tekintete ahogy engem pásztáz a zöldes szemeivel, fel álltam és el indultam a klubbhelység felé.
-Aranyvér.-mondtam a jelszót és be mentem. Fel mentem majd el mentem fürdeni. Engedtem magamnak vizet és bele ültem a kádba. Meg mostam a hajam és az egész helységet be járta a kókuszus illat. Hallottam ahogy nyikorog az ajtó, gondolom be jött valaki. Ki szálltam hogy meg nézzem ki az de előtte magam köré tekertem a törölközőt. Ki mentem de aki ott volt arra nem számítottam.
-Mit keresel itt?-kérdeztem Malfoytol.
-Egy lányhoz jöttem.-ez nem kicsit fájt.
-Melyik lányhoz?-kérdeztem.
-Nem ismered.-mondta majd meg fogta magát és le ült az egyik ágyra.
-Még is hogyne ismerhetném most lett 5 éve hogy ide járok szóval mindenkit ismerek.-mondtam majd közelebb mentem hozzá.
-Először is öltözz fel mielőtt a barátod meg lát hogy itt állsz előttem egy szál törölközőben.-ekkor észbe kaptam és oda léptem szekrényhez, ki vettem egy méreg zöld trikót és egy hozzá illő nadrágot, be mentem a fürdőbe és fel öltöztem de mire ki léptem Draconak már az ölében ült egy majdnem fehér hajú lány.
-Menjetek szobára.-mondtam egy kicsit hangosabban, erre a lány le esett az öléből én meg el kezdtem nevetni. A tejföl szőke fiú nem tartotta viccesnek hanem csak ki sétált a helységből be csapva maga után az ajtót.
-Ezt muszáj volt?-kérdezte majd szembe fordult velem. Amikor meg láttam az arcát undor ült ki az enyémre.
-Áhh hogy ezért nem akarta el mondani melyik lányra vár. Mit akarsz Malfoytol Lauren?-nem néztem volna ki ezt Laurenből.
-Nessa.... Sajnálom.-mondta majd le intettem.
-Nem érdekel. De azt ugye tudod hogy te is csak egy játékszer vagy neki?-meg teltek könyekkel a szemei majd ki szaladt. Ahogy ki ment fel vettem egy nagyobb pulóvert és el mentem a Griffendélesekhez. Pár perccel később a mozgó képnél álltam és próbáltam be menni.
-Engedjen már be!-mondtam majdnem ordítva.
-Nem vagy Griffendéles.-meg forgattam a szemem. Hála Merlinnek max 5 perc múlva jött Longbottom és be engedett.
-Hol van Harry szobája?-kérdeztem tőle.
-Ugyan ott ahol az enyém.-egy kicsit fejen csaptam magam.
-Merlinem segíts.-tettem össze a két kezem.-Hol a te szobád?
Sóhajtottam majd jelezte hogy kövessem. Ugyan olyan volt mint a Mardekárosoké csak annyi volt a különbség hogy ez egy toronyban volt nem pedig a picénél. Be léptünk a szobába. Azonnal ki szúrtam az idéző jelben barátom, oda feküdtem mellé majd bele fúrtam a fejem a melkhasába. Hallgattam egy ideig a légzését. Amint meg untam el kezdtem játszani a barnás hajával.
-Mit keresel itt?-miközben ezt ki mondta közelebb bújt hozzám.
-Nem akartam egyedül aludni.-még egy hazugság. Át karolta a derekam utána pár perc múlva el aludt. Engem is lassan el nyomott az álom.
Másnap Harry már nem volt mellettem de viszont felettem állt három vörös hajú fiú.
-Weasleyk.-köszöntem.
-Hewitt.-mondták ketten de a harmadik mást mondott.
-Nessa.-bicentett felém Fred. A Weasley családból csak az említett személy hív Nessának.
-Mit akarsz?-kérdezte Ron vagy hogy hívják. Nem jegyzem meg a vérárulók nevét kivéve annak akiben meg bízok egy kicsit.
-Én kérlek szépen...-ekkor nyeltem egy nagyot majd el fintorodtam, szerintem nem vették észre.-A barátomhoz jöttem.
-És ki az a szerencsétlen?-meg akartam szólalni de közbe vágtak.
-Én vagyok az.-hallották meg Potter hangját a hátuk mögött.
-Harry???-ki kerekedtek mind a háromnak a szeme és tátott szájjal nézték a szemüvegest.
-Igen?-fel álltam és mellé sétáltam.
-Én most megyek.-adtam egy puszit a szája szélére és ki mentem. Az ajtót be csuktam de még hallgatóztam.
-Harry nem hiszem el hogy nem veszed észre, csak ki használ.-Mondta Ron. Talán nem is olyan hülye mint amilyennek képzeltem.
-Nem használ ki én bízom benne.-milyen kis naiv. Szerintem eleget hallottam úgy hogy el indultam a klubbhelységhez. Nem kellett sok és oda értem majd be léptem. Fel akartam menni de egy sokkal nagyobb varázsló termett előttem.
-Hol voltál?-kérdezte mire én fel néztem rá.
-Valahol. Nem vagy az apám hogy számontarts.-mondtam miközben a szemeibe néztem. A szürkés iríszei most meg teltek haraggal. El lépett mellőlem majd el ment. Fel mentem és át öltöztem. Szokásos iskolai ruhát vettem fel. Le mentem reggelizni, Lauren végig nézett rajtam majd folytatta az evést szokás szerint nem ettem túl sokat. Az iskola teljesen meg változott, Dumbledoret alig lehet valahol látni, Umbridge meg kezelhetetlen de azért a Mardekárosok vele vannak még én is. Be mondokat szereltettet. Azt is figyeli ki mikor mit csinál ezért eléggé nehéz át osonni a másikhoz vagy el menni, nekem eddig meg nehezítette a minden napjaim. Meg untam hogy ott vagyok ezért el mentem az első órámra ami Bájitaltan volt a Griffendélesekel. Az órának a nagyja azzal telt hogy Piton professzor tockosokat ad, leginkább Potternek és Weasleynek. A második órám gyógynövény tan volt. Utána lyukas órám ezért ki ültem az udvarra a többi Mardekáros is így tett.
-Szia.-köszönt az egyik Mardekáros.
-Szia. Téged még nem láttalak új vagy?-kérdeztem majd mutattam hogy nyugodtan üljön le.
-Nem csak még eddig láthatatlan voltam mindenkinek.-nem hallhatóan de nevettem.
-Amúgy én Nessa Hewitt vagyok.-mondtam és nyújtottam a kezem.
-Benjamin Smith.-mondta és kezet fogott velem.
-És mit szeretnél?-kérdeztem és bele néztem a csoki barna szemeibe.
-Csak beszélgetni.-mondta majd fel állt és felém nyújtotta a kezét. El fogadtam és követtem.
-Hova megyünk?-kérdeztem miközben gyorsított a léptein.
-Van egy tó a Tiltott Rengetegben oda megyünk.-húzott tovább maga után. Majdnem észre vettek a ő nem présel a falhoz, Umbridge egyfolytában járőrözik vagy valakit meg kér rá. Nagy nehezen de ki jutottunk a kastélyból. Futva mentünk a tóhoz. Mikor oda értünk akkor csak a hold fénye világított, valamiért mindig hamarabb sötétedik mostanában. Le ültem a tó szélére és a vizet néztem.
Holnap hozom a folytatást.😅
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...