Lehet ebből szerelem?

1.9K 66 7
                                    

Nessa szemszögéből

-Késtél-sziszegte Lucius

-Tudom, és sajnálom-nem késtem volna ha az, az idióta Potter nem tart fel

-Nessa-szólított meg erőteljesebben mire én össze rezzentem-Mit mondtam hogy ha késtek mi jár?

-Bü-Büntetés-motyogtam alig hallhatóan

-Nem hallom-kiáltott rám

-Büntetés-egy fél mosoly kíséretében ki mondta a főben járó átkot

-CRUCIO-ahogy ezt ki mondta a földre térdeltem és csak csendben tűrtem

-E-Elég.... Kérem

-El gyengült a nagy Nessa Denem?-röhögött

-Capitulatus-hallottam meg Piton hangját

-Á Perselus-mondta gúnnyal a hangjában

-Meg mondta a Nagyúr hogy nem bánhatsz így vele!-majdnem kiabáltak egymással

-Nem érdekel!

-Az se érdekelne hogy a fiaddal tenné ugyan ezt?-döntötte egy kicsit oldalra a fejét-Nessa, most menny el.

Alig bírtam ki hogy ott rögtön el ne sírjam magam. Be értem a klubbhelyiségbe és minden szem rám szegezödött nem akartam hogy lássák ahogy sírok ezért be mentem a mosdóba.

-Gazdám ssszzz-hallottam meg ahogy hozzám beszél Skyri

-Tessék?-kérdeztem egy kicsit szipogva

-Szóljaakssszz az apjának ssszzz?

-Nee, abból csak Draco jönne ki rosszul-hiába volt egy idióta én attól még kedvelem mint barátot és nem szeretném ha bármi baja is lenne. De ez az egész Potter hibája ha nem ütközik belém akkor nem késtem volna meg persze utána el is kezdett papolni hogy jobban kéne vigyázzak meg ilyeneket.

-Nessa-rögtön oda kaptam a fejem mert ismertem a hang tulajdonosát és most pont rá volt szükségem. Oda rohantam és a nyakába ugrottam, persze azzonal ki tört belőlem a sírás ő meg csak nézett. El kezdte közben simogatni a fejem és a hátam, nagyon jól esett hogy mellettem van.

Fel néztem rá és csak szomorúságot meg együtt érzést véltem fel fedezni a szemeiben.

-Nessa figyelj-nézett le rám-Nagyon sajnálom hogy csak úgy oda küldtelek, tényleg sajnálom-a szemében most  csak meg bánás volt

-Semmi baj. Nem a te hibád.-sóhajtottam

Draco szemszögéből

Nessa csak sírt és nem csinált mást, annyira sajnáltam hisz az én hibám volt, lehet hogy nem miattam késet, de miattam kellett oda mennie. Az apám nagyon azt akarja hogy ki béküljünk de amikor meg tudta hogy Nessával még jobban össze vesztem el patant nála valami és oda hivatta lehet a fejemből tudta meg hogy össze vesztem vele vagy követett nem tudom. Egyet viszont nem értek miért Nessát? Miért nem engem?

-Draco-mondta nekem szipogva

-Igen?-néztem rá kérdő tekintettel

-Bocsánat-amint ezt ki mondta újra ki tört belőle a sírás, furcsáltam is hogy miért sír ennyire egy sima Crucio miatt. Nagyon sokszor kapott már többet is mint én de mégsem sírt akkor most miért?

-Nessa, nem szoktál ennyire sírni sőt nem is szoktál úgy hogy mi a baj?-aggódtam a lány miatt, lehet hogy neki csak egy barát vagyok de nekem az is lehet hogy meg szerettem. Lehet ebből szerelem? Lehet nem kellett volna de használtam rajta Legilimenst de amikor bele néztem a fejébe csak az én gondolataimat hallottam. Na most mit csináljak lökjem el magamtól vagy micsoda?

-Draco kérlek ne-persze hogy most is az elemémben turkál.-Jó, bocsánat esküszöm rajtad soha többet nem használom.

-Rendben-akár mennyire is fel húzott most nem tudok rá haragudni, mindig mellette szeretnék lenni de ez sajnos nem lesz így én mindig csak a legjobb barátja leszek semmi több.

-Nem megyünk el aludni? Fáradt vagyok.-mondta én meg csak meg fogtam és fel vittem őt a lányokhoz. Természetesen minden lány engem nézett, Nessára meg szúrós tekintettel vetettek. Le tettem az ágyra és egy önelégült mosolyra húztam a szám, láttam ahogy az összes lánynak utánam folyik a nyála kivéve egynek,Nessának.

-Húzz már ki-ahogy meg hallottam Nessát nevetni nagyon jó érzés fogodt el. Vacsorára csak a Griffendélesek mentek le meg egy páran a másik hazaktól, mi Mardekárosok ott maradtunk a klubbhelyiségbe amíg én Pansyt meg Blaiset cukkoltam addig Nessa el be szélgetett Laurennel vagy kivel. Nem tudom hogy hívják de lehet ez a neve.

-Hewitt!-hallottam meg Pansy nyávogós hangját amitől egy kicsit ki rázott a hideg

-Parkinson?

-Nem jössz ide?-bele rúgtam egy kicsit a lábába-Mivan?-suttogta

-Bocsi Lauren majd később beszélünk szia-és persze hogy ide jön nem marad ott az újdonsült barátjánál nem ő jön ide

-Sziasztok

-Hello-köszöntem egyszerre Blaisel, ő ugyan úgy nézett rá mint ahogy én szoktam. Nem szeretek osztozkodni, de ezt ő is tudja.

-Miért hívtál Parkinson?

-Nem megyünk el Potterékhez?-miért mennénk oda?

-Miért?

-Meg szivatni őket-ja hogy ezért így már nekem is tetszik

-Úgyis van egy kis el intézni valóm Potterel-el indultunk a Griffendélesekhez de nem kell oda mennünk mert meg hallottuk Granger hagját ahogy azt mondja hogy "Honnan tudhatnád?"

-Malfoy

-Sárvér-ezt kivételesen nem én mondtam hanem Nessa

-Hogy mondtad?-kérdezte Weasley patkány és meg indult Nessa felé de én elé álltam. Mivel sokkal magasabb voltam Weasleynél és szélesebb vállam is volt ezért nem látta Nessát.

-Hol hagytad a lovad Malfoy?-nevetett Granger.

-Téged senki se kérdezett, te fel kapaszkodott kis Sárvérű-én még mindig Nessa előtt álltam, de ezt nem én és nem is a mögöttem lévő lány mondta hanem Blaise.

-Egy szadista csótány vagy Malfoy. Ránk uszítod a haverjaid és a kurvádat is? Ezt még belőled se néztem volna ki.-ha ezt Nessára mondta én esküszöm meg folytom.

-Kit neveztél te kurvának?-kérdezte Pansy

-Nyugi Parkinson nem téged hívott így-ekkor patant el a húr annyira fel idegesített ahogy bántak a lányal akit azt hiszem tényleg szeretek. Kivettem a pálcámat a talárom zsebéből és rá szegeztem Potterre. Ahogy ezt Nessa észre vette bele suttogot a fülembe.

-Draco, hagyjad nem fontos-ahogy el hagyták ezek a szavak a száját egy fél mosollyal el húzódott tőlem.

Nessa szemszögéből

Amikor bele suttogtam Draco fülébe éreztem ahogy meg feszül mindene a dühtől.
Nem akartam hogy baja essen csak ezért állítottam meg, ha  történe vele valami csak azért hogy meg védjen nem bocsátanám meg magamnak.

-Hallgass a kis barátnődre jól mondja-neki akartam ugrani annak a kis Sárvérűnek de Blaise le fogott, addig vergődtem a kezei között hogy kénytelen volt el engedi és ahogy ki szabadultam Granger el kezdett futni én meg utána futottam a pálcámal.


Ez sokkal hosszabbra sikeredett mint a többi de nem baj😅

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now