Draco szemszögéből
Fent ültem és gondolkoztam hol lehet Nessa, be vallom aggódtam a lány miatt, 3 éves korunk óta ismerjük egymást és még nem töltöttük külön egy éjszakát sem mindig ugyan ott aludtunk hiába van a Roxfortban lány és fiú háló körlet de legalább tudom hogy ugyan ott vagyunk. Gondolkoztam még hogy hol is lehet de aztán be ugrott hogy lehet Potterhez ment. Le szaladtam a lépcsőn és be siettem apámhoz.
-Apám, tudom hol van Nessa!-mondtam mire ő csak meg forgatta a szemét és ezt mondta.
-Ne ordíts. Akkor menj érte.-mondta. Ki nyitottam az ajtót és be csaptam, ezt később meg is bántam de el indultam Nessáért. A Weasleyknél lesz mert mindig ott van Potter. Nem kellett sok hogy oda érjek hisz rohantam. Dörömböltem az ajtajukon de végre ki nyitották. Sajnos Granger volt az de legalább meg találtam.
-El az útból Sárvér!-be rontottam és mindenki rám pillantott.
-Malfoy????-hallottam meg csilingelő hangját Nessának.
-De... Akarom mondani Hewitt. Gyere velem.-oda sétáltam és meg fogtam a kezét.
-Mivan akkor ha nem akarok?-kérdezte én meg rá néztem.
-Akkor is velem jössz.-húzni kezdtem.
-Nem!-mondta majd meg próbálta ki rántani a kezét a szorításomból.
-Ereszd el Malfoy!-hallottam meg Hős Potter hangját.
-Most velem jön!-ki akartam menni de nem tudtam.
-Azt mondtam ereszd el!-rám fogta a pálcáját de akkor sem engedtem el.
-Átkozz el nem érdekel akkor is velem jön!!-ki akarta mondani az egyik főben járó átkot de Nessa dehopponált. Pár másodperc alatt a Kúriánál voltunk.
Nessa szemszögéből
-Te idióta agyhalott!!!-ahogy ezt ki mondtam meg ütöttem a melkhasát mire ő el kezdet nevetni.-Meg is halhattál volna!!
-De nem így volt.-vigyorodott el.
-Ha rajtam lenne az a rohadt jegy akkor ez most nem történt volna meg!-el gondolkozott melyik jegyről beszélek aztán szólásra nyitotta a száját de válaszoltam a fel nem tett kérdésre.-Nem a sötét jegyről beszélek. Nem tudom hogy tudok hopponálni amikor még nem vagyok nagy korú.
-Be megyünk vagy még el akarsz "szökni"?-imitált idéző jeleket.
-Menj a tudod hova.-arrébb löktem az útból és be mentem. Le vettem a mostmár eléggé kényelmetlen csuklyám és egy szikrákat szóró Luciusal találtam szembe magam.
-Hogy gondoltad hogy el mész csatangolni?!!-kérdezte bele ordítva az arcomba.
-Miért érdekelné?-néztem rá ugyan úgy ahogy ő.
-Hogy merészelsz így beszélni velem?!!
-Gyerünk küldje az a kurva átkot hajrá!!-kiabáltam rá mire ő kimondta.
-Crucio.-csak álltam és végig a szemébe néztem. Láttam a szemében hogy nem érti hogyan csinálom azt hogy nem térdelek a padlóra és nem könyörgök. Egy gyors mozdulattal ki kaptam a zsebemből a pálcám és ugyan azt az átkot mondtam ki. A férfi a hihetetlen nagy fájdalomtól le kellett felüdnie a földre.
-Még egyszer, csak egyetlen egyszer, használja még rajtam vagy a fián az átkot nem fogom karba tett kézzel végig nézni. Talán ha ön is gyakorol majd annyit mint én akkor enyhülni fog a fájdalma ahányszor küldik magára az átkot.-az utolsó szavam után abba hagytam a varázslatott és el mentem mellette. Fel mentem a lépcsőn és be mentem a szobámba, hangszigeteltem a szobám és el feküdtem az ágyon Skyri ki csúszott az pólóm alól és el kezdet beszélni hozzám.
-Asszzt tudja hogyssszzz komolyan vesszzi hogysszz gyakorolnia kellsszz?-kérdezte párszaszóul.
-Nem érdekel. Ha komolyan veszi hát akkor vegye komolyan.-Mondtam és át fordultam az ablak felé. Néztem azokat a cseppeket amik még a tetőről cseppentek le. Egy bagoly közeledett az ablakom fele fel ültem de ez nem volt a legjobb ötletem, neki csapódott az ablaknak én meg ijedtemben le estem az ágyról. Fel álltam és oda sétáltam és ki nyitottam az ablakot le dobott egy levelet. Ki bontottam és az egyik Weasley írt.
"Szia Nessa.
Gondolom nem ismered
kézírásom de ez most nem fontos.
Annyit szeretem volna hogy el jönnél
velem egy vacsorára?Ui:a bagoly bolond vigyázz vele.
Üdvözlettel Fred Weasley."
Lehet végre hasznát veszem annak a bagolynak amit apámtól kaptam. Éjfény eltűnt de remélem nem azért mert valaki el tüntette. A másik bagoly fekete fehér de nem tudom mi legyen a neve. Mindegy majd ki találom viszont most vissza írok Frednek.
"Kedves Fred.
Természetesen el megyek
veled de kérlek írd meg hogy hova menjek.N.H."
-Ezt vidd el Fred Weasleynek.-adtam oda a bagolynak a levelet mire ő csak huhogott egyet és ki szállt a nyitott ablakon. Nem hiszem el hogy tényleg találkozom vele, az apám nem fog örülni hogy egy vérárulóval találkozom. Vissza ültem az ágyra mire valaki kopogott.
-Ki az?!-kiabáltam ki.
-Draco vagyok.
-Gyere.-fel álltam és oda sétáltam az ajtó elé.
-Mitcsináltál apámmal??-kérdezte és közeledett felém.
-Miért érdekel téged?-álltam az átható pillantásait.
-Mert az apám.-rá néztem és egy gúnyos nevetés kiséretében le ültem az ágyra.
-Használtam rajta a Cruciot.-vigyorodtam el úgy ahogy apám is szokott. Oda sétált elém.
-Nessa te nem vagy ilyen. Nem vagy az apád.-bele néztem a szemébe. Csak el fordult ezzel meg szakítva a szemkontaktust ki sétált az ajtón és vissza se nézve be ment a szemben lévő ajtón. A szavai jártak a fejemben egész dél után azok a szavak amik nem kissé fájtak, nem az fájt hogy nem hasonlítok az apámra hanem az hogy ezt az mondja akit mostmár rá jöttem hogy szeretek. Megint neki ütközött a bagoly az ablakomnak ezért fel álltam és oda sétáltam újból el vettem a levelet és ki bontottam.
"Ma gyere a 3 seprűbe
18:30-ra.Ui:remélem nem harapott meg a bagoly.
Fred Weasley"Nem sok időm van elkészülni és el menni de nem baj. Fel vettem egy átlagos ruhát ami nem annyira elegáns de nem is annyira közömbös. Fel vettem egy kicsit nagyobb dekoltázsos majdnem fekete felsőt és egy teljesen fekete farmer nadrágot, a hajamat egy egyszerű varázslattal ki egyenesítettem és fel vittem egy alap sminken. Le mentem és fel vettem a cipőm meg a csuklyám. Ki léptem a Malfoy Kúriából és hopponáltam is. Fred még nem volt ott ezért be mentem és le ültem. Nem kellett sok hogy ő is ide érjen. Be lépett a kocsmába és szerintem rögtön fel ismert mert le ült velem szembe. Oda jött egy pincér és Fredre nézett meg köszörültem a torkom hogy rám figyeljen.
-Jaj ne már megint te?-én csak el mosolyodtam.
-Ki más?-néztem fel rá.-A szokásost kérem. Te mit kérsz Fred?-néztem mostmár rá.
-Egy vajsört.
Sziasztok. Bocsánat hogy nem hozok mindig időben folytatást de elég sok időmet el veszi a tanulás. Nem olvastam át úgy hogy a helyesírási hibákért bocsi. 😅❤
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...