☮︎21☮︎

1.2K 46 2
                                    

Nessa szemszögéből

Oda értünk a Roxfortba, le tettük a csomagjainkat és be mentünk a nagy terembe. Dumbledore neki kezdett a monológjának.

-Üdvözlök minden kedves tanulót. Ez az év más lesz mint a többi, most velünk tart a Mágiaügyi Minisztériumból Dolores Umbridge aki a Sötét Varázslatok kivédését fogja tartani.-szóval a Minisztérium bele szól a suli ügyeibe jó tudni. Az a puffancs meg ki bírhatatlan lesz már előre érzem.

-Nessa.-sutogott bele a fülembe Draco.

-Igen?

-Nem kéne bele kötnünk majd úgy hogy moderáld magad.-mondta én meg egy gonosz mosolyra húztam a szám.

-Ahogy akarod szöszikém.-meg fogtam az állát és fel emeltem majd úgy tettem mitha meg akarnám csókolni de aztán el fordultam.

-Nagyon gonosz vagy.-el kezdtem nevetni. A Mardekáros lányoknak fort a fejük a dühtől. Meg vacsoráztunk és el indultunk a klubbhelységbe, én egy kicsit később indultam mint a többiek. Mentem a folyosón amikor bele futottam az egyik ikerbe.

-George vagy Fred?-kérdeztem.

-Fred.-mondta majd el kezdett nevetni.

-Szia.-mondtam majd el akartam mellette menni.

-Hova mész?

-Szerinted hova? Örülnék ha el engednél.-végre ki tudtam kerülni és el menni mellette. Be mentem a klubbhelyiségbe és fel mentem. Nem volt sok kedvem el menni fürdeni inkább majd reggel. Másnap hamarabb keltem mint a többiek, ahogy gondoltam tegnap este el mentem fürdeni, meg törölköztem és fel öltöztem a hajam most teljesen egyenes volt egy nem annyira fel tűnő sminket raktam fel és ki mentem a fürdőből. Ki léptem a lányok szobájából és be mentem a fiúkéba.

-Draco!!-ültem le az ágyra. El kezdtem játszani a hajával amire csak egy morgást kaptam.-Ha nem kelsz fel Potterrel megyek SVK-ra.

Ki pattantak a szemei és fel ült.-Várj meg mindjárt megyek.-el nevettem magam. A többi fiút is fel keltettem de nem úgy ahogy Dracot hanem a többieket szivattam.

-Zabini..-sutogttam a fülébe.

-Pansy??-kérdezte csukott szemmel mire akaratlanul el nevettem magam.

-Nem, Nessa vagyok.-mondtam és végre meg érkezett a cicoma király.

-Ha ki szórakoztad magad el indulhatnánk reggelizni.-mondta én meg le rúgtam az ágyról Blaiset, Zabini felszisszent Dracoból meg ki tört a nevetés. Ki léptünk a fiúk hálókörletéből és fel mentünk a nagy terembe. Egyenlőre még csak a Hugrabugosoknál ültek maximum 10-en. Le ültünk a Mardekár asztalához és én el vettem egy pirítóst amíg Draco egy zabpelyhet.

-Potterrel nem jöhettél volna.-rá emeltem a tekintettem.

-Miért is nem?-kérdeztem.

-Mert apám úgy tudja hogy varázsolt miközben még kiskorú.-el nevettem magam.

-El vagy tévedve Malfoy. Nem csukták le.-mondtam ő meg csak le nyelte azt a falatott ami a szájában volt. Nem sokkal meg érkeztek a többiek és utána mehetünk SVK-ra. Oda értünk a terem elé és be mentünk, Mrs.Puffancs is csatlakozott.

-Rendes Bűbájos Fokozat.-mondta.-Ki osztom a könyveket.

-De ez nem is szól a védekező bűbájokról.-mondta Granger és én csak figyeltem az eseményeket.

-Miért kéne erről szólnia?

-Hogy meg védjük magunkat ami kint vár.-mondta Potter.

-Nem vár odakint semmi.

-De hogy is nem például Voldemort.-merész hogy ki meri mondani apám nevét.

-Az hogy tudjuk ki vissza tért az szemen..... szedett.....hazugság.-hagyott szüneteket.

-Nem, nem hazugság. Maga volt ott? Maga harcolt vele?-egy kicsit feljebb emelte a hangját Potter mire az a wattacukor el ordította magát.

-Csend!! Mr.Pottert várom büntető munkára órák után-én és Lauren csak néztünk ki a fejünkből meg se mukkanva. Pár perc után vége lett az órának és mi Mardekárosok ki mentünk a szabadba. Kint ültem egy padon és olvastam. Egyszer annyit éreztem hogy a pad másik fele egy kicsit lejjebb ereszkedik.

-Szia.-köszönt Potter.

-Hali. Már voltál büntető munkán?-kérdeztem.

-Nem, még csak most lett vége az első órámnak.-most esett le hogy nem egésznap olvastam csak pár perce.

-Bocs.-mondtam majd fel akartam állni de ő ugyan úgy meg fogta a combom és úgy nem bírok fel állni. Elegem van hogy mindenki csak tapizz nem szól semmit csak le tapizz.

-Maradj.-mondta én meg úgy maradtam.

-Harry...-sóhajtottam a nevét.-Vedd le a kezed a lábamról.

-Uh, bocsi.-csak meg ingattam a fejem és rá néztem.

-Mit szeretnél?-kérdeztem és erre fel kapta a fejét.

-Mr.Potter kérem távozzon.-jött oda hozzánk Piton professzor. Nagy ledülettel fel állt és asszem idegesen el sétált.

-Igen Perselus?-néztem fel rá. Le ült mellém és bele nézett a szemembe.

-Az édesapád mondta hogy ma fogod meg kapni a jegyet.-vállat rántva fel álltam és el mentem többi órámra. Gyorsan el teltek az órák, mire rá jöttem hogy lassan oda kéne menjek a Kúriához. El indultam a Mardekár klubbhelyiségbe de bele futottam Grangerbe.

-Végre hogy megtaláltalak.-mondta majd közelebb lépett hozzám. Meg akarta fogni a karom de nem engedtem.

-Hozzám ne érj te büdös kis Sárvérű.-mondtam majd el rántottam a karom.

-Nyugodj már le. Mutasd a karod.-mondta és még közelebb jött.

-Minek?-kérdeztem.

-Csak.

-Ha nem mondod minek akkor el is húzhatsz.-mondtam. Meg fogta a bal karom és fel húzta a pólom újját utána a másiknak is.

Sóhajtott.-Draco még nem Halálfaló.-mondta meg könnyebülten.

-Miért érdekel téged Draco és miért hívod így??-kezdtem közeledni hozzá de ő csak hátrált.

-É-Én csak...-közbe vágtam.

-Nem érdekel. Szakadj le Dracoról! Remélem érthető voltam.-neki löktem egy kicsit a falnak, nem úgy hogy fájjon neki mert aztán el kezd nyavajoni csak annyira hogy el veszítse az egyensúlyát és le üljön. Tovább mentem, oda értem a klubbhelységhez és be mentem. Egy két ember ült a helyiségben de túlzottan nem velem foglalkoztak, fel mentem a és át ölöztem, az egyenes hajamat be göndöritettem és egy barnás árnyalatot vittem fel a szemhéjamra, a számra egy erős vörös rúzst tettem. Ki léptem a szobából és le mentem. Rám kapta mindenki a szemét, amíg a lányok irigykedve néztek rám addig a fiúk vággyal teli szemmel. Ki mentem az iskola kapun és hopponáltam a Denem Kúriához. Be léptem és ugyan az fogadott mint múltkor.

-Már megint el játszátok ezt?-kérdeztem és beljebb mentem.

-Ja csak te vagy az.-nézett rám Adam. Ő egy új halálfaló akivel tök jóba lettem az elmúlt hetekben. Meg kerestem az apám akit szokásos helyén meg is találtam, a nagy terembe. Unottan le ültem a helyemre ami mellette volt.

-Azért hivatalak ide titeket mert Nessa ma fogja meg kapni.-össze tett lábakkal ültem és csak hallgattam, amikor egyszer csak ki csapódott a nagy fa ajtó és be lépett rajta a Malfoy család.-Áhh Lucius végre hogy ide találtatok.

Furcsáltam hogy ők miért vannak itt főleg Draco. Pár perccel később be fejezte a monológját és fel állt a helyéről.

Folytatás hamarosan.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now