𖣔37𖣔

904 44 3
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Az egész fürdőt be járta az illat de ez nem az ajándékom volt. Valaki járt a fürdőben vagy nem tudom de nagyon ismerős volt. Amikor kész lettem ki száltam a kádból, fel öltöztem majd ki mentem.

-Nem akarsz anyukádnak írni?-kérdezte Malfoy.

-Tudod hogy ki az?-kérdeztem nagy szemekkel.

-Igen.-ekkor elő kaptam egy pergament majd neki láttam.

'Persze hogy lenne kedvem veled találkozni ha neked jó akkor Roxmortsban a 3 seprűben. Mondjuk holnap 3-kor'

N.D'

Oda adtam Malfoynak aki úgy szintén oda adta Éjfénynek aki idő közben meg érkezett.
Bele súgta a fülébe a nevet majd el szállt a baglyom.

-Ne már!! Hogy hívják?-teljesen be voltam zsongva.

-Nem mondom meg.-vírított egy Malfoy féle mosolyt.

-De Dracooo....-húztam el a nevét és mondtam hisztérikusan.

-Akkor sem.-mondta. Ki mentem az ajtón és Adam szobája felé vettem az irányt.-Hova mész??

-Adamhez.-követett tovább. Azért mentem Adamhez hátha ő is tudja hogy ki az. Amint oda értem be kopogtam majd be nyitottam.-Szia.

-Hát te?-az ágyon ült és épp olvasott valamit. Le ültem mellé.-Na és ő??-mutatott Dracora aki akkor lépet be.

-Azért jöttem hogy hátha tudod hogy hívják az anyámat.-sóhajtott.

-Igen tudom hogy hívják de nem mondhatom el. Sajnálom.-bele néztem a szemébe de ő a karomat figyelte. Mikor Draco nem figyelt gyorsan oda léptem a kígyóm terráriumához és hagytam hogy rá tekeredjen a kezemre.-Nessa ezt ne...

-Talán csak nem félsz??-oldalra néztem de csak annyit láttam hogy Malfoy értelmetlen fejet vág.

-Nessa kérlek...-sutogtta. Már nagyon közel volt hozzá majd amikor már majdnem oda ért el ordította magát.-Rendben el mondom csak fejezd be!!

-Draco.-fordultam felé.-Mit is mondtál mi legyen a neve a kígyómnak?

-Price.-bólintottam majd meg szólaltam párszaszóul.

-Nem ő lesz a vacsorád.-nevettem halkan.

-Mit mondtál neki?-kérdezte Adam aggódóan.

-Majd meg tudod ha nem árulod el hogy ki az anyám.-félve rám nézett majd megszólalt.

-Amikor kicsi voltál akkor nagyon jóban voltam édesanyáddal de miután meg tudta hogy hol tartózkodik édesapád ide hozott. Próbáltam le beszélni róla anyukád de ugyan olyan önfejű mint te. Nem tudott veled mit csinálni a Nagyúr ezért oda adott Luciusnak. Én mentem anyukád után hátha észhez tudom téríteni de nem sikerült.-folytatni akarta de közbe szóltam.

-Térj a lényegre.-sóhajtott majd meg szólalt.

-Az anyukád neve...-bele nézett a szemembe.-Elizabeth Legvitt.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now