☯︎28☯︎

1K 47 0
                                    


Jó olvasást❤☺

Draco szemszögéből

Nessa nem tudja el dönteni hogy Potterrel vagy velem töltse a szünetet. Meg kell hogy keresem és kérdőre vonom. Természetesen abban a porfészekben volt, szóval a Griffendéleseknél.

-Longbottom!-lehet hogy nem hallotta.

-I-Igen??-nézett rám.

-Ki hívod Nessát??-kérdeztem mire ő csak bólintott és be ment. Pár perc múlva egyedül jött ki.

-Azt mondta nem akar ki jönni.-meg forgattam a szemem majd arrébb löktem hogy be tudjak menni. Ahogy sejtettem a fiú hálókörletbe volt.

-Nessa, gyere ki!!-kiabáltam be a szobába.

-Mivan???-Potternek az egyik ingjébe jött ki úgy hogy ezt lehet nem most kellett volna.

-Döntöttél??-kérdeztem. Sóhajtott egyet majd meg szólalt.

-Igen.-hagyott egy kis szünetet.-Gondolom a Malfoy kúria még be fogad.

Halványan el mosolyodtam majd biccentettem és ott hagytam. Vissza mentem a klubbhelységbe és le ültem a kanapéra. Pár perc múlva meg untam úgy hogy fel mentem és el indultam fürdeni.

Nessa szemszögéből

Draco mindig pont jókor jön persze ez Potternek nem tetszett úgy hogy kérdőre vont. Vissza mentem és már rá is kérdezett de nem csak egy kérdéssel hanem vagy 200-al.

-Ki volt az?-kérdezte majd fel ült az ágyon.

-Draco.-forgattam meg a szemem.

-Mit akart??-mostmár oda sétált elém.

-Nála töltöm a nyári szünetet.-mondtam majd én is közelebb léptem hozzá.

-Mivan??? Még is miért?-kezdet az idegeimre menni. Az összes düh ami akkor el árasztotta a testem az most ki akartam adni.

-Mert nem megyek Weasleyékhez.-bele nézett a szemembe.

-Akkor nem megyek oda, de akkor velem töltsd a szünetet.-ki fújtam a bent maradt levegőt majd meg szólaltam.

-Nem. Döntöttem, Draconál fogok lenni.-hátrébb sétált.

-Miért ő? Miért nem én??-kérdezte.

-Mert...-hagytam egy kis szünetet utána el kezdtem motyogni.-mert ő volt ott mindig mellettem.

-Mert??!!-egy kicsit hangosabban kérdezte az előbbinél.

-Mert ő volt ott mindig mellettem!!-kiabáltam rá.

-Értem.-le ült és le hajtotta a fejét.

-Nem, nem érted. Ha értenéd akkor most nem csinálnád ezt.-oda mentem és le ültem mellé.

-Menj hozzá.-csak kérdőn néztem rá.

-Tessék??-rám emelte a szemét. A zöld iríszeibe fájdalom és bánat volt.

-Menj vissza a hálókörletedbe.-azt csináltam amit kért, le vettem az ingjét és fel vettem a ruhám. Ki léptem a szobából de még mielőtt be csuktam volna az ajtót vissza néztem. Egyenesen a Mardekár klubbhelységébe vettem az irányt. A folyosókon nem volt senki csak a képek amik most aludtak. Oda értem a képhez és ki mondtam a jelszót. Ahogy be léptem az elő térbe láttam ahogy jön le a lépcsőn Draco, oda sétáltam és egy szoros ölelésbe vontam.

-Mi a baj?-nem válaszoltam csak még szorosabban öleltem. Nem firtatta úgy hogy meg fogta a derekam és fel emelt automatikusan át kurcsoltam a lábam a derekán. Ő ugyan úgy tett mint ahogy az előbb én, át ölelt szorosan. A fejemet bele nyomtam egy kicsit a vállába. Most hogy így jobban bele gondolok sokkal jobb illata van mint Potternek. Be léptünk a hálókörletbe.

-Nessa nem tudlak le tenni ha nem mászol le rólam.-nem csináltam semmit.-Nessa.-sóhajtotta a nevem majd le tett az ágyra. De még mindig rajta csimpaszkodtam.

-Nem tervezel le mászni rólam?? Vagy netán erre se kapok választ?-el engedtem a kezemmel így már a hátamhoz ért a takarónak a puha anyaga.

-Tessék. Nekem így tökéletes.-már csak a lábam volt a lábam volt a derekán.

-Nekem viszont nem. Lennél olyan kedves és le veszed rólam a lábad?-kérdezte. Egy kicsit el nevettem magam majd bólintottam hogy nem. Felettem át mászott én meg le vettem a lábam róla. Csak hogy még jobban idegesítsem rá ültem a derekára és ugyan úgy ahogy eddig a fejemet a melkhasára raktam.

-Ahh... Ezt miért csinálod.-kérdezte. Csak fel néztem rá.

-Igazából Potter nem is érdekel csak azért vagyok vele mert apám megkért rá hogy férkőzzek a bizalmi körébe és majd vigyem el neki. De szerintem ez nem fog működni.-nem mondott semmit csak az egyik kézzével át ölelt.

-Bocsánat.-ilyenkor mindig teljesen le sokkolodok. Draco Lucius kibaszott Malfoy ki mondta azt hogy bocsánat.-Amiket tettem és mondtam.

-Semmi baj.-még jobban hozzá bújtam majd egy kicsivel később el nyomott az álom. Másnap reggel Blaise ott állt az ágy mellett.

-Hali.-köszönt mire én ki nyitottam a szemem. Eddig csak résnyire volt.

-Szia.-köszöntem. Ő el kezdett nevetni valamin.

-Ezt hogy hoztátok össze??-kérdezte majdnem a földön fekve a nevetéstől.

-Mit?-ekkor le néztem és Draco a combomon aludt, csak egy rövid nadrág volt rajtam így csak annyi kellett neki hogy egy nagyobbat fordul és már OTT fog feküdni.

-Ne röhögj! Segíts fel kelteni.-mondtam mire még jobban el kezdett nevetni.-Dracoo!!! Kelj fel!!!

Kiabáltam egy kicsit hangosabban. Gondolom már fél álomban volt mert fordulni akart.

-Ne, ne, nee!!-erre fel kapta a fejét és rám nézett.

-Mi bajod??-látta hogy Zabini a földön fekve nevet.-Na és neki?

Ki húztam a feje alól a lábam és fel ültem.

-Nem alszol többet a combomon az is tuti.-ő is el kezdett nevetni. Fel álltam majd oda sétáltam a szekrényéhez.

-Mit csinálsz??-kérdezte és fel ült az ágyon.

-Ma nem terveztem itt ülni így ki veszek a ruháid közül néhányat és azokat fel veszed mert jössz velem a 3 seprűbe.-ecseteltem le neki mindent.

-Minek megyünk a 3 seprűbe??-kérdezte én meg csak ránéztem.

-Na vajon minek megyünk egy kocsmába??-közben ki vettem a szekrényéből egy fekete nadrágot és egy fehér inget meg egy úgy szintén fekete zakót. Csak ezért választottam ezt mert csak ez van a szekrényében. Oda sétáltam elé majd a kezébe nyomtam.

-Öltözz. Szólj anzoknak az idiótáknak hogy a fürdőben vagyok.-bólintott. Be mentem a fürdőbe és vissza vettem a tegnapi ruhám. Tegnap se voltam iskolai talárban csak egy muggle készítésű bőr nadrágban ami fekete és egy fehér topban. Fel vittem egy kicsi sminket majd egy gyors varázslattal be göndöritettem a hajam. Mikor ki mentem a fürdőből az összes fiú fent volt így rajtam legeltették a szemüket.

-De érdekes lehet.-mondtam majd a mutató ujjamal mutattam hogy forduljanak vissza, először háttal voltak nekem. Draconak már el viselem a tekintetét de másnak nem szeretném.

-Mehetünk?-kérdeztem és elé álltam.

-Persze.-nyújtotta oda a kezét amit meg fogtam. Ki mentünk az iskolábol, most már csak ki kellett sétálni Umbridge már nem volt útban úgy hogy engedéllyel el mehetünk.

Lehet hogy még ma hozom a következőt.☺

Folytatás hamarosan.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now