☀︎︎49☀︎︎

725 36 0
                                    


Jó olvasást!

Draco szemszögéből.

Már este van de még mindig szenvedek a szekrénnyel. Akár milyen varázslatot próbálok amivel gyorsabban meg tudnám javítani nem hat semmelyik. Már lassan inkább feladom és hagyom hogy meg öljön Nessa apja. Éppen hagytam volna abba amikor be lépet a szobába Nessa.

-Hát te??-fordultam felé.

-Segíteni jöttem.-mondta és oda jött mellém. Végig mérte a szekrényt.-Szerintem ezt egy darabig hanyagold.

-Rendben.-magamhoz húztam és át öleltem.

-Nem megyünk vissza??-kérdezte én pedig csak egy bólintással jeleztem hogy mehetünk. Egyenes utat vettünk a szábánk felé.

-Valaki beszél még arról a dologról??-meg rázta a fejét.

-Nem de remélem ez így is marad.-mikor fel értünk a szobába Nessa el ment fürdeni én pedig addig le ültem és olvasgattam.

-Téged is látni erre felé??-ült le mellém Granger.

-Mit akarsz??-néztem bele a mogyoró barna szemeibe.

-Észhez téríteni.-egy gúnyos nevetés kiséretében felé fordultam.

-Azt még is hogy gondoltad?? A nagy Hermione Granger az Arany trió egyik tagja majd meg tudja akadályozni hogy be végződjön a sorsom?? Na ne nevettes.-álltam fel.

-Én tényleg csak segíteni szeretnék.-állt fel ő is.

-Rendben. Akkor abban segíts hogy ne állj Nessa útjába. Ha csak egyszer is keresztbe tesztek Nessának meg fogjátok gondolni hogy érdemes volt e!?-ezzel otthagytam. Be csaptam a szoba ajtót majd végig feküdtem az ágyon. Bámultam egy jó darabig a plafont de aztán arra lettem figyelmes hogy Nessa éppen ki jön a fürdőből.-Azt hittem már ott éjszakázol.

-Ugyan. Nem hiányoztam volna.-ekkor fel álltam és elé sétáltam.

-Nekem igen.-mondtam és megcsókoltam. Miután el váltak az ajkaint el indultam a fürdőbe. Én nem töltöttem annyi időt a fürdőben mint őfelsége. Ki mentem és le feküdtem aludni. Reggel hangos kiabálásra és ajtó csapódásra ébredtem, fel ültem és azt láttam hogy a szoba társam tiszta ideg és guggol a földön.-Nessa minden rendben?

-Nem nincs. Esküszöm hogy ki megyek és megölöm őket egyesével.-ki másztam az ágyból és leguggoltam mellé.

-Mi történt már megint.-húztam magamhoz.

-Ide csődítették az egész iskolát és fel hozták azt a témát hogy Voldemort az apám.-sóhajtott.

-Csinálok valamit.-fel akartam állni de Nessa vissza húzott.

-Draco sajnálom de én ezt már nem bírom. El megyek.-kikeredtek a szemeim és fel patanttam.

-Nessa segítek....-folytatni akartam de közbe szólt.

-Nem, nem tudsz. Semmi sem fog változni. Össze pakolok és még ma el megyek.-most tényleg itt fog hagyni?? Bele fogok örülni ha nem láthatom. Ez is kinek a hibája? Potteré.

-Segítek össze pakolni.-fel állt és ki vette a bőröndöt az ágya alól. Fel tette az ágyra és elkezdett bele pakolni. Oda mentem mellé.-Állj félre.

-Miért?-egy pálca intéssel be pakoltam neki. Meg fogta és ki rontott. Utána siettem. Egy csomó diák állt a bejárati ajtó előtt. Nessán látszott hogy kezd egyre jobban ideges lenni. Mikor megunta el ordította magát.-Aki nem áll el az utamból azt megöletem az apámmal!!

-Szóval akkor igaz.-motyogott mellettem egy Hugrabugos csaj. Mindenki szét széledt Nessa pedig végre el tudott menni. Követtem egészen Dumbledore írodájához. Be kopogott majd 10 perccel később ki jött.

-Viszont látásra Miss.Denem!-mondta Dumbledore az említett személy pedig elkezdett rohanni én pedig utána.

-Nessa várj!-kiabáltam utána az iskola előtt. Hátra fordult és bele nézett a szemembe. Úgy fognak hiányozni azok az igéző gyönyörű kék szemei. Oda mentem és egy szoros ölelésbe vontam. Meg pusziltam a homlokát. Távolabb ment és már hűlt hely volt. Vissza mentem a szobámba. Oda értem de még mindig ott volt a tömeg.-Mindenki húzzon a dolgára! El ment!

-Fogadjunk be ijedt!-kiabálta egy Hollóhátas fiú. Felé fordultam és csak sóhajtottam egyet.

-El vitte a cica a nyelved Malfoy??-most egy Hugrabugos lány kiabált.-Vagy talán az a hülye barátnőd vitte el??-ekkor oda rontottam hozzá nem törődve azzal hogy hány embert lökök fel.

-Nem tűrőm hogy becsméreld Nessát. Sosem fogod utol érni semmivel. Ahogy semelyikőtök sem!-az utolsó mondatot már ordítottam. Mindenkit ki küldtem. Oldalra néztem és Weasley patkány vigyorogva nézett rám.-Mit vigyorogsz Weasley?? Tán láttad Grangert pucéran??

-Fogd be Malfoy!-válaszolt. Vissza mentem majd a szekrényemhez sétáltam. Ahogy ki nyitottam ki esett belőle egy gyönyörűen be csomagolt levél.

"Kedves Draco!
Tudom hogy neked sem jó de muszáj volt meg tennem. Ha nem teszem meg akkor csak te sérülnél mert rajtad tölteném ki a dühöm. Bírd ki nélkülem ezt az egy évet.

Ölel és puszil a te Nessád♡︎"

Az én Nessám. Olyan jó ezt ki mondani. El raktam az éjjeli szekrényem fiókjába majd fel öltöztem. Úgy el telt az idő hogy már ebéd volt. Le mentem és le ültem Monstro és Blaise mellé.

-Hallottam mi történt. Sajnálom.-mondta Blaise. Csak bámultam magam elé. Nem ment le egy falat sem a torkomon csak Nessára tudok gondolni. Vajon jól fogja magát érezni? Lesznek barátai?? Ehhez hasonló kérdések voltak a fejemben. Mikor vége lett az ebédnek vissza akartam menni de Pansy és Blaise vissza tartott.

-Nem hagyhatjuk hogy így legyen vége a napnak. Gyere el velünk.-mondta Pansy.

-Nem lehet. Mára van dolgom.-mondtam és indulni akartam de Pansy vissza fogott.

-Nem hagyom hogy itt maradj egyedül és gyászold azt hogy Nessa itt hagyott.-most igazán jobb köszönöm Pansy. Meg forgattam a szemem és bele mentem. Ki mentünk az iskolából és egyenes utat vettünk a 3 seprű felé. Kezdtem unni azt a helyet. Amint oda értünk be mentünk én pedig le ültem a pulthoz.

-Négy lángnyelv Whiskyt.-bólintott majd pár perccel később ki is hozta.

-Ugye azt nem egyedül tervezzed meg inni?-ült le mellém Blaise. Nem válaszoltam csak kortyolgattam.-Draco ez így nem fog menni. Nessa szeret téged és te is őt, attól hogy nem szólsz senkihez nem lesz jobb.

-Nem tudod mit érzek. Senki se értene meg csak is ő.-utaltam a "barátnőmre". sóhajtott és ott hagyott. Mikor meg ittam mind a négy Lángnyelv Whiskyt kértem még többet. Egészen este 9-ig ott iszogattam és fel sem álltam. Pansyék már el mentek körülbelül 2 órája.

-Ugye tudod fiam hogy ez nem egésséges.-ült le mellém egy idős férfi.

-Na és aztán?-vontam vállat.

-Szerelem miatt csinálod ugye?? Mesélj el mindent.-mondta én pedig hozzá kezdtem. Tudom elég fura hogy egy idegennek mondom el a bajaim de most csak ő van itt.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now