Sikerül?

1.5K 53 0
                                    

Nessa szemszögéből

Ki léptünk az ajtón és le mentünk a lépcsőn ki akartunk menni de nem tudtunk, be özönlött egy csomó Mardekáros ezzel engem majdnem el sodorva. Ha Harry nincs ott velem akkor el is sodornak hála az égnek nem vették észre hogy valaki fogja a kezem.
Idulni készültünk amikor valaki meg ragadta a másik kezem ezzel a lendülettel el kellett engednie Harrynek.

-Hova mész?-kérdezte tőlem Draco. De nem is vettem észre hogy ő is jött volna a tömeggel.

-Csak sétálni.-mondtam a szürkés kék íriszeibe.

-Mehetek?-erre nem tudtam mit válaszolni.-Igen vagy nem?

Láttam hogy nyílik a portré de nem volt ott senki, gondoltam hogy Harry ment el.-Végülis miért ne?

Le mentünk az udvarra és fel ültünk az egyik fára.

-Az apám be számolt mindenről.-meg fogalmazódott az a gondolat miként próbáljam meg ki nyírni Luciust.

-Mindenről?-kérdeztem vissza.

-Az elmúlt pár hétről. Hogy mi a terve Potterrel.-ha ő tud valamilyen tervről én miért nem?

-Mi a terve?-általában én voltam az első akinek el mondta a tervét de most más hogy volt.

-Azt nem mondhatom el. Tudtommal az neked meglepetés lesz.-tuti hogy hazudott, Lucius meg az én meglepetésem az két különböző dolog. Ültem továbbra is a fán amikor el sötétült minden.

Draco szemszögéből

Láttam még mielőtt el ájultam volna hogy Nessa be csukja a szemét és le esik a fáról de ha jól láttam akkor valaki el kapta. Amikor fel keltem a Genygélkedőn voltam. Próbáltam ki nyitni a szemem de nagyon erős fájdalom nyílalt a fejembe. Nagy nehezen ki nyitottam és körbe néztem, Pansy a bal oldalon ült Blaise meg a háta mögött állt, volt még pár Mardekáros körülöttem de nem figyeltem rájuk.

-Draco mit csináltál az este? Ma reggel nem voltál az ágyadban ezért meg kerestünk és egy fa tövében feküdtél.-nem emlékeztem semmire a tegnap estéből csak annyira hogy Nessával ülök egy fán és beszélgetünk aztán be csukta a szemét és le esett.

-Nessa hol van?-ez volt az első kérdésem.

-A kér..-félbe szakítottam

-Pansy felelj, hol van Nessa?-kérdeztem tőle majdnem kiabálva.

-Nem tudjuk ő nem volt ott-nem is tudtam milyen érzés fogott el.

-De biztos előkerül.-mondta nekem Blaise.

-Nekem az nem elég hogy biztos, nekem az kell hogy itt üljön mellettem.-Blaisenek ki tágultak a szemei az előbb hallottakon. Amikor végignézett rajtam a társaság ki vágodott az ajtó és be jött rajta Potter.

-Hol van!!-ordított rám.

-Ki?-igazából tudtam kiről beszél de nem akartam még jobban fokozni az aggódás érzését.

-Nessa.-legszivesebben el átkoztam volna.

-Nem tudom.-vettem egy mély levegőt, bent tartottam egy kicsit és ki fújtam.

-Meg kell keresnem.-mondta majd ki akart menni de én utána ordítottam.

-Potter!!-az egesz termet be járta a hangom.

-Igen?

-Várj meg.-szólaltam meg egy kicsi idő után. Fel álltam és arrébb löktem a fele társaságot. Ki mentünk a gyengélkedőről és el kezdtük keresni Nessát.

-Malfoy-szólitott meg Potter. Csak kérdőn néztem rá.-Ha egy órán belül nem lesz meg akkor fel adjuk.-ha ő fel akarja adni akkor adja de én nem fogom.

-Nem érdekelsz Potter, ha te fel adod majd akkor ad fel én viszont nem fogom.-néztem rá szúrós tekintettel. Már le telt az egy óra és nincs meg. Potternek már el kezdődött a következő próbája ezért Krumnak is. A szemüveges fiúra nem vagyok túlságosan kíváncsi de Krumra annál inkább. Most az volt a feladat hogy ki mentsenek pár embert a tóból és csak egy órájuk van rá. Legelőször Diggory jött felszínre utána jőtt Krum Sárvérrel. És jött Potter de nem egy emberrel hanem hárommal, Weasley Fleur húga és.... Nem hittem a szememnek ott volt még Nessa is. Félre löktem mindekit Potter körül és oda mentem a lányhoz.

-Nessa jól vagy?-kérdeztem tőle egy kicsit hangosabban

Vett egy nagyon nagy levegőt és oda fordult hozzám.-P-Persze.-mondta akadozva. Akarva vagy akaratlanul át öleltem és magamhoz szorítottam.

-Draco a végén meg fojtod.-szólalt meg az apám a hátam mögött. Bár ne lenne ilyen jó fülem de azt is hallottam ahogy suttogja hozzá hogy "Jó is lenne".

-Mr.Malfoy kérem kísérje fel Hewitt kisasszonyt.-kérte meg az apámat Dumbledore.

-Erre semmi szügség Professzor egyedül is fel találok, köszönöm.-fel állt és el indult. Nem akartam hogy baja essen ezért követtem. Be fordult az egyik sarkon én ugyan úgy fordultam vele együtt de nem volt sehol, ekkor éreztem hogy valaki meg fordít.

-Mi a Szent Melrinért követsz?

-Csak nem akarom hogy bajod essen.-mondtam úgy hogy közben fel vettem vele a szemkontaktust.

-Mi bajom esne?-kérdezte hangosabban. Nem válaszoltam csak el mentem.-Draco várj!!-kiáltott utánam. Meg fordultam és oda sétáltam elé.

-Igen?

-Bocsánat. Csak most eléggé össze vissza van nekem minden.-láttam a kék szemében a meg bánást és a sajnálatott. Csak át öleltem és simogattam a hátát, közben egy tömeg közeledett felénk, ahol álltunk úgy hallatszott.

-Hewitt!-hallottuk Weasley hangját.

-Mit akarsz Weasley patkány?-kérdeztem undorral a hangomban.

-Nem hozzád jöttem Malfoy.-mondta majd el fordult tőlem.

-Hewitt, Harry azt mondta menj oda hozzá.-meg forgattam a szemem és úgy néztem rá mint aki meg akarja ölni.

-Weasley ha be fejezted Dracoval a szemezést akkor el is vezethetnél hozzá.-mondta Nessa.

A fiú éppen ordítani akart de Nessa ránézett, én csak néztem az eseményeket.

-Weasley!-förmedt rá Nessa.

-Gyere velem.-mondta és a lány követte.

Nessa szemszögéből

El indultunk Harryhez. Nem tudtam hova megyünk de szerintem a Griffendélesek tornyába mentünk. Ahogy sejtettem oda mentünk.

-Én ide be nem megyek.-mondtam neki udorodva.

-Mégis miért nem?-kérdezte és fel vonta az egyik vörös szemöldökét.

-Mert tele van Sárvérűvel.-erre csak meg fogta magát és ki mondta a jelszót és be ment a portrén. Pár perc múlva ki nyílt a portré, ki lépett Harry.

-Szia.-köszöntem.

-Hello.-köszönt ő is.

-Mi lesz a következő feladat?-kérdeztem tőle kíváncsi szemekkel.

-Ha jól tudom akkor egy labirintussos feladat lesz.-akkor még ma este át kell varázsolnom zsupszkolcsá a serleget.

-És hol lesz?

-Azt nem tudom.-válaszolt egy kicsit szomorkás hangon.-De amikor találkozunk akkor csak a kihívásokról beszélünk.

-Ez nem is igaz.-nevettem egy kicsit hogy hihető legyen.-Van még egy kis elintézni valóm úgy hogy ha most meg bocsátasz.-ő csak bólintott és el ment. Vissza mentem és le ültem a klubbhelység kanapéjára, elő vettem egy könyvet és olvastam.

Pár órája olvashattam már mert senkise járkált ezért el határoztam hogy megyek és meg keresem a serleget. Fel álltam és ki mentem a képen.

Lehet hogy a folytatást még ma hozom

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now