Jó olvasást!Nessa szemszögéből
-És amúgy Laurenel komolyan gondoltad a dolgot?-kérdeztem. Út közben elég sokat beszélgettünk.
-Nem. Miért gondoltam volna?-sóhajtottam.
-Mert mindig ott voltál vele, fogtad a derekát és a kezét, csókolgattad meg ilyenek.-le nézett rám majd meg simogatta az arcom. Ő sokkal jobb mindenben, neki nem érdes a keze és még jó is az illata.
-Nem csak azokat csináltam vele.-önelégülten el vigyorodott. Bele ütöttem a vállába, hozzá képest egyáltalán nem vagyok erős ezért csak nevetett rajta.
-Ha be fejezted a vállam csapkodását akkor szólj mert be megyek a kocsmába.-nevetett tovább. Be mentünk de ahova le akartunk ülni először már ültek de azok a varázslók nem voltak mások mint a híres arany trió. Mind a hárman vajsört ittak. Draco le ült az előttük lévő helyre én meg a pulthoz mentem.
-Két lángnyelv whiskyt.-mondtam mire csak biccentett és öntött két pohárba. El vettem a poharakat és oda ültem Dracohoz.
-Végre.-mondta majd le húzta az egészet.-Potter téged nézz.
Hátra néztem de sajnos találkozott a tekintetünk. Nem csak a szemét néztem hanem magát a triót. Granger egyfolytában Dracot nézte.
-Téged Granger.-rá nézett a lányra de rögtön el is fordult.
-Mocskos kis sárvérű.-meg forgatta a szemét mire én halványan el mosolyodtam.
-Oda megyek.-a szőke fiúnak ki tágultak a szemei az előbb hallottakon.
-Mi??? Ne.-fel álltam és oda mentem.
-Sziasztok.-köszöntem. Weasley nem nézte jó szemmel hogy ott vagyok ezért csak hogy még jobban idegesítsem közelebb léptem a fekete hajú fiúhoz.
-Szia Nessa.-köszönt Potter. Vöröske csak biccentett. Granger meg se szólalt.-Malfoy is ide jön?
Kérdezte Potter.-Ide hívjam?
-Nem kell köszi.-le akartam ülni Granger mellé de Potter meg fogta a derekam és bele húzott az ölébe.
-Bocsánat.-suttogta a fülembe. Rá néztem Dracora és biccentettem hogy jöjjön ide. Vissza fordultam a trióhoz de a tejföl szőke fiú már ott volt.
-Húzz arrébb Granger.-mondta majd le ült elém.
-Malfoy.
-Weasley patkány.-önelégült vigyor kiséretében rám nézett, nem vette észre senki de el mosolyodtam.
-Mindenki téged nézz Harry.-szólalt meg Granger.-Azt hiszik te vagy a kiválasztott.
-Jól hiszik az vagyok.-mondta de nem Grangert nézte hanem a háta mögött egy mogyoró barna szemű lányt.
-Héj!-mondtam majd viccből egy kicsit tarkón csaptam. Ezen mindenki nevetett de a legjobban Draco.
-Jó bocsi nem gondoltam komolyan.-mondta ő is nevetve.
-Én is így gondoltam.-ekkor Dracoból ki tört a nevetés de nem az a gonosz, akaratos nevetés hanem az, az őszinte amit nagyon sok éve el nyomott. Muszáj volt rajta el mosolyodnom. Granger úgy bámulta a mellette ülő fiút mint hogyha pillanatok alatt el tűnhetne. Draco engem nézett ugyan úgy mint a barna hajú lány őt. Sokáig beszélgettünk még de egyszer csak egy nagyon erős fájdalom nyílalt a bal karomba. Elég hangosan fel szisszentem ahogy meg éreztem. Potter rögtön rám figyelt.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...