Draco szemszögéből
Ha Potter nem lök le a seprűmről akkor talán már réges régen ülhetnék a klubbhelységbe a kandallónál. 1 órája hogy itt hagyott Nessa, jobban bele gondolva nem volt jó ötlet el küldjem. Még mindig haragudtam rá, nem érdekel hogy Potter csókolta meg el tolhatta volna magától.
-Malfoy.-hallottam meg Potter hangját. Nem láttam mert sötét volt de ahogy közelebb jött a fénybe meg láttam hogy van egy monokli a jobb szeme alatt.
-Túlzottan nem érdekel de ki a Merlin csinálta ezt veled?-csak meg forgatta a szemét és meg szólalt.
-Nessa... Azt mondta ha nem jövök ide akkor meg kínozza egyesével a barátaim és nekem meg végig kell hogy nézzem aztán meg nem hittem el neki így be vert egyet.-ez tényleg Nessa rá val az ilyen.-Nem sértésből de elég erős.
-Mond mit akarsz és húzz el.-mondtam majd meg próbáltam fel ülni.
-Bocsánat. De kérlek szólj Nessának hogy még mindig tetszik.-nem törődtem a fájdalommal és fel ültem majd bele hajoltam az arcába.
-Nem érdekel hogy tetszik e vagy sem, ha egy ujjal is hozzá érsz....-nem fejeztem be mert láttam ahogy az állkapcsa meg feszül és a szemeiben egy kicsi félelem van. Fel állt és ki ment. Gondolkoztam még, lehet hogy el mondja a lánynak nekem meg lőttek. Valahogy éreztem hogy ez lesz, ő nem olyan mint a többi lány, ő sokkal erősebb, nem hagyja csak úgy magát, képes el menni a halálig emeberekért. Nem mutatja ki de tudom hogy szeret egy két varázslót. Ezeken gondolkodtam még aztán el nyomott az álom.
Nessa szemszögéből
Elég gyorsan el aludtam tegnap este ezért ma korán keltem. Fel öltöztem de mielőtt le mentem volna eszembe jutott a tegnapi levelem. Ki bontottam és ez állt benne.
"Lenne számodra egy új
feladatom. Bizonyítanod
kell hogy hűséges vagy hozzám.T.m"
Gondolhattam volna hogy nem elég neki az hogy segítek miért is lenne elég? Mindegy el kell mennem hozzá csak úgy tudom meg mit akar. Ezzel most nem törődöm, le mentem a nagy terembe de csak ültem és nem ettem. Ezt észre is vette Lauren így kérdőre vont.
-Mi a baj?-kérdezte mire én rá néztem.
-Családi ügy.-a szemébe hazudtam, meg szoktam már hogy másoknak hazudok de ez most más volt. Akiknek hazudtam azok is hazudtak nekem de Lauren még soha nem hazudott. Legalábbis nekem nem, ezért is nem értem hogy kerülhetett pont a Mardekárba de mindegy. Már csak én és pár Mardekáros ült az asztalnál aztán észbe kaptam és fel pattantam a helyemről, sietnem kellett hogy el ne kések Bájital tanról. A Hollóhátasokkal volt óránk ezért a fele azzal telt hogy röhögcséltek de Piton ezt is meg akadályozta az elején aztán leszarta mivan a teremben. Gyorsan be fejeztem a főzetett hogy tudjak ülni egy picit nem sokat ülhettem mert vége lett. Az udvaron ültem és néztem ahogy Malfoy és a csatlósai égetik a Hollóhátasokkat. Nem tudom hogy csinálta de ki engedték ma reggel. Az egyik Hollóhátast el találta de ő vissza támadt én meg arra kezdtem el sétálni hogy be menjek de észre vettem a hógolyót a kezében, én kaptam el a hógolyót a kezemmel mielőtt el találta volna Draco arcát, igazából nem mondanám hónak mert fel sértette a kezem.
-Idióta!!-kiáltottam rá.-Nézd már oda mit dobálsz!!
A mosoly ami az ajkaira ki ült az most el tünt. Draco csak nézte az eseményeket. Be mentem és le mentem a klubbhelységbe. Ahogy be értem minden szem rám szegezödött, el kezdtek susmorogni de csak annyit hallottam hogy azt mondják "Folyik" amikor rá jöttem mi is folyhat le néztem a kezemre de nem volt jó ötlet. A kézfejemtől egészen a sötét jegyig folyt aztán el kezted lefelé csöpögni. Ha nem emeltem volna fel a kezem akkor talán nem folyattam volna végig a jegyen. Ki szaladtam a portrén, kerestem egy közel lévő lány mosdót hogy ott le tudjam mosni a vért. Nem kellett sokáig menjek, be mentem. Hála Merlin nem volt ott senki csak én de ez sajnos nem tartott sokáig. Ki csapódott az ajtó és Pansy lépett be rajta.
-Neked is szia.-mondtam majd tovább mostam a kezem.
-Bocs. Mit csinálsz?-kérdezte és közelebb jött.
-Szerinted? Próbálom le mosni a karom.-ezzel csak annyit értem el hogy fel húzta teljesen a talárom ujját így rálátást nyert a fedetlen sötét jegyemre.
-Mióta?-nézett közben rám.
-Asszem 1 napja de nem biztos.
-Draco is az?-kérdezte el fojtott hangon.
-Nem.-válaszoltam egy szóval. Sóhajtott egyet.
-Ne így csináld. Ne dörzsöld úgy még rosszabb.-honnan tud ennyi mindent.
-Honnan tudsz ennyi mindent?-erre nem válaszolt csak elkezdte le mosni.-Kérhetek egy szívességet?
-Nyugodtan.-csak bólintott majd meg szólaltam.
-Nekem el kell menjek az apámhoz kérlek falaznál nekem?-kérdeztem mire ő csak bólintott.
-Persze de már kész van.-rá néztem a karomra és semmi nem volt ott a jegyen kivul.
-Köszi.-ki mentem a mosdóból és meg próbáltam ki szökni mert a Roxfortban nem lehet hopponálni. Hála Merlinnek sikerült ki szökjek így tudtam hopponálni. A Denem Kúria előtt álltam majd be is sétáltam. Beljebb mentem és már Adam is csatlakozott hozzám.
-Szia.-köszönt.
-Hello.-köszöntem vissza.
-Nagyúr már vár.-mondta majd el vezetett a nagy teremhez. Ez a terem nem olyan volt mint a Malfoy Kúriáé ez sokkalta nagyobb volt. Le ültem apámmal szembe majd neki fogott a mondandójának.
-Szerbusz lányom.
-Hello.-köszöntem majd a szemébe néztem.-Mond a feladatom és már megyek is.
Fel nevetett egy kicsit.-Nem olyan egyszerű a feladatot mint amilyennek gondolod. Annyi az egész hogy csábitsd el Pottert.
-Hogy tessék??? Most azt mondod hogy együtt kell legyek vele?-kérdeztem ki tágult szemekkel.
-Igen.-nem válaszoltam csak fel álltam.
-Még valami?-kérdeztem s, el kezdtem sétálni az ajtó felé.
-Hozd el nekem.-bólintottam majd hopponáltam vissza az iskola elé. Csendben be mentem majd mit sem törődve a diákokkal le mentem a Mardekárosokhoz, be léptem az elő térbe és fel mentem a lányokhoz. Át öltöztem majd mentem a többi órámra. Nem történt semmi érdekes ezért gyorsan el teltek az órák. Godolgokoztam egy kicsit aztán arra jutottam hogy fel megyek a Griffendélesekel tornyába. Így is tettem. Mire fel értem két srác már a portré előtt állt és várták hogy ki nyitódjon a kép, be mentem és egy csomó oroszlánossal találtam szembe magam.
-Megint te?-kérdezte Finnigan.
-Igen. Hol van Harry?-kérdeztem a helységet pásztázva.
-Mögötted.-meg fordultam a tengelyem körül és a nyakába ugrottam.
-Szia.-nyomtam egy apró csókot a szájára.
-Szia. Mi ütött beléd?-kérdezte.
-Semmi csak rá jöttem hogy én is úgy érzek irántad mint te irántam.-hopp egy hazugság.
Folytatás hamarosan.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...