Jó olvasást!
Nessa szemszögéből.
Másnap reggel én keltem legutoljára ezért sietnem kellett habár még Pansy, Draco és Blaise is itt volt. Ma este megyek vissza az iskolába szóval ezt a napot csak a barátaimmal szeretném tölteni akármi lesz.
-Végre fel kelt őfelsége.-nevetett Blaise.
-Nincs kedvem ehhez.-be csoszogtam a fürdőbe majd rendbe hoztam a kinéztem. A hajamat egy gyors varázslattal be göndörítettem. Fel vettem az egyik nagyon nagy pulóverem és egy farmer nadrágot. Ahogy ki léptem mindenki rám nézet kivéve egy valakit.
-Végre. Azt hittem bent maradsz egész nap.-nevetett Pansy mellettem. Azt az egy embert néztem egész végig.
-Kínos..... Gyere Pansy menjünk.-mondta Blaise és ki mentek. Oda mentem Dracohoz.
-Tudsz velem beszélni vagy még mindig azt hiszed hogy hazudok?-fel állt így nekem fel kellett nézzek rá.
-Nessa. El akarom hinni neked de egyszerűen nem tudom.-ez fájt a legjobban.
-Köszönöm. Most hogy ezt így tisztáztuk én megyek.-hátat fordítottam neki és elindultam az ajtó felé. Mikor ki nyitottam az ajtót még vissza néztem. Draco ül az ágyon és a fejét fogva. Lementem reggelizni.
-Nessa egyél.-mondták már húszadjára a lányok.
-Csak ezt tudjátok mondani?? Nem kell anyáskodnotok feletem.-fel álltam és ki mentem. Fel mentem a szobába. Be mentem az előtérbe és be rontottam oda ahol Draco volt. Rám nézet és csak nézte ahogy be rohanok a fürdőbe. Ahogy be léptem hopponáltam. Ez is egy kivételes pillanat amikor a Roxfortból tudok hopponálni. Nem akarom azt hallgatni egész nap hogy Pansy vagy Lauren anyáskodik nekem. Egy erdő közepén találtam magam. Elindultam az erdőben, amint úgy gondoltam elég távol vagyok mindenkitől leültem az egyik fa alá. Mindenféle gondolat kavarog a fejemben.
Draco szemszögéből.
Feküdtem az ágyon és csak annyit vettem észre hogy Nessa be ront a szobába és be megy a fürdőbe. Oda mentem és be kopogtam de nem jött válasz ezért be mentem viszont nem volt a fürdőben. Ki mentem. Pansy be jött és rám nézett.
-Hol van Nessa?-kérdezte ingerülten.
-Be ment a fürdőbe én pedig utána mentem de nem volt bent.-sóhajtott.
-Megint elment.-csak kérdőn rá néztem.
-Megint?-meg forgatta a szemét.
-Igen. Majd később elmondom de most meg kell keresnünk.-bólintottam és már el is indultunk.
Nessa szemszögéből.
Csak nézek ki a fejemből és nem gondolkozom. Nem gondolok Dracora, Pansyre, Blaisere vagy esetleg bárki másra. Hallottam egy kisebb recsenést de szerintem csak egy őz vagy valamilyen állat lehet. Még egy recsenés de ekkor már oldalra néztem. Nincs ott senki. Még egy és egyre hangosabbak. Fel álltam majd lassan elkezdtem forogni körbe hogy ne támadjanak hátba. A pálcámat ki vettem a zsebemből, biztonság kedvéért. Egy hangos ág törés utána pedig sötétség.
Egy sötét nyirkos helyen tértem magamhoz. Próbáltam meg mozdítani a kezem de le van kötözve. A lábammal ugyan ez van. Körbe néztem de sehol sincs egy ablak sem. Ki vágódott az ajtó és be lépet egy férfi.
-Maga még is kicsoda?-kérdeztem de ő nem válaszolt hanem oda sétált elém és fel emelte a fejem.
-Tényleg igaza volt. Gyönyörű vagy.-éreztem ahogy önelégülten elmosolyodik. Az államnál fogva félre lökte a fejem ezzel azt érve el hogy egy nagyon erős fájdalom nyílaljon a fejembe. Egy kisebb hangot is adtam a fájdalomnak.-Csak nem fájt?
-Mit akar?-végig simított az arc élemen és ki ment. Újból sötétség és semmi más. Ahogy próbáltam ki szabadulni a csuklóm egyre jobban fájt. Addig akaratoskodtam azzal a rohadt kötéllel amíg meg nem éreztem végig folyni a csuklómtól bele a tenyerembe egy meleg folyadékot.
Draco szemszögéből.
Aggódok Nessáért. Mivan akkor ha valami baja esett? Pansyvel és Blaiseel végig jártuk az egész iskolát de semmi. Semmi arra utaló nyom hogy Nessa az iskolában lenne. Nem szóltunk senkinek még de én nem is szeretnék. Az utolsó iskola tornyot is megnéztük. Kezdtem egyre jobban ideges lenni.
-Draco meg fogjuk találni.-mellém jött Pansy majd megfogta a vállam. Levettem a kezét magamról és felé fordultam.
-Mivan akkor ha az egyik fa alatt fekszik holtan?? Vagy ha valami baja lett?!!!-kérdeztem kiabálva.
-Draco nyugodj meg ez nem vezet se....-közbe vágtam.
-Nem nyugszom meg amíg meg nem találom!!-bele vertem egyet falba majd el rohantam. Pansy követett Blaiseel együtt. Ki rohantam az iskolából és a Tiltott rengeteg felé vettem az irányt. A szélén meg álltam mert Blaise megfogta a vállam.
-Állj meg. Ne kockáztasd az életed egy lány miatt.-rá emeltem a tekintettem ami most szikrákat szort.
-Ő nem csak egy lány.-lerántottam magamról a kezét és bementem. Órákkal később mentem vissza a Roxfortba. Fel mentem a szobámba és lefeküdtem az ágyra.
-Draco. Megfogjuk találni.-leült mellém Pansy és megfogta a kezem.
-És ha nem? Ha valami baja lesz életem végéig gyötörni fog a bűntudat hogy miattam történt vele az ami.-sóhajtott majd fel állt és ki ment a szobából. Elkezdett megint dolgozni az agyam hogy vajon mi tévő legyek. Az érzéseim megint fel adták magukat így egyszerre érzek mindent. A szekrény teljesen készen van már csak meg kell várjam amíg Bellatrix és a Nagyúr úgy nem dönt hogy jöhetnek. Addig gondolkoztam ezen amíg el nem aludtam.
Nessa szemszögéből.
Hátra döntött fejjel ültem és vártam valamilyen csodára. Már vagy két órája nem jött be senki. Kezdek éhes is lenni és szomjas is. A kezemből még mindig folyt a vér de már nem annyira. Ki nyílt az ajtó és újból egy férfi lépet be. Össze szorítottam a szemem a hirtelen fény miatt. Be csukta az ajtót majd lenézett a szék alá.
-Mit csinálsz?-a hátam mögé ment és letörölte a kezem. Elém lépet és újból meg simogatta az arcom de elrántottam a fejem.-Velem te így nem viselkedsz!
-Miért mivan akkor ha igen?-nem válaszolt csak újból a hátam mögé ment majd rá szorította a kötelet a kezemre. Bele vésődött a sembembe a kötél ezért egy kisebb kiáltás hagyta el a szám.
-Ez vagy még rosszabb.-ki ment én pedig újból egyedül maradtam. Hirtelen elnyomott az álom.
"-Addig nem nyugszom meg amíg meg nem találom!!-kiabálta Draco Pansyre. Bele ütött egyet a falba és leszaladt. Ki ment az iskolából és a Tiltott rengeteg felé ment, a szélén meg állt mert Blaise megfogta a vállát.
-Állj meg. Ne kockáztasd az életed egy lány miatt.-Draco hátra fordult és úgy nézett ki mint aki szikrákat szor a szeméből.
-Ő nem csak egy lány.-lerántotta magáról Blaise kezét és bement a rengetegbe. Körbe járta az egészet de nem találta meg amit kereset. Vissza ment az iskolába és fel ment a szobába. Lefeküdt és Pansy mellé ült.
-Draco. Megfogjuk találni.-megfogta a kezét.
-És ha nem? Ha valami baja lesz életem végéig gyötörni fog a bűntudat hogy miattam történt vele az ami.-Pansy sóhajtott majd ki ment. Draco gondolkozni kezdett valamin majd elnyomta az álom."Ahogy fel ébredtem a kezem még mindig fájt. Be jött újból az a férfi de most volt valami a kezében.
Folytatás hamarosan!
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...