☕︎59☕︎

651 32 0
                                    

Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Amint kiléptem az iskolából el is indultam a vonathoz. Nem ahhoz amelyik hoz minket a Roxfortba hanem egy egyszerű vonathoz mentem. Kicsivel később oda is értem. Felszáltam és kerestem egy üres kabint. Kinéztem az ablakon és eszembe jutott mikor először ültem Dracoval a Roxforti vonaton.

*Vissza emlékezés*

-Nessa találtam egy szabad helyet gyere.-kiabált nekem Draco. Oda mentem és besiettem a kabinba. Nem nagyon szeretem Dracot de jó barát ha úgy vesszük. Leült én pedig mellé ültem. Meg akart szólalni de bejött kettő fiú.
-Sziasztok én Draco vagyok, Draco Malfoy.-a két fiú mosolyogni kezdett és kezet fogtak.
-Vincent Crak.-mondta az egyik.
-Gregory Monstro.-mondta a másik. Rám néztek én pedig kinéztem az ablakon.
-Ő ki?-kérdezték Dracot.
-Egy hisztis lány.-ránéztem Dracora aki nevetve ki ment. Sóhajtottam. Kinéztem az ablakom amikor egyszer csak kinyitódott az ajtó és belépet egy göndör, barna hajú lány.
-Szia nem láttál egy varangyot? Egy Neville nevű fiú elvesztette.-meg ráztam a fejem. Elment és újból egyedül maradtam. Órákkal később megérkeztünk a Roxfortba. Leszáltunk és oda mentünk a tanárhoz. Amint megláttam mekkora azt hittem ő egy óriás. Elvezetett minket a csónakokhoz és azt mondta hogy válasszunk utas társat. Beültünk a csónakokba és elindultunk egy hatalmas kastély felé. Percekkel később oda értünk és bevezetett minket a kastélyba. Fel mentünk egy lépcsőn és a lépcső tetején ott volt valaki.
-Jó estét mindenkinek! Én McGalagony professzor vagyok. Amíg ebben az iskolában tanultok ez lesz az otthonotok. Mindenkit be osztanak egy házba. A Griffendélbe, a Hugrabugba, a Hollóhátba és a Mardekárba. A ház társaitok lesznek a családotok. Most pedig várjanak itt.-elment és Draco megszólalt.
-Szóval igaz. Harry Potter Roxforti diák lesz.-mondta gúnnyal a hangjába.
-Ő itt Crak és Monstro.-oda sétált elé és folytatta.
-Én Malfoy vagyok, Draco Malfoy.-egy vörös hajú fiú kuncogni kezdett.
-Viccesnek tartod a nevem? A tiédet meg sem kérdezem. Vörös haj, mások levetett talárja. Csak egy Weasley néz így ki. Tudod Potter nem minden mágus család egyforma és nem mindenki érdemel barátságot. Kérdezz csak engem.-oda nyújtotta a kezét de Harry csak lenézett utána pedig vissza rá.
-Magam is el tudom dönteni kivel barátkozom.-gúnyosan nézett rá Malfoy amikor mögötte megjelent McGalagony. Vissza jött elém.
-Kövessenek.-kinyílt a hatalmas ajtó és bementünk. Egy hosszú asztalnál megálltunk.
-Akinek a nevét mondom üljön ide és a Teszlek süveg be osztja egy házba.-síri csend honult mindenütt.
-Susan Bones!-kiáltotta. Egy nem annyira vörös hajú lány ment oda.
-Hugrabug!-kiáltotta a Teszlek süveg.
-Hermione Granger!-szólalt meg újból McGalagony. Kiment és a Griffendélbe osztották be. Utána jött Draco. Alig ért a fejéhez de már kiabálta hogy Mardekár.
-Nessa Hewitt.-szólitott én pedig kimentem. Meghallottam a fejemben a Teszleg süveget.
-Nagyon okos vagy. Az alapok ott vannak a fejedben. Jó sorsod lenne a Hollóhátban de van valami sötétség a lelked mélyén ami miatt mást kell válasszak.
-MARDEKÁR!!-ezt már hangosan mondta.

*Vissza emlékezés vége.*

Mire észbe kaptam már a mugliknál voltam. Leszáltam a vonatról és elindultam a buszmegálló felé. Egy jó dolog származott abból hogy Potterrel együtt voltam még pedig az hogy Granger egy csomó mindent mesélt a Mugli világról Potterrel együtt. Mindenki meg bámult ahogy elsétáltam valaki vagy valakik előtt. Megálltam és percekkel később megérkezett a busz. Felszáltam rá és a leghátsó ülésen foglaltam helyet. Kinéztem az ablakon és gondolkoztam. Most egy házat megyek megnézni hátha sikerül az amit elterveztünk Dracoval és végre meg szabadulunk Lucius örökös hülyeségeitől. Annyira lettem figyelmes hogy egy idős bácsi leül mellém.

-Ilyenkor egyedül?-kérdezte én pedig csak ránéztem.-Le fogadom hogy egy ilyen szép lánynak biztos van barátja.

-Igen, van.-válaszoltam halkan. Remélem nem szól hozzám többet. Nem szeretnék bunkónak tűnni de nem akarok báj csevejbe keveredni egy Muglival.

-Akkor miért ücsörögsz egyedül egy buszon?-sóhajtottam és ránéztem.

-Mert fontos dolga van ahogy nekem is.-halkan elnevette magát. Csak néztem rá.

-Most biztos azt gondolod hogy ez a hülye öreg ember miért szól hozzád. Igazam van?-nem válaszoltam.-Nem vagy valami beszédes.-ekkor végre megérkeztem.

-Hát nem viszont hogyha most megbocsájt leszálok.-az ajtóhoz mentem és megnyomtam a leszálló gombot.

-Tudod kislány a szerelem nem fejben dől el hanem a szívedben, ezt jegyezd meg.-leszáltam és néztem a busz után. Ezt vajon hogy értette? Három utcányira van az a ház ahova mennem kell. Elindultam és közben újból megindult a gondolat menetem. Amióta itt vagyok a Mugli világban mindenki meg bámul és olyan esetek történnek mint az előbb. Mostmár tudom miért utálja apám és Lucius a Muglikat, mindenbe bele tudnak szólni. Éppen fordultam be a sarkon amikor nekem jött valaki.

-Úristen! Bocsi. Jól vagy?-felnéztem és egy nagyon magas fiúval találtam szembe magam. Hogy tud úgy aggódni mint egy lány?

-Persze. Semmi gond.-rám mosolygott és tovább ment. Ahogy elhaladt mellettem megéreztem az erős kölniét. Éreztem az égető pillantását a hátamon de inkább nem fordultam hátra. Egy kicsivel később már a ház előtt voltam. Egész jól néz ki. Nem értem miért választottam ezt a családi házat hisz' elég lett volna egy kisebb albérlet. Nem sokkal később oda jött hozzám egy 38 maximum 41 éves nő.

-Jó napot.-mosolygott rám.

-Önnek is.-tettem ugyan úgy ahogyan ő. Intett hogy menjek utána.

-Eléggé tágas szóval remélem nem egyedül tervezi ki venni.-fordult hátra és mosolygott rám.

-Nem, nem egyedül szeretném.-bementünk és az egész be volt rendezve. Legelőször a nappali és konyha volt majd ahogy beljebb mentünk volt egy étkező is. Ha balra fordulunk akkor van egy lépcső. Azon felmentünk és összesen 4 ajtó volt. A legelső ajtó az a hálószobába vezetett a második egy kisebb szobába, a harmadik úgy szintén egy kisebb szoba volt és a negyedik pedig egy nagy fürdő. Lementünk és kivezetett a szobából.-Elég nagy.

-Igen, az. Hány emberről is lenne szó?-egy kicsit oldalra döntötte a fejét.

-Összesen kettő.-mosolygott egyet és bólintott.-Esetleg az anyukájával szeretne ide költözni?

-Hát az igazat megvallva a barátommal.-kikerekedett a szeme.

-Bocsánat csak nagyon fiatalnak nézel ki. Hány éves vagy?-sóhajtottam. Szokásos kérdések megint jönnek. Hurrá.

-17.-meg ingatta a fejét.

-Rendben majd valahogy értesítem önöket hogy mikor költözhetnek.-el akart indulni de utána szóltam.

-A nyáron szeretnék ide költözni.-mosolyogva bólintott és elment, én is így tettem. A vissza fele út simán ment. Már besötétedett mire vissza értem. Halkan bementem az iskolába és egyenes utat vettem a szoba felé. Mikor oda értem nagyot sóhajtva beléptem az előtérbe. Körbe néztem de nem volt ott senki. Kinyitottam a szoba ajtaját és beléptem. Pansy alszik Blaise úgy szintén de Draco csak fekszik az ágyon és nézi a plafont. Amint meghallotta hogy valaki bejött oda kapta a tekintettét.

-Azt hittem már máshol éjszakázol.-mosolyogva felállt és elém sétált.

-Fárasztó.-mondtam egyszerűen ő pedig megfogta az állam és felemelte a fejem majd megcsókolt. Eltávolodott tőlem én pedig össze szedtem a cuccaim és bementem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam utána pedig felöltöztem. Kimentem és oda feküdtem Draco mellé. Szinte azonnal elnyomott az álom.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora