Nessa szemszögéből
Potter még mindig vergődőtt ezért meg elégeltem.
-Potter ha nem hagyod abba esküszöm hogy puszta kézzel foglak meg ölni.-mondtam a csukját még jobban a fejemre húzva.
-Mégis csak az én lányom vagy.-röhögött egyet az apám és az egyik csaktlósa, de ő nem azon röhögött amit mondtam hanem azon hogy milyen harcias vagyok azzal a kis törpe méretemmel.
-Mit nevetsz?-néztem rá ölni képes szemekkel, rögtön abba hagyta a nevetést és vissza állt a többihez. Vissza térve arra hogy az apám észre vette hogy nem az ő szem színét örököltem, egy perce fájdalom csillant meg a szemében talán volt egy kis bánat is.
-Féregfark!-zökkentett ki az apám a gondolataimból.
-Nagyuram?
-Enged el Pottert hogy férfi módjára küzdjön velem.-ki tágultak a szemeim az előbb hallottakon.
-Igen is Nagyúr.-ezzel a mondattal el engedte.
-Gyerünk állj fel és küzdj meg velem!-egy kicsit össze rezzentem ahogy az be járta az erőteljes hang az egész temetőt.-Állj hátrébb.-nézett rám. Jó kislány módjára teljesítettem a kérését. Fel állt Harry és egy piros fény vonal tört ki a pálcájából apámnak meg egy zöld. Csak néztem ahogy párbajoznak. Ki szálltak Potter pálcájából fehér fények és azzal segítve neki akadályozták meg hogy az zöld fény nyerjen. Meg fogta a serleget és el is tűnt, fel állt az apám de olyan lendülettel hogy a csukjámat le vitte a szél. Ekkor látta meg igazán az arcom hogy is nézek ki valójában. Ki tágultak a szemei ahogy meg látta a hosszú fekete hajam és a rikítóan majdnem tenger kék szemem.
-Teljesen úgy nézel ki mint az anyád.-mondta és az egyik Halálfaló el kezdett röghögni és oda súgott a másiknak valamit. Tudtam hogy az anyámon röhögnek ezért ki mondtam.
-Avada Kedavra!-és már repült is a fény. Síri csend lett mindenütt
-Kár volt érte.-nézte a holtan fekvő csatlósát. Láttam ahogy valamelyik össze rezzen és hangosabban nyel a kelleténél.
-Vedd le a maszkot.-útasítottam az egyiket. Teljesítette is, meg döbbenten néztem ki az, Lucius volt.-Mióta Halálfaló?
-Pár éve.-mondta. Oda mentem elé és a fülébe súgtam.
-Most el mondthatnám miket tett. Az, az egy szerencséje hogy szeretem a fiát.-mondtam neki és önelégülten el mosolyodtam. Csak nyelt egy nagyot, s vissza vette a maszkot.-Örültem a találkozásnak apám.
Vetettem még egy szúrós pillantást Luciusra és el mentem. Vissza ültem a kilátóra de mar Potter nem volt sehol.
-Héj Draco mi történt?-kérdeztem tőle kíváncsian. De tudat alatt szerintem tudtam a választ.
-Semmi különös. Potter vissza hozta Diggory testét és ennyi.-válaszolt rezgés telen arccal.-Remélem neked jobb volt az estéd.
-Végre találkoztam vele.-mosolyodtam el.-Viszont arra nem emlékezett hogy nem az ő külsejét "kaptam".- imitáltam idéző jelet a kezemmel.
-Én azt hittem hogy a hajad az apádé.-mondta én meg elnevettem magat.
-Az apámnak nincs éj fekete haja.-miközben beszélgettünk el mentünk a klubbhelységbe.
Beszélt hozzám valamiről de úgy figyeltem rá hogy el estem, ő ezen természetesen jót nevetett.
-Ne nevess hanem segíts fel állni.-mondtam a szemébe de ő ezen még jobban el kezdett nevetni, ez a nevetése őszinte volt, ez nem olyan volt mint a többi, nem volt benne semmi komorság se fájdalom ezeket el tüntette a boldogság.
-Büdös görény vagy Malfoy!-ordítottam képébe.
-Ne üvölts már te lány. Mindenki az hiszi hogy meg akarlak ölni.-mondta és felém nyújtotta a kezét.
-Kösz.-ahogy ki mondtam le rántottam én is a földre így már ketten voltunk.
-Ügyes volt.-nézett rám de én csak rezgés telen arccal néztem.
Néztem a szürkés íriszeibe, láttam hogy a szemével végig mért de túlságosan is sokat látott, az ingemen felülről két gomb ki pattant amikor fel álltam a temetőbe így pontosan rá látott a dekoltásomra, a szoknyám ami combom közepéigért az most majdnem teljesen fel csúszott fel álltam lejjebb húztam a szoknyám és valahogy probáltam el takarni a felső részt, addig próbálkoztam hogy a csukjám le esett a vállamról így már csak az ingem takart.-Hogy lehetsz ilyen szerencsétlen?-kérdezte nevetve és fel állt oda sétált hozzám le vette a fekete öltönyét és rám terítette.-Amúgy hova tűntek a gombjaid.
Nézett lefele.-Malfoy fejezd már be, ki pattantak a temetőben ahogy fel állta, bele akadtak a sírkőbe és ki szakadt.-nyomtam meg az elején hogy fejezze be.
-Ha te mondod.-nézett rám.
-Malfoy!!! Ki idegelsz!!-förmedtem rá.
-Jó bocsi.-most már nem engem nézett hanem csak bámult ki a fejéből.
-El indulhatnánk a hálókörletbe?-kérdeztem mire csak bólintott. El indultunk nem kellett sok hogy oda érjünk én fel mentem a lányokhoz de az ágyamban feküdt valaki, fel keltettem Laurent.
-Ki az a ribi az ágyamban?-kérdeztem úgy hogy közben szikrákat szórt a szemem.
-Ő Sasah.-mondta és vissza dőlt az ágyba.
-Kösz a nagy semmit.-mondtam majd ki vágtam az ajtót és be csaptam. Vertem a fiúk ajtaját hogy valaki nyissa ki, Draco mellett kellett aludjak meg amúgy is vissza kell adjam neki az öltönyét ami rajtam van.
Még mindig dörömböltem az ajtón.-Ki az?!-jött ki egy nagyobb fiú akinek a testalkata is egy kicsit nagyobb volt.-Ó kihez jöttél.
Nézett végig rajtam.-Engedj be.-mondtam és el löktem az ajtóból.
-Malfoy ébreztő!-kiabáltam rá.
-Mi a bajod Hewitt?-kiabált vissza
-Vissza hoztam az öltönyöd és húzz arrébb ma itt alszok.-le vettem az öltönyt és be feküdtem mellé.
-Miért alszol itt?-kérdezte de a szeme nem az enyémet nézte.
-Na jó én így nem alszok itt adj egy pólót.-mondtam majd fel álltam őt meg ki ráncigáltam az ágyból.
-Jó adok egy pólót de ne húzd a karom.-én miközben csesztettem Malfoyt egy csomóan fel keltek.
-Akkor add már ide. Ha még egy haverod meg nézz el hányom magam.-ki vettem a ruha darabot a kezéből és be mentem a fürdőbe. Át öltöztem és ki mentem, be feküdtem mellé és el aludtam. Draco hamarabban kelt mint én ezért a haverjai is. Ki másztam az ágyból és ki felé vettem az irányt amikor egy kéz fonodott a kezemre.
-Hova?-kérdezte ugyan az a fiú aki tegnap este nyitott ajtót.
-A lányokhoz megyek úgy hogy ha el engednél örülnék.-mondtam majd meg próbáltam ki rántani a kezem a szorításából.
-Nem maradsz még?-kérdezte majd egy fél vigyorra húzta a száját.
-Nem.-ekkor be jött valaki.
-Már megint? Mit mondtam hogyha hozzáértek mi lesz.-fel ismertem azt a nem nagyon mély hang tulajdonosát.
-Most meg usztad.-ahogy el engedett ki mentem az ajtón és be mentem a lányokhoz.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...