Draco szemszögéből
Ki mentem és láttam ahogy pont el fut Potter, gondolom nem hallott semmit ezért vissza mentem és le ültem. Útközben sok mindenről beszélgettünk az életről arról hogy milyen lett volna ha nem ismerjük meg egymást, gyorsan el telt ez a két óra. Le kellett hogy szálljunk de Nessa még pakolászott valamit.
-Nessa hagyjad már, majd veszel másikat.-mondtam neki mire ő egy szúrós szempillantást vetett rám.
-Mindjárt megyek.-mondta én meg csak meg fogtam a cucaim és le szálltam az apám már ott várt minket.
-A lány?-kérdezte.
-Még a vonaton van. Pakolászik valamit.-csak meg forgatta a szemét de már Nessa is itt volt.
Nessa szemszögéből
Az apám bízotrám egy fontos tárgyat és azt kerestem, ebbe persze nem vonhattam be senkit ezért mondtam azt Draconak hogy csak pakolászok. Lucius már ott állt Dracoval, nézte ahogy oda sétálok és végre tudnánk hopponálni. Amíg Draco ezt a helyet otthonnak nevezi én addig börtönnek. Mindig én voltam az akinek itt kellett maradnia ne hogy valami történjen. Be mentünk a Kúriába és rögtön le dobtam a kabátom és a bőröndöm, tudtam hogy ez a szünet is ugyan olyan lesz mint a többi, nem fogok semmit se csinálni, nem fogok sehova se menni csak ülni fogok a szobám fekete falai között.
-Nessa!-förmedt rám Lucius.
-Igen?-néztem rá.
-Menj fel a szobádba és ott feküdj ne a kanapémon!-fel álltam és fel mentem szobámba. Fel hozták a cucaim ugy hogy el kezdtem pakolni, pakolás közben beszélgetem Skyrival. Miután végeztem Skyrit el rejtettem és le feküdtem, nem akartam el aludni de el nyomot az álom. Aludhatam maximum 3 órát de arra keltem fel hogy kopognak.
-Nyitva!-kiabáltam ki. Narcissa lépett be rajta.
-Kész a vacsora.-csak néztem rá.
-Hány óra?-kérdeztem és le tettem a lábam az ágyról, ki rázott a hideg ahogy a hideg padlóra landolt a lábam.
-Fél nyolc.-ki kereked szemekkel néztem ahogy ki megy. Ezek szerint nem három órát aludtam. Át öltöztem és le mentem. Draco Lucius mellett ült ezért nem tudtam mellé ülni de láttam rajta hogy valami bántja. Oda sétáltam az asztalhoz és le ültem Draco elé.
-Mi a baj?-kérdeztem tőle Legilimenciával.
-Majd el mondom.
-Oké.-még beszélgettünk vacsora közben Dracoval de miután végeztünk fel akartam menni de Lucius el kapta a karom.
-Még egyszer csináljátok ezt vacsora közben.-sziszegte az arcomba.
-Miért mit tesz?-kérdeztem és fél mosolyra húztam a szám.
-Draco sínyli meg.-suttogta én meg össze rezentem. El engedte a karom én meg fel mentem a szobámba. Le ültem az ágyamra és a fejem a kezembe temettem. Azon gondolkoztam hogy, hogy tud ilyet tenni valaki a fiával csak azért hogy ezzel másnak ártson azt meg végképp nem értem hogy miért csak azért szereti mert Aranyvérű. A gondolataimból Draco hangja szakított ki.
-Be jöhetek?-kérdezte az ajtón kívülről.
-Persze gyere.-fel álltam és ki nyitottam az ajtót.
-Csak beszélgetni jöttem.-mondta majd le ült az ágyra.
-És miről szeretnél beszélni?-kérdeztem. Oda sétáltam mellé és helyet foglaltam.
-Igazából kettőnkről.
-Tessék??-kérdeztem egy kicsit hangosabban a keleténél.
-Ne értsd félre. Csak nem tudom hogy mi van köztünk.-most lehet el kéne mondanom hogy szeretem.
-Szerinted mi van vagy lehet köztünk?-fel emeltem a fejem hogy a szemébe tudjak nézni.
-Nem tudom, szerinted?
-Nekem te vagy a legjobb barátom szóval...-félbe szakított ezért nem tudtam végig mondani.
-Nekem is te, ezért nem lehet köztünk semmi.-mondta majd fel állt mielőtt ki ment volna meg fordult és ezt mondta.-Jó éjt Nessa.
Ezt is jól el csesztem. Fel álltam és le mentem a nagy terembe (nem tudom hogy nevezik azt a termet ahol a gyűlés szokott lenni bocsi-szerk) be léptem a terembe és pont gyűlés volt, Lucius szúrós szemekkel apám meg egy gonosz vigyorral üdvözölt.
-Had mutassam be egy szem lányomat, Nessa gyere ide!-be töltötte a hangja az egész termet. Oda sétáltam és mellé álltam. Az egész szoba zengett a suttogásoktol. Hallottam ahogy valaki azt mondja hogy először azt hitte hogy az anyám vagyok oda kaptam ezt az apám is észre vette ezért el ordította magát.
-Csendet! Senkitől meg ne halljam még egyszer hogy a szátokra veszitek.-csak ennyit hallottam nevet nem mondott. Nyomoznom kéne. Oda fordultam az apám felé majd meg szólaltam.
-Bocsánat apám de most el kell mennem.-hátra akartam fordulni de nem hagyta, meg ragadta a karom és vissza húzott.
-Féregfark hozz egy széket!-kiabált hátra.
-Igenis Nagyuram.-meghajolt és hozott egy széket, le ültem rá és tovább figyeltem az eseményeket. Arról volt szó hogy ki kell szabadítani Bellatrixot, tudtam kiről van szó amíg el nem kapták addig sokat járt hozzánk, mindig vele próbáltam csatázni de nem sok sikerrel. Velem nem úgy bánt mint Dracoval amit furcsáltam is, velem mindig sokkal kedvesebb volt ami Bellatrixról nagy szó hogy kedves.
Draco szemszögéből
Meg akartam beszélni Nessával az előbbi beszélgetésünket de nem volt ott. El kezdtem keresni de sehol se találtam, egy hely maradt ahol még nem néztem az a nagy terem ott szokott lenni ha valami bántja de ha jól tudom akkor most gyűlés van szóval én nem mehetek be. Ha Nessa be is ment nem csináltak vele semmit mert ott van a Nagyúr. Pár óra múlva mindenki ki jött a teremből és hopponáltak. Nessa utolsónak jött ki az apjával a terem mellett álltam és vártam mikor vesz észre.
-Nessa.-szólitottam meg. Rám nézett és várta hogy mit mondok.-Kérlek gyere velem.
El lépett az apjától és oda jött hozzám. Beke súgtam a fülébe hogy jöjjön fel a szobámba, fel sétáltunk a lépcsőn és be mentünk a szobámba.
-Nem úgy értettem.-mondtam majd helyet foglaltam.
-Semmi baj Draco, érettem.-mondtam és le ült mellém. Meg beszéltünk mindent és el kezdtünk hülyeségeket mesélni egymásnak.
-És arra emlékszem amikor én fára másztam te meg pont akkor estél le?-kérdezte én meg csak bólogatva nevettem.
-Ez még semmi, amikor el mentünk lovagolni akkor te mindig le estél a lóról és mindig bele estél a lócitromba.-ekkor ki tört belőlünk a nevetés és el feküdtünk az ágyon. Felé fordultam és ő is felém. Még mindig nevetett egy kicsit, imádom amikor nevet olyankor minden meg szűnik létezni és csak mi ketten vagyunk.
Itt a folytatás. Holnap nem hiszem hogy lesz rész de majd meg próbálok csinálni. 😊❤
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...