𖦹55𖦹

665 37 1
                                    


Jó olvasást!

Draco szemszögéből.

Este volt még amikor fel keltem, nem is tudtam vissza aludni ezért arra gondoltam hogy lemegyek az udvarra hátha valamilyen oknál fogva Nessa leül mellém. Ahogy ki léptem az előtérbe a kanapén ott ült Potter. Rám nézett utána pedig vissza fordult. Leültem mellé.

-Mit akarsz Malfoy?-lehet nem is volt jó ötlet ide ülnöm.

-Miért nem Grangerel vagy Weasleyvel üldögélsz itt?-látszik az arcán hogy most tervez valamit de egyszerűen nem tudok bele nézni a fejébe Legilimenciával. Olyan mintha valaki ki lökne onnan, de tuti hogy az nem Potter.

-És te miért nem Nessával beszélgetsz?-fel akartam állni de ő megfogta a karom és vissza húzott.-Ezt komolyan kérdeztem.

-Mert eltűnt.-ennyit arról hogy nem szólok senkinek. Meglepetség ült ki az arcára de egyben aggódás és félelem.-Te aggódsz Nessáért.

-Mi? Dehogy is ezt honnan veszed?-egy önelégült vigyor kúszott az ajkaim szélére.

-Te szereted.-tányér nagyságú szemekkel nézett rám. Kénytelen voltam nem el nevetni magam.

-Ezt nem veled fogom megosztani Malfoy.-fel állt és elindult a szobája felé de én még utána kiabáltam.

-Még szereted.-becsapta az ajtót. Vállat vonva inkább vissza mentem a szobába. Lefeküdtem és bámultam a plafont.

Nessa szemszögéből.

Ahogy egyre jobban közeledett a férfi annál nagyobb félelem kezdett elúralkodni. Letette ami a kezében volt és végig simított az oldalamon. Ott is fáj de nem tudom mitől.

-Ha ennyit ficánkolsz akkor ebből még egy borda törés is sikerülhet.-meg forgattam a szemem. Csak remélni tudom hogy Draco keres engem.

-Mit akar tőlem?-nem törődtem a fájdalommal ezért újból elkezdtem mozgatni a kezem.

-Hát mivel mindent tudok rólad ezért nem lenne hasznom semmiből. Ja meg persze a barátodról is tudok.-megpróbáltam bele nézni a fejébe de nem sikerült.

-Nem tudsz rólam semmit!-kiabáltam az arcába de csak nevetett.

-Ó hogy is ne tudnám ki van. Nessa Denem.-lefagytam. Ha ezt tudja akkor Dracoról is tud mindet.-Vajon mit szólna a drága barátod ha őt is ide hoznám.

-Akármit megteszek csak hagyja békén.-kérleltem de nem hatotta meg.

-Hogy is hívják?? Nem Draco Malfoy? Lucius Malfoynak a fia?-még jobban elkezdtem mozgatni a kezem de semmi haszna nem volt.

-Ha egy ujjal is hozzá ér.-próbálok erős maradni de nem megy. Ide jött mellém, olyan közel hajolt hogy éreztem a leheletét.

-Ugyan már. Mit tudsz te csinálni azon kívül hogy rángatózol?-eszembe jutott a dal amit még múltkor tanultam meg. Bele néztem a szemébe és elkezdtem énekelni. Ahogy vége lett kértem tőle valamit.

-Engedj el.-oda ment a szék háta mögé és kikötötte. Ahogy a lábamhoz ért és azt is kikötötte fel álltam és oda nyújtottam a kezem.-Ad ide a pálcád.

-Tessék.-oda adta én pedig ki mondtam a gyilkos átkot. Ki futottam a házból és hopponáltam az egyik erdőbe. Az erdőből pedig a Roxfortba. Senki se volt a folyosókon ezért nyugodtan el tudtam menni a szobába. Ahogy benyitottam Draco az ágyon feküdt Pansy a fürdőben Blaise pedig úgy szintén fekszik. Aki legelőször kapcsolt az Blaise volt.

-Nessa!-oda szaladt és egy hosszú ölelésbe vont. Pansy ki tört a fürdőből egy szál törölközőben. Miután mind a kettő meg ölelt és elengedett Draco velem szemben állt. Meg akartam szólalni de hirtelen megcsókolt amit azonnal viszonoztam is. Amint ezt észre vette bele mosolygott a csókba.

-Annyira sajnálom.-magához ölelt. Nem válaszoltam csak még jobban öleltem. Ahogy elengedett meglátta a kezem.-Hol voltál és mit csináltál a kezeddel?

-Az most nem fontos. Szeretnék lefürdeni utána pedig aludni. Nyugodtan.-bólintott és bekísért a fürdőbe. Ki ment én pedig meg engedtem a vizet. Ahogy meg telt a kád vízzel bele akartam ülni de ekkor észre vettem a testemen kék vagy esetleg lila foltokat. Semelyikre sem emlékszem. Gyorsan megfürödtem és hajat mostam fel vettem az egyik úgy szintén nagy pulcsim hogy ne látszódjon és az egyik hosszú pizsama nadrágom. Ahogy ki léptem Draco már ott állt előttem.

-Írtam egy levelet a Dumbstruckba hogy közbe jött egy nagyon fontos családi ügy ezért nem tudni mennyi időre nem mész oda.-mosolyogtam és meg öleltem.

-Köszönöm.-bele puszilt a hajamba utána pedig eltolt magátol.

-Sophia küldött egy levelet hogy tényleg nem válaszoltál annak az embernek aki írta. Hinnem kellett volna neked.-nem válaszoltam csak oda sétáltam az ágyhoz és lefeküdtem. Ahogy a fejembez ért a párna Pansy már ott is volt mellettem.

-Figyelj. Holnap ha jobban leszel akkor elmehetnénk valahová. Persze csak tanítás után.-mosolyogva bólintottam ő pedig azzal a lendülettel fel állt és vissza ment az ágyához. Draco mellém feküdt én pedig hozzá bújtam. Ez hiányzott a legjobban. Az étintése, az illata, a közelsége, a mindene. Végig húzta az ujjait az oldalamon mire egy alig hallható szisszenés hagyta el a szám. Szerencsémre ezt nem vette észre. Csendben feküdtem mellette.

-Nessa valami baj van?-kérdezte. Fel néztem rá és meg ráztam a fejem.-Nem szoktál csendben maradni.

-De most ilyen kedvem van.-fel emelte a kezem.

-Ezt le kell kezeljem. Gyere.-ahogy felült úgy húzott magával. Török ülésben vártam hogy vissza jöjjön. Levett a szekrényről egy táskát utána pedig ide hozta és leült mellém.-Mutasd.-oda nyújtottam a kezem ő pedig elkezdte megtisztítani. Eléggé csípet ahhoz hogy megpróbáljam elrántani. De ő ezt persze nem hagyta. Amint végzett jött a másik. Mire végzett mind a kettővel vissza feküdtem, Draco is így tett.

-Egy nyirkos és büdös helyen voltam. Volt egy férfi aki majdnem minden nap bejárt hozzám. Ha nem enni valót hozott akkor vizet de semelyiket sem fogadtam el. Úgy szabadultam ki hogy használtam az erőmet. Meg kértem hogy adja oda a pálcáját és utána pedig meg öltem.-az utolsó szóra össze rezzent. Át néztem Draco felett és azt láttam ahogy Pansy és Blaise az ágyon ülve beszélgetnek.

-Miért nem kerestelek még jobban? Akkor most nem így néznél ki.-még jobban át öleltem. Lassan elaludtam.

Draco szemszögéből.

Ahogy láttam Nessa már elaludt ezért lassan ki másztam a karjai közül és át ültem Pansyékhez.

-Mi történt vele?-kérdezte Pansy.

-Azt mondta hogy egy nyirkos és büdös helyen volt ami tuti hogy egy pince volt. Ott volt egy férfi aki minden nap bement hozzá ha nem étellel akkor inni valóval de ő ezt nem fogadta el. Azt nem mondta hogy tudott ki szökni.-Pansy és Blaise nem tudhatnak az erejéről. Még beszélgettem velük aztán mondtam hogy lefekszem aludni. Ők még fent maradtak gondolom. Lefeküdtem Nessa mellé és át karoltam a derekát. Egy picivel később el is ragadott az álom.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora