㋛︎34㋛︎

1K 44 3
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből

Még mindig folyamatosan mondta a monológját. Remélem valamikor meg unja és mehetek a szobámba.

-Draco.-szólította meg az apám.-Teljesitsd a feladatod és akkor nem esik bántódása a családodnak.-mikor mondta hogy mi a feladata?? Meg kérdezem Legilimetsel.

-Draco mi a feladatod?-el kezdett valamit motyogni de nem hallottam. Csak kérdőn rá néztem. Hallottam az összes gondolatát de nem találtam olyat ami választ adna. De nagyon félt attól hogy el veszíti az apját és az anyját.

-Mehetek.-mondta apám én pedig fel álltam majd egyenes utat vettem a szobám felé. Végig beszélte majdnem az egész napot.

-Nessa várj már!-kiabált utánam Draco. Meg fordultam hogy szembe legyek vele de ezzel csak annyit értem el hogy éreztem a leheletét.

-I-Igen?-mondtam egy kicsit dadogva.

-Amit kérdeztél. A feladatom az hogy az iskolában van a Szükség szobájában egy volt nincs szekrény és az egyik régi boltban az abszól úton is van egy olyan szekrény. Amely a boltban van azt tökéletesen működik viszont ami az iskolában van azt még be kell hangoljam és meg kell szereljem. Ezt körülbelül 1 év lesz.-ki kerekedett szemekkel néztem rám. Azt sem tudtam hogy van ilyen szekrény. Mindegy. Be mentem a szobámba mögöttem Dracoval.-Nem akarsz valamit csinálni?? Élvezzük addig a nyarat amíg lehet.

Bólintottam és el indultam a szekrényem felé. Ki vettem egy sötétkék egybe ruhát majd el kezdtem vetkőzni. Draco úgy nézett mint aki soha nem látott volna fehérneműben egy lányt sem, ezen muszáj volt el mosolyodnom. Annyira aranyosan nézett. Mikor végre fel vettem a ruhát bele bújtam az egyik fekete magassarkúmba.

-Bámulsz még vagy el is kezdesz öltözni??-kuncogtam. Amíg ő öltözött addig én a fürdőben egy gyors varázslattal be göndörítettem a hajam.

-Kész vagy szépség??-jött be a fürdőbe. El indultam felé.

-Persze.-mondtam és el indultunk. Amikor már a lépcsőnél tartodtunk akkor egy ismerős hangot hallottam.

-Áhh. Draco, Nessa.-szólított meg minket Lucius.-Hova mentek?

-Apám... El viszem valahova Nessát.-mondta kifejezés telen arccal.

-Hova?-de kiváncsi.

-Nem fogja az orrára kötni.-mondtam ugyan úgy mint Draco.

-Ejj...-rázta meg egy kicsit a fejét.-Szabad így beszélni velem??

-Úgy beszélek magával ahogyan szeretnék.-mondtam és közelebb mentem hozzá.

-De nagy lett az arcod.-annyi gúnnyal mondta amennyi csak ki telt belőle.

-Lehet...-vontam vállat.-Most viszont ha meg bocsájt.-furdultam vissza Draco fele de el kapta azt a karom amelyiken a Sötét jegy van. Nem tudom miért de egy nagyon nagy fájdalom nyílalt bele.-Engedjen el.

-Majd mindjárt nem lesz ekkora a pofád maj...-valaki közbe szólt.

-Nem hallotta engedje el!-jött oda mellém Adam. El engedett de még mindig sajgott a kezem.

-A kis hős szerelmes.-hirtelen rá néztem Adamre aki észre se vett de látom rajta hogy egy mély pontra talált Lucius.

-Menjetek Nessa.-nézett mostmár rám majd homlokon puszilt. Vissza mentem Draco mellé és meg fogtam a kezét. Újból el indultunk.

-Jól vagy??-nézett le rám.

-Persze.-mondtam egy hangúan.

-Ki volt az aki meg puszilt?-kérdezte. Hallom a hangján hogy nem díjazzta.

-Adam.-néztem rá.

-A segéded vagy a csicskád??-ilyenkor nem utálom hanem rühellem.

-Semelyik. Csak egy barát.-sóhajtottam.

-Akkor se puszilgassa az én Nessám.-ekkor valami el ragadta az agyam.

-Nincs olyan hogy a te Nessád!-egy kicsit hangosabban a kelleténél. Folytattuk az utat. El kezdtünk gyalogolni de eszembe jutott valami.-Amúgy ne hopponáljunk?

-Nem tudod hol van.-egy kicsi gúny van a hangjában ezért meg álltam.

-Figyelj...-sóhajtottam.-Sajnálom. Teszek vagy mondok olyan dolgokat amiket nem gondolok komolyan de nem vagyok senkinek sem a tárgya hogy ki közösits saját magadnak.-ecseteltem le neki az egészet és a végén meg öleltem.

-Nem úgy gondoltam csak...-nem fejezte be de tudom mire gondol.

-Én is úgy érzek ahogy te de nem lehet.-csak furcsán rám nézett.

-Hogy érted hogy nem lehet??-indultam közben tovább.

-Ha esetleg lehetne is mi lenne a jővőben?? Ha egyáltalán addig velem maradnál. Ha majd meg kéred a kezem mit mondjak a többieknek? Mit fognak hinni rólam az emberek?? Vagy ha egyáltalán lesz esetleg gyerekünk mit mondunk nekik?? Mi ez a kezünkön. Majd az iskolában ő vagy ők lesznek azok a gyerekek akiknek az anyja és az apja halálfaló.-Draco nagy szemekkel néz.

-Tökéletes lenne a jővőnk. Halálomig melletted lennék. Nem mondanál senkinek semmit csak élnénk boldogan. Semmit nem hinnének az emberek rólad. Azt hogy hibáztunk. Nem lesznek ők azok a gyerekek akiknek halálfalóak a szüleik, nem érdekel másnak a véleménye engem csak te érdekelsz.-mire végzett egy nagyon elegáns étterem előtt álltunk meg. A szőkeség oda sétát az ajtóhoz.-Hölgyeké az elsőbbség.

-Milyen udvarias.-el nevettem magam.

-Héj! Én tényleg az vagyok.-ő is nevetett. Csodálatos az egész hely. Mindenhol arany, vörös és néhány ezüst szín is fel tűnik. Le ültünk az egyik asztalhoz és azonnal ott termet egy pincér.

-Mit adhatok?-kérdezte.

-Csak egy vörös bort kérek.-mondtam a pincér pedig Dracora nézett.

-És önnek uram?-kérdezte.

-Ugyan azt.-elég le kezelően mondta amit nem dijazzta az a varázsló aki kérdezte.-Vissza térve az ez előtti beszélgetésre. Tényleg nem érdekelne senki csak te.

-Draco.... Mindenki a hátunk mögött suttogna hogy milyenek vagyunk és én ezt nem szeretném.-erre csak az asztalon lévő kezemet meg fogta.

-Meg védenélek.-annyira aranyos. Nem tudok ellen állni a szemeinek ami most a boldogságtól csillog. Még beszélgettünk majd ki hozták a borokat.

-Köszönjük.-mondtam mire csak a férfi biccentett.

-Nem kérsz esetleg valamit enni?-kérdezte Draco.

-Nem szeretnéd meg kérdezni ma még 100szor ugyan ezt??-mosolyogtam rá.

-Tőled még 1000szer is meg kérdezném.-el kezdtem egy kicsit nevetni.

-Ez már annyira nyálas hogy már vicces.-mostmár ő is nevetett. Meg ittuk a borokat ki fizzetük a számlát és el indultunk.-Köszönöm ezt az estét Draco.-már be sötétedett.

-Nekem kéne meg köszönjem.-most őszinte volt a mosolya nem olyan mint amikor szekálja Potterréket. Meg álltunk az étterem előtt és pár másodpercig szemeztünk majd megcsókolt. Neki nem olyan a csókja mint Potteré. Az őve sokkal jobb mint az említett személyé.-Sajná...-Nem hagytam hogy be fejezze én is meg csókoltam. Ekkor éreztem először normális szeretett.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now