Nessa szemszögéből
Le ültünk az asztalhoz és neki álltunk az evésnek, Lucius szokás szerint undorral nézett rám.
-Nessa-szólt hozzám a férfi.
-Tessék?-ki mondtam és volt benne egy kicsi bukóság és felgmaság az elején volt egy kis félelem is.
-Gyere egy kicsit-fel állt Lucius és én is úgy tettem utána meg követtem. Ki mentünk az előtérbe.-Mit tudtál meg Potter terveiről?
-A tojást amit meg szerzett azt, ahogy nekem el mondta a víz alá fogja tenni és akkor ki derül mi lesz a feladata és hogy kell meg oldani.-mondtam mire ő meg simogatta az arcom. A keze eléggé kemény volt ezért nem volt épp kellemes, használnia kéne egy olyan bájitalt ami puhábbá teszi a kezét.
-Ügyes-el rántottam a fejemet hogy ne simogassa tovább.
-Ha nem az apámról lenne szó a kis ujjamat se mozdítanám.-ekkor le vette rólam a kezét és vissza mentünk. Le ültem vissza Draco mellé.
-Mit akart?-hallottam a hangjában hogy nagyon ideges
-Először is higgadj le, másodszor semmi fontosat.-amint ezt ki mondtam fel pattant a székről és ki ment, csak néztem utána.
-Nessa kérlek menny utána-fel álltam és utána mentem.
-Draco!-kiabáltam utána mert már az utca sarkon volt.-Kérlek állj meg.-még ment pár lépést de meg állt vegül.
-Mondjad?-fordult meg hirtelen mire én meg szeppentem. Csak pár centi választott el minket egymástól, éreztem a lehelettét a számon, sose voltam még ilyen közel hozzá, mindig csak át öleltem de soha nem néztem fel rá hogy csak egy-két centi válaszon el tőle.
-Cs-Csak annyit szerettem volna hogy kérlek gyere vissza velem. Majd a Roxfortban mindent el mondok. Ígérem.-az igéretett már csak suttogtam azért mert már be haraptam az alsó ajkamat.
-Oké-lépet hátrébb egyet.
-Akkor mennyünk.-el távoltunk egymástól én meg fordultam és követtem. Tíz perc alatt a Malfoy kúriához értünk. Át léptük a küszöböt, beljebb mentünk és le vettük a kabátokat ezzel a lendülettel léptünk be a nappaliba. Ott ült már Narcissa de viszont Luciust sehol se láttam.
-Lucius?-kérdeztem fel vont szemöldökkel
-El ment.-válaszolt röviden. De mégis hova ment azt nem tudom. Lehet meg kérdezem.
-Most nem tudod el mondani?-szólitott meg Draco
-Mégis mit?-így hirtelen nem értettem miről is beszél.
-Amit a Roxfortban akartál tudatni velem.-ekkor esett le miről is beszél.
-Az apád meg kért hogy férközzek Potter közeli bizalmába.-úgy nézett rá mint aki nem ért semmit mert más nyelven beszélek.
-Szent Melinre Nessa miért kért volna ilyet az apám tőled?-ilyenkor gondolkozom el hogy, hogy lett szinte mindenből ötös.
-Mert az apám élete múlik rajta.-láttam hogy meg ijedt egy kicsit ahogy mondtam hogy "apám", tudtam hogy fél tőle ezért soha nem akart nagyon a szívembe tarolni, de engem ez egy kicsit idegesített mert nem úgy bánt velem mint Pansyvel vagy a többi barátjával hanem egy úgy mint egy kis hercegnővel.
-Ezt hogy érted?-a szemében volt egy kis harag meg egy nagyon kicsi félelem.
-Az utolsó probánál ki cserélem a serleget zsúpszkulcsra.-itt már meg világosodott.
-Aha. És ezt nekem miért nem lehetett el mondani?-ezt nem hiszem el. Mindent a szájába kell rágnom?
-Azért mert nem engedte.-van annyi esze hogy erre már magától is rá tudott volna jönni de azért ezt is el mondtam neki szájba rágósan.
-Rendben. Segíthetek?-kérdés kérdés után. Mi ez ki vallatás?
-Azt nem engedem!-szólalt meg mostmár Narcissa is.
-De anyám.-ezt nem akarom végig hallgatni. Kicsinek is rossz volt hallgatni de most hogy már értem is még rosszabb.
-Semmi de fiam. Nem engedem hogy kockára tedd az életed.-ekkor rám nézett segítséget kérő szemekkel.
-Narcissa, kérlek esküszöm vigyázok rá.-kérleltem.
-Rendben. De ha egy hajszálad is ki hullik....-inkább nem folytatta.
-Ajj Narcissa ne féltsd már ennyire a gyereket-rontott be Lucius.-Neked meg mit mondtam? Nem azt hogy nem mondhatod el senkinek?
A torkomban dobogott a szívem.-De, de Draconak csak el mondhatom.-na ezt nem kellett volna.
-Azonnal takarodj vissza a Roxfortba, nem tűröm hogy a saját házamban így beszéljenek velem!!-össze szorított szájjal álltam előtte és csak tűrtem a pillantásait.
-Rendben apám már megyünk.-mondta Draco.
-Nem Draco te nem mész sehova.-ki tágultak a szemeim ahogy azt mondta nem jöhet velem.
-Hát akkor szia.-hajolt közelebb hozzám és meg ölelt.
-Hello-idő közben fel vettem a kabátom és már ki is léptem az ajtón, rögtön el hopponáltam. Ahogy oda értem rohantam a klubbhelységbe. Be szeretem volna ülni egy jó meleg vízbe de sajnos ez nem jött össze. Tudtam hogy nem kellett volna úgy rohanjak, természetesen hogy neki megyek Weasleynek.
-Hewitt!!-ordított rám. Nem kellett több ahhoz hogy elővegyem a pálcám és rá fogjam.
-Még egyszer, csak még egyszer ordíts rám, meg öllek a véráruló családoddal együtt!!-ki álltottam el magam.-Most nagyon nem vagyok olyan hangulatomban hogy velem kötekedj-közben még jobban neki nyomtam az álla alá a pálcám.
-Bocsi.-láttam a szemében hogy megijedt. Le tettem a pálcám és egy fél oldalas mosollyal tovább mentem. Még hallottam ahogy Granger és Potter oda futnak hozzá és meg kérdezik hogy jól van e. Be fordultam a folyosó sarkán és már ott is voltam az ajtónál.
-Aranyvér-mondtam ki a jelszót és be sétáltam. Fel mentem a lány szobába de hála Merlinnek nem volt ott senki. Nyugodtan el tudtam menni fürdeni. Fel kötöttem a hajam és bele ültem a meleg vízbe. Benne ültem már tizenöt perce amikor kintről be szűrődött trappolásokat hallottam. Egyből ki szálltam a kádból és magam köré tekertem a törölkölzőt, ki nyitottam az ajtót de nem volt senki se a szobába, vissza akartam menni amikor hirtelen meg fogta a csuklóm és ki húzott a szobába. Sikítani akartam de be fogták a szám.
-Kérlek ne sikíts.-ki nyitottam az eddig csukva tartott szemem és mélyen bele néztem a zöld íriszeibe. Harry volt az.
-Harry hogy jöttélbe?-amikor kérdeztem fel vontam az egyik szemöldökom.
-A láthataná tévő köpenyembe.-mondta miközben vakarta a tarkóját-és már jó ideje itt vagyok.
-Akkor láttad ahogy be ülök a kádba?-néztem rá nagy szemekkel.
-Merlinre Nessa dehogyis, később jöttem be mint te. Direkt ezért trappoltam hogy ki gyere.-fogta e fejét én meg gondolom tiszta paradicsom voltam.
-Akkor jó. Viszont ha nem bánod szeretnék fel öltözni de úgy nem fog menni ha fogod a csuklóm és bent vagy.-nevettem el magam a fején. Egyfolytában engem nézett úgy hogy ki kellett küldjem.
-Bocsánat, már megyek is.-ezzel el engedte a csuklóm és ki ment. Meg törölköztem, fel öltöztem és ki mentem hozzá. Eléggé késő volt már úgy hogy meg kértem hogy menjünk le az udvarra.
A folytatást hamarosan hozom.
Felül a képen Nessa látható.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...