Jó olvasást!Nessa szemszögéből.
Másnap reggel hamarabb keltem mint Draco ezért be siettem a fürdőbe hogy rendbe szedjem a hajam ami most úgy néz ki mint egy madárfészek. Be csuktam az ajtót majd a tükör elé álltam. Egy gyors varázslattal ki egyenesítettem a hajam majd fel öltöztem. Ki mentem de a szobatársam még mindig aludt.
-Draco nem akarsz fel kelni?-mentem oda.
-Még 5 percet.-sóhajtottam és le rántottam róla a takarót.
-Hm... Milyen gyorsan le telt az, az 5 perc.-nevettem gúnyosan.
-Megyek már.-ezzel ki mászott az ágyból én pedig mentem kifelé ám amikor ki nyitottam az ajtót ott állt Potter és Dumbledore.
-Professzor miben segíthetek?-mivan akkor ha el mondta??
-Jöjjön velem.-meg fogtam magam és el indultam utána. Egészen az iródájáig mentünk majd miután be léptem be csukodott az ajtó Dumbledore pedig le ült az asztala mögé.-Nem szeretne valamit elmondani Miss.Hewitt vagy esetleg szólitsam a becsületes nevén Denem kisasszony.
-Mióta tudja?-ültem le elé.
-Tegnap este óta. Láttam önt és Mr.Pottert el menni viszont csak maga jött vissza.-sóhajtottam majd ki kaptam a talárom zsebéből a pálcám.-Ne ilyen sietősen Miss.Denem.
-Ha nem fogja be esküszöm megölöm.-tartottam közelebb hozzá.
-Ehhez kétség sem fér.-még most is ilyen rémuszokban beszél.
-Fejezze már be.-kezdett idegesíteni.
-Nyugodjon meg. Maga jobb lehet az apjánál csak akarnia kell.-sóhajtottam.
-Nem lehetek jobb. Essünk túl rajta, rúgjon ki.-mondtam és meg teltek könnyel a szemeim. El ne kezdjek most bőgni mert annak sosincs jó vége.
-Ahogy szeretné.-most komolyan megteszi?? Valamit tervez nem szokott ilyet csinálni. Mindig keres valami megoldást.-Rakja le a pálcáját és nyugodtan menjen órára. Ez az utolsó napja, élvezze ki.
-Viszlát.-sietős tempóban rohantam vissza. Ezt most nagyon meg keserüli Potter. Már futottam a szobák felé majd mikor be értem Potter ott állt a kandalló mellett. Oda mentem és a nyakához szorítottam a pálcám.-Hogy gondoltad??
-Mind a kettőtőkkel végezni fogok.-nézett egyenesen a szemembe.
-Tedd el a pálcád Denem.-szólalt meg mögöttem Granger.
-Össze raktad a képte Granger??-még mindig Potter nyakánál volt a pálcám.
-Nehéz volt de igen. Amikor meg rendezésre került a Trimágus tusa akkor tűntél el de csak is akkor amikor Harry találkozott Tudjuk kivel.-talán mégsem olyan hülye.-Voltam a könyvtárban és megtaláltam a Denem család történetét. Az utolsó lapon ott volt egy családfa Tudjuk ki után csak egy égetett kép volt.
-Te tényleg nem vagy annyira hülye mint hittem.-álltam ugyan abban a pózban még mindig.
-Aztán jobban meg néztem Tudjuk kinek a mosolyát. Ugyan olyan mint a tiéd. Ördögi és gúnyos.-hol van Draco??
-Mi lenne ha le tennéd azt a rohadt pálcát én pedig megölném Pottert?-nem akartam hátra fordulni mert akkor tuti hogy Potter rám küldene egy lefegyverző bűbájt.
-Meg se próbáld. Stu....-mondani akarta azt átkot de közbe szóltak.
-Ki ne merd mondani Granger mert utána már nem leszel az élők között.-ekkor hátra fordultam de még előtte ki vettem Potter pálcáját a zsebéből.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...