✪68✪

589 34 1
                                    

Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Bementünk a házba és leültünk a kanapéra. Ahogy leültem a Weasley ikrek már mellettem is voltak. Draco egy kicsivel hátrébb ült majd meg forgatta a szemét.

-Üdvözletünk hölgyem.-puszilták meg egyszerre külön mind a két kezem. Az előttem ülő szőkeségen látszott hogy féltékeny.

-Sziasztok.-köszöntem egy picivel később. Mikor a két fiú felment lejött Granger és Weasley nevetve. Mikor meglátott Granger azt hittem megöl a szemével.

-Ő mit keres itt?-trappolt Potterhez. Össze néztünk Dracoval majd vissza rájuk.

-Hermione nem tudom mit akarnak, de valami azt súgja hogy nekünk nem lesz hasznunk belőle.-a lány megfogta Weasleynek a kezét majd fel ráncigálta.-Térjetek a lényegre.

-Itt maradhatunk?-a szemüveges fiú össze ráncolta a homolokát.

-Utána ránk szabadítjátok a többi halálfalót?-sóhajtottam. Minek jöttünk ide?

-Harry kérlek....bármit megteszek.-a mellettem ülő szőke fiú idegesen kapta rám a tekintetét.

-Nem.-válaszolt egyszerűen.-Hiába fenyegetsz meg akkor sem.-pedig ez volt a következő lépésem.

-Akkor legalább Draco.-az említett személy felpattant és a kijárat felé vette az irányt. Utána mentem és vissza rántottam.

-Engedj. El.-tagolta a mondatot és mérgesen nézett rám.-Nessa! Nem fogok Potterrel és a kis csapatával együtt élni. Inkább meghalok!

-És itt hagysz?-ekkor megtorpant. Talán végre valamit elértem nála.

-Megint ezzel jössz? Ne használd ki hogy szeretlek.-mutatott rám és közeledett felém.

-Én nem használok ki semmit. Nyugodtan menjél ha meg akarsz halni.-löktem el magamtól. Potter elé sétáltam és szét tártam a karom.

-Menj fel Fredhez. Beszélek még Mrs.Weasleyvel de biztos maradhatsz.-bólintottam és fel mentem. Bekopogtam Fredhez aki egy széles mosollyal nyitott ajtót. Nem vártam meg hogy eljöjjön az ajtóból beléptem és leültem az ágyra. Pár perc múlva becsukta az ajtót és leült mellém.

-Mesélj hercegnő. Mi a baj?-a becenév hallatán ránéztem.

-Malfoy... George is itt alszik?-rámutatott egy másik ágyra.-Ezek szerint igen.

-Mit csinált Malfoy?-közelebb ült. Most meséljek el neki mindent?

-Semmit....csak. Csak nem érti meg hogy aggódom érte.-elkezdett nevetni. Persze nevess csak ki, nem kell hogy komolyan vegyél.

-Bocsánat de olyan cuki vagy amikor mérges vagy. Biztos megérti.-felállt majd egyedül hagyott a szobába. Az ajtó nyitva volt viszont nem szűrődött be hangzavar amit nem tudtam mire vélni. Kimentem majd le sétáltam de nem volt senki sehol. A nappaliba mentem ahol ott állt apám.

-Csak nem a lányomat látom személyesen? Tudod, nagyot csalódtam benned. A vérárulóknál vagy és ráadásul még a Malfoy fiúval is? Ennél nagyobb szégyent nem láttam.-utálom amikor így beszél velem. Mint valami kutyával. Elkezdett közeledni.

-Én okoztam csalódást? Te vagy maga a csalódás! Sosem fogod megérteni miért szeretem, te csak a gyűlöletet ismered semmi mást.-nevetve szelte át a köztünk lévő távolságot.

-Az anyádat szerettem. De! Nem volt hasznom belőle ezért otthagytam. Ha ő nem hoz el hozzám akkor most nem itt lennél és azt sem tudnád ki vagyok neked.-hirtelen egy erős fájdalom nyilat a fejembe és a Weasley ikrek ágyán feküdtem. Draco mellettem volt Potter az ágynak a végén a Weasley ikrek pedig a másik oldalamon.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now