𓆉︎46𓆉︎

731 40 1
                                    

Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Reggel Draco és Potter hangjára ébredtem. Résnyire ki nyitottam a szemem.

-Végre hogy fent vagy.-fordult felém Draco.

-Öltözz van még 20 perc a reggeliből.-mondta Potter. Ki mentek én pedig elkezdtem öltözni. Egy fekete farmer nadrágot és egy zöld színű pólót vettem fel, hozzá még a talárom és a nyakkendőm. Ki mentem ahol Potter járkált fel alá Draco pedig egyhelyben ült.

-Mehetünk.-mondtam és mind a kettő rám kapta a tekintettét. Ki mentem az ajtón de neki ütköztem Weasley mellkasának.

-Éhes vagyok szóval siessünk.-meg forgattam a szemem. Meg vártam a fiúkat és el indultunk.

-Nessa majd később találkozunk.-jött oda mellém Draco. Bólintottam.

-Hermione keresett téged.-nyúlt a kezemért Potter.

-Miért??-nem válaszolt. Pár perccel később oda értünk a nagy terembe, én le ültem a Mardekárosokhoz Weasleyék pedig a Griffendélhez.

-Szia.-ült le mellém Lauren.

-Szia.-sóhajtottam.

-Még mindig haragszol?-nézet rám.

-Ezt gondolom már észre vetted de ha nem akkor most el mondom hogy meg értsd. Rohadt szar barát vagy.-néztem bele a szemébe.

-Tudom és sajnálom de kérlek bocsáss meg.-mit veszíthetek vele?

-Rendben.-újból megszólalt.

-Tudom hogy elrontottam de....-hagyott egy kis szünetet.-várj mi??

-Azt mondtam rendben.-átölelt. Egy kicsivel később megettem a reggelim majd éppen indultam az első órára Laurennel de megláttam Grangert.-Granger!

-Igen?-oda mentem.

-Azt mondta Harry hogy reggel kerestél. Hát most itt vagyok.-erőltettem magamra egy kicsi mosolyt.

-Igen. Harryről van szó.-arrébb húzott.

-Igen?-kiváncsiskodtam.

-Tegnap a 3 seprűben nagyon le itta magát ezért nem tudta hol van. Ez nem lényeges. Most lehet hogy nagyon rossz barátnak fogsz tartani hogy elmondom mi történt....-abba hagyta.

-Bökd már ki.-sietettem.

-Harry megcsalt.-le fagytam. Bele néztem a göndör hajú lány szemébe de nem láttam benne sajnálatott inkább bosszú és harag volt benne. Szóval most tesztel. Megpróbáltam könnyeket fakasztani magamból ami hála Merlinnek sikerült.

-Mégis kivel?-sóhajtott.

-Egy szőke hajú lánnyal.-oldalra fordultam és pont ott jött Potter az idióta havrerjával.

-Hogy gondoltad? Azt hitted nem jövök rá?-rohantam oda. A folyosón voltak egy csomóan a Mardekárból és még a többi házból. Draco éppen az ablak párkányon ült egyedül de amikor észre vett oda jött.

-Mit csináltál Potter?-kérdezte Draco.

-Nessa beszéljük meg.-itt az idő ma kell el vigyem a Denem Kúriába.

-Meg bocsátok ha el viszel vacsorára. És az én utamat követed.-ecseteltem le neki.

-Rendben.-mosolygott rám.

-Órák után, az iskola előtt.-ezzel otthagytam. Lauren és Draco a nyomomban voltak.

-Most komolyan mondtad?-kérdezte Lauren.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now