☞︎︎︎32☜︎︎︎

1K 48 1
                                    


Jó olvasást! (Ha majd tudni szeretnéd hogy milyen ruhát vett Nessa akkor nézd meg a képet.😉)

Nessa szemszögéből

Még mindig úton voltunk de már csak pár perc volt hátra az útból.

-Mikor érünk már oda?-kérdeztem rá nézve.

-Ha úgy viselkedsz mint egy 5 éves akkor sokára.-nevette el magát amin nekem is nevetnem kellett. Már majdnem mondtam hogy fordoljunk vissza amikor meg állt egy nagy ruha bolt előtt. Be mentünk a helységbe és körbe néztünk. Tátva maradt a szám tele volt minden gyönyörű elegáns ruhákkal.-Válasz és meg vesszük.

El mosolyodtam majd el indultam. Nagyon sok válogatni valóm volt így elég nehéz volt. Pár perc keresgetés után meg akadt a szemem 2 ruhán, az egyik holló fekete volt és a szoknyája pedig ugyan olyan színű csak az csillogott is a másik pedig egy egyszerű spagetti pántos piros ruha volt ami feszült hozzám így ki emelve az alakom.

-Adam.-szólaltam meg végül.

-Hercegnőm?-fordult felém én pedig egy szúrós pillantást vetettem rá. Utálom amikor így hív.

-Melyik legyen?-mutattam fel a két ruhát.

-Próbáld fel mindkettőt. Én meg várlak a próbafülke előtt.-bólintottam majd be mentem az egyik fülkébe. Először a feketét próbáltam fel. Amint fel vettem ki mentem.-Wa-Waow.-tátott szájjal meredt rám amibe egy picit talán bele pirultam.

-Ennyire rossz?-kérdeztem meg.

-Dehogy is csak.... Csak eszméletlenül gyönyörű vagy.-Adam még sosem mondott nekem ilyet. Csak egy meglepődött arcot vágtam majd vissza mentem a próba fülkébe. Fel vettem a pirosat is. A spagetti pántos ruha rá simult a testemre így ki emelve az alakom. Egy nagyobb kivágás volt elől és hátul a hátánál. Ki mentem a próbafülkéből.-Ez még jobb. Szerintem ez legyen.

Bólintottam majd vissza mentem és le vettem a ruhát. Újból ki mentem majd oda mentünk a kasszához.

-Remek választás kisasszony. A barátja biztos elégedett.-mondta majd rá nézett Adamre.

-Köszönöm de ő nem a barát...-félbe szakított a mellettem lévő fiú aki hozzám képest inkább férfi.

-Köszönjük.-mosolygott az eladóra én pedig csak furcsán néztem rá. Közelebb hajolt majd vele sutogott a fülembe.-Fizessem én vagy fizeted te?

Ezzel tudtam mire utal. Természetesen az apám nagy vagyonára.

-Fizetem én.-némán bólintott amin meg lepődtem. Nem a férfinek kéne fizetnie? Vagy csak egy randin van ilyen? Mindegy. Ki fizettem és már mentünk is. Fel vettem egy gyors tempót de amikor még jobban gyorsítottam akkor meg fogta a csuklóm és maga felé fordított.

-Hova??-úgy csinál mintha nem tudná.

-Haza.-meg forgattam közben a szemem.

-Még van egy két bolt ahova be szeretnélek vinni.-a végén egy széles mosoly jelent meg az ajkain.

-Oké.-sóhajtottam majd követtem. Az előbbi üzlet mellett van egy kisebb bolt ami tele van értékes ékszerekkel, oda is be mentünk.

-Bármelyiket választod ÉN veszem meg.-hangsújozta ki az én szócskát. Bólintottam és el indultam a gyémánt kirakásos fülbe valók és nyakláncok felé. Az összes mind nagyon drága így nem tudom hogy melyiket válasszam. Meg akadt a szemem egy nagyon szép gyűrűn és egy fülbe valón ami mellett volt egy hozzá illő nyaklánc is. Szemeztem velük egy-két percet de utána el indultam a sima aranyokhoz. Amikor döntöttem már Adam a kasszánál volt és valamit vett. Oda mentem hozzá de a nő aki a kasszás volt nagyon furcsán nézett.

-Bocsánat. Nem találkoztunk már?-kérdezte a nő.

-Nem.-válaszoltam egy szóval.

-Rendben hát akkor viszlát és köszönöm hogy itt vásároltak.-mosolygott rám én pedig rá. Ki mentünk az üzletből de meg álltunk annak az ajtaja előtt.

-Nessa.-szólt hozzám Adam én pedig rá néztem.-Láttam hogy nézegetted a gyémánt kirakásos ékszereket ezért meg vettem neked.-bele nyomta a kezembe a zacskót amiben benne voltak az előbb említett tárgyak.

-Köszönöm.-át öleltem a nyakát neki pedig a keze rá simult a derekamra. Így álltunk pár percig majd el indultunk. Már az út felénél járhatunk mire én végre meg szólaltam.-Nem akarsz hopponálni?

-Nem tudok.-mivan?? Hogy, hogy nem tud?

-Hogy, hogy?-meg ingatta a fejét majd hozzá kezdett.

-24 éves vagyok de még mindig nem tudok.-én 17 leszek még is tudok. Próbáltam vissza tartani a nevetésem de nem sok sikerrel sikerült. Egyszer csak ki tört belőlem a nevetés.-Mi ennyire vicces Hercegnő?

-Bocsi csak én most leszek 17 és tudok.-le fagyott. Le állt neki a rendszere vagy nem tudom de csak úgy bámult.-Hahó föld hívja Adamat.

Közben a kezemet az arca előtt ráztam.

-Bocsi. De erről miért nem szóltál hamarabb akkor nem gyalogoltunk volna.-mind a ketten el kezdtünk nevetni utána pedig nyújtottam a karom hogy hopponáljunk végre. Pillanatok alatt ott voltunk. Be mentünk én pedig egyenes utat vettem a szobám felé.-Nessa!

Meg pördültem a tengelyem körül és a szemébe néztem. 

-El jössz velem valahova?-meg állt bennem a vérem is. Mindenre számítottam csak erre nem. El kezdett felém sétálni.-Nem akarok tolakodó lenni meg semmi ilyesmi csak arra gondoltam....-félbe szakítottam.

-Persze.-egy széles mosoly ült ki az arcára. Én pedig viszonoztam ezt a gesztust. Mostmár tényleg a szobám felé haladtam. Amikor oda értem és be mentem Draco az ágyon feküdt és ha jól láttam akkor aludt. Próbáltam halk lenni de nem jött össze.

-Szia.-köszönt mire én egy kicsit megijedtem ő ezen természetesen jót nevetett.

-Szia.-köszöntem vissza.

-Hol voltál egész nap?-csak álltam és meg sem szólaltam.-Nessa? Jól vagy?

-Persze.-ráztam meg egy kicsit a fejem.-Adammal vásároltam.

Észre se vettem hogy el telt ezzel egy egész nap.

-Mit vetettek?-sóhajtottam majd oda sétáltam az ágyhoz és le ültem rá.

-Sok mindent. Szeretnéd látni?-ő csak bólintott mire én fel álltam és ki vettem a ruhát meg az ékszereket.-Nem baj ha előtted öltözőm át?

Meg lepedten nézett rám amire én el mosolyodtam. El kezdtem le vetkőzni majd amint kész voltam fel vettem a piros ruhám.

-Waow..... Nagyon jól nézel ki.-nevetett közben kínosan.

-Köszi.-tettem ugyan úgy mint ő.

-Menjek én először fürdeni vagy mész te?-kérdezte én pedig csak le ültem mellé.

-Nekem nem sürgős. Nyugodtan menj.-bólintott majd fel állt és be sétált a fürdőbe. Ott ültem egy darabig amíg egy kopogás meg nem zavart. Oda mentem és ki nyitottam.

-Szia Nessa. Ahogy igértem itt vagyok.-Adam állt az ajtóban.

-Szia. Nagyon meg haragszol ha át tesszük holnapra. Elég fáradt vagyok.-sóhajtott.

-Okés. Akkor holnap.-mielőtt el ment nyomott egy puszit a homlokomra.


Folytatás hamarosan.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now