𓆈41𓆈

796 40 4
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Tányér méretű szemekkel néztek minket. Meg akartam szólalni de Potter meg előzött.

-Jól vagytok??-kérdezte.

-Persze. Miért hiszed azt hogy Draco halálfaló??-néztem bele a szemeibe.

-Mert az apja és az egész családja halálfaló.-ekkor Malfoy egy nagyot nyelt az italából.

-"Fejezd be. A végén még észre veszik."-mondtam neki Legilimenciával.

-"Jól van."-rám nézet és próbált magára erőltetni egy halvány mosolyt.

-Az anyja nem halálfaló.-szólalt meg Granger.-De szerintem Dra.... Malfoy sem az.

-Tuti hogy az.-mondta Weasley.

-El kell mennem a mosdóba. Pillanat.-fel álltam de még vissza szóltak.

-Tudod hol van?-a hang tulajdonosára néztem aki nem más volt mint Fred Weasley.

-Most hogy így mondod nem igazán.-mosolyogtam rá kínosan.

-Gyere megmutatom.-oda sétált hozzám.

-Fred....-szólt hozzá a legkisebb Weasley.

-Nyugi.-mosolyogott.

-Fred nem mehetnénk.-néztem a két fejjel magasabb fiúra.

-De, persze.-fel mentünk körülbelül a második emeletre.-Itt vagyunk.

-Köszi. Pillanat és jövök.-mondtam és be sétáltam a fürdőbe. Csak el akartam idéző jelben "menekülni", nem szerettem volna ott ülni amikor tényleg ki derül ki is igazából az "unokatesóm". Miután végig néztem magamon a tükörben sóhajtottam és ki mentem.

-Végre. Már azt hittem bent éjszakázol.-nevetett Fred. Nem csináltam semmit csak le mentem. Mikor vissza értünk a többiek még nagyban ették az ebédet. Le ültem a helyemre Fred is így tett csak annyi különbséggel hogy mögöttem haladt el és végig húzta hosszú ujjait a hátamon. Bele borzongtam az érintésébe.

-Nessa jól vagy?-kérdezte Potter. Rá kaptam a tekintettem.

-Persze.-ettem pár falatott majd meg vártam amíg mindenki be fejezi. Nem sokkal később ez be is teljesült.

-Köszönöm a vendég látást.-állt fel Draco.

-Nagyon szivesen kedvesem.-mondta Molly.

-Ki kisérem.-álltam fel hirtelen a helyemről.

-Rendben.-mosolygott Arthur. A bejáriti ajtó előtt állt mikor meg láttam hogy kezd vissza változni.

-Draco...-súttogtam oda.-A hajad.

-Ne már.-ekkor már a szeme is vissza változott azokra a gyönyörű szürke iríszekre.

-Húzz már el.-nevettem. Gyorsan át ölelt és homlokon puszilt majd el sietett. Vissza sétáltam komor fejjel a házba és le ültem a kanapéra. Éppen néztem ki a fejemből amikor valaki vagy inkább valakik le ültek mellém.

-Szia.-mondták egyszerre az ikrek.

-Sziasztok.-sosem tudnak békén hagyni.

-Mi a baj?-kérdezte George.

-Semmi.-válaszoltam egy hangúan.

-Harry!!!-kiabált Fred. Be jött Potter majd újból megszólalt Fred.-A barátnődnek valami bánata van.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now