✌︎51✌︎

692 33 4
                                    

Jó olvasást!

Draco szemszögéből.

Tegnap küldtem Nessának egy levelet amire egyből válaszolt is. Meg kéne majd látogassam valamikor. Mióta Nessa el ment sokat haladtam a szekrénnyel de ez is csak azért van mert nincs kivel foglalkozzak. 1 nap alatt tényleg sokat lehet haladni ha csak azzal foglalkozom. Dumbledore idő közben kitalálta hogy válasszak egy másik embert szobatársnak. A lányok előttem fel sorakoztak de csak meg forgattam a szemem. Végül Blaiset és Pansyt választottam. Apám rá vette Dumbledoret hogy hárman legyünk. És most a jelenben Blaise és Pansy vitatkoznak én pedig csak bámulok előre.

-De ha én aludnék a fal mellett akkor Draconak nem kéne a másik oldalt gyomorogni.-Pansy ott szeretne aludni ahol Nessa de még Blaise is.

-Miért nem alszol te középen?-kérdezte Blaise. Meg forgattam a szemem majd fel álltam és át ültem a falnál lévő ágyra.

-Draco neked nincs hozzá fűzni valód?-rá néztem Pansyre. Nem válaszoltam csak végig feküdtem az ágyon.

-Ismered nem fog megszólalni.-ekkor fel ültem és unott arccal rájuk néztem.

-Én fogok itt aludni és akkor talán nem fogtok úgy viselkedni mint kettő három éves.-vissza feküdtem és bele temettem a fejem a párnába. Éreztem hogy be süped az ágy mellettem ezért oda néztem.

-Tudom hogy most rossz de nem az a megoldás hogy át mész antiszociális Dracoba.-csak kérdőn rá néztem.

-Antiszociális Draco?-kérdeztem.

-Igen.-sóhajtottam.-Jövő hétre van egy meglepim.-mosolygott rám. Meg forgattam a szemem majd Blaisere néztem.

-Most mivan? Erre mit mondjak?-fel álltam és ki mentem az előtérbe ott leültem a kanapéra. Be gyújtottam a kandallót és csak ültem. Hallottam ki szürödni hangokat még Pansyéktől majd egy hangos ajtó csapódás és megszünt minden. Éppen végig akartam feküdni a kanapén de ekkor Granger szobájából hallottam ki szürödni hangokat. Oda sétáltam az ajtó elé és be nyitottam. Az ágyán ült és ha jól láttam akkor sírt. Sóhajtottam és be mentem.

-Mit akarsz Malfoy?-le ültem mellé. Valamikor tényleg tetszett Granger de ezt nem tudja Nessa, és remélem ez így is marad.

-Mi történt?-kérdeztem.

-Ronald Weasley történt. De ez téged miért érdekel?

-Nem érdekelhet valami csak úgy?-el motyogott valamit amit nem értettem majd a szemembe nézett.

-De. Csak fura hogy érdekel.-még mindig tartotta a szemkontaktust majd egyre közelebb jött.

-Granger mit csinálsz?-próbáltam arrébb ülni de akkor le estem volna. Pont fordulni akartam mikor az ajkaimra tapadt. Először nem is fogtam fel mi történt majd mikor észbe kaptam el toltam magamtól.-Te meg vagy huzatva?

-Bocsánat én csak...-közbe szóltam. Hirtelen fel álltam.

-Mit?? Nem azért jöttem be hogy le smárolj.-csak nézett rám a nagy mogyoró barna szemeivel.

-Azt hittem te is így érzel.-el léptem az ágyától és az ajtó felé indultam.

-Sosem kezdenék egy Sárvérűvel. Ezt jól jegyezd meg mert csak egyszer mondom el.-láttam ahogy meg telnek könyel a szemei de nem érdekelt. Ki mentem és be vágtam az ajtót. Egyenesen a szobába mentem és annak az ajtaját is be vágtam. Mivan akkor ha Nessa ezt meg tudja? Ki fog nyírni. El fog kezdődni a csata mielőtt a sötét nagyúr mondaná hogy most támadunk. Ki fog halni az egész varázsló világ ha ezt meg tudja.

-Malfoy jól vagy? Úgy nézel ki mint aki egy holt testet látott.-bámultam ki a fejemből.

-Pansy hol van?-kérdeztem.

-Női baja akadt.-el fintorodtam.

-Nem olyan.-nevetett.-El ment a lányokkal valami lányos megbeszélésre.

-Aha. Akkor én el megyek fürdeni.-bólintott. Be mentem a fürdőbe. Gyorsan le tusoltam de ahogy öltöztem fel egy fura illatot éreztem. Körbe néztem és a fürdő kádba bele volt borulva Nessának a haj samponja. Persze még ez is. Nehogy egy kis időre ki tudjam verni a fejemből. Meg forgattam a szemem és ki mentem. Le feküdtem aludni.

Nessa szemszögéből.

Ebben az iskolában szerintem sokkal több óra van mint a Roxfortban. Egész nap körülöttem volt Sophia és az a fiú akinek még mindig nem tudom a nevét. Mindig velem volt de nem képes el mondani a nevét. Most a szobámban ülök és olvasok. Éppen az ablakra néztem amikor egy bagoly szállt le. Fel álltam és oda mentem. Ki nyitottam az ablakot majd el vettem a borítékolt levelet. Nem volt rajta semmi. Ki bontottam és ez állt benne.

"Kedves Nessa!
Draco mióta el mentél nagyon rosszul néz ki nem csinál semmit csak be jár az órákra utána pedig be megy a szobájába vagy pedig el tűnik órákra. Annyit szeretnék kérni hogy hétvégére vagy jövő héten gyere el hozzánk. Draco érdekében.

P.P"

Sóhajtottam majd el kezdtem körmölni.

"Kedves Pansy!
Sajnos a jövő héten nem hiszem hogy el engednek de hétvégén ha törik ha szakad el megyek hozzátok. Szombaton reggel 10re ott leszek.

N.D"

Mikor el szállt a bagoly kopogtak. Ki kiabáltam hogy jöjjön be. Természetesen hogy még este se hagynak békén.

-Bocsi de most nem alkalmas.-küldtem ki.

-Amúgy Peter vagyok.-szólalt meg az ajtónál.

-Nessa. Örülök de most szia.-integettem. El ment én pedig el mentem fürdeni. Le zuhanyoztam utána pedig ki mentem és le feküdtem. Egy csomó dolog van a fejemben és mind Dracohoz fűződnek. Az érzés hogy nem ölelhetem át és nem bújhatok hozzá megőrít. Olyan érzésem van mintha valami hiányozna az életemből. Hogyha most bele gondolok hány lány lehet a közelében és hogy akár mikor megunhat és máris mehet egy másik lányhoz. A tudat hogy hemzsegnek körülötte a lányok és lesik minden kivánságát ki készít. Addig golndolkoztam ilyeneken hogy el nyomott az álom. Másnap reggel hamar fel keltem mert az első órám kint lesz. Hamar fel öltöztem és már nyitottam is ki az ajtót. Ahogy ki szerettem volna lépni bele ütköztem a két jó madárba.

-Jó reggel hercegnőm.-hajolt meg Peter.

-Nektek is. Nem vagyok a hercegnőd.-arrébb toltam magamtól majd el indultam az udvarra.

-Nekem akkor is a hercegnőm vagy.-oda jött mellém és meg fogta a derekam.

-Nem, nem vagyok.-le vettem a kezét magamról.

-Nessa nincs kedved ma velem el jönni valamerre?-kérdezte Sophia.

-De miért is ne.-ki értünk majd oda sétáltunk a tanárhoz.

-Jó reggelt gyerekek! Mindenki álljon párba és fogjátok meg a seprűtöket. Ma a páros quidditcht fogjuk gyakorolni.-sóhajtottam.-Álljatok a seprűkhőz  és üljetek fel rá.-még nem is választottam párt. Egy kart éreztem a derekamon.

-Ha még egyszer le tapizzol el töröm a karod.-sutogttam oldalra fordítva a fejem egy kicsit lássam is. Hátrébb lépet tőlem majd fel emelte a seprűt. Peter ült elől én pedig hátul. Semmi fel szerelés. Fel szálltunk és el kezdődött a mecs.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now