☼︎64☼︎

599 32 5
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Miután Luciusra néztem és láttam hogy elindul felénk Dracora néztem hogy egy kicsit siessen. Nagyot sóhajtva de meg szólalt, vagyis inkább csak akart.

-Nem lehet egy kicsit később?-súgta a fülembe.

-De, persze.-mosolyogtam rá biztatóan. Meg puszilta a homlokom én pedig le mentem. Éppen az italokhoz tartottam amikor neki mentem valakinek és ki vertem egy könyvet a kezéből.-Merlin! Sajnálom nem akartam.

-Ugyan semmiség.-fel szedtem a könyvet a földről majd vissza adtam az illetőnek.-Nessa te vagy az?

-Benjamin??-mosolyodtam el.-Mit keresel itt?

-Ez egy Aranyvérű parti. Hogy vagy?-a kérdés közben meg ölelt.

-Jól. Kérsz valamit?-egy aprót bólintott én pedig elmentem az italokért. Ő is követett. Miután meg ittuk leültünk a kanapéra.

-Még mindig Potter a barátod??-megint nyomulni akar? Vagy most tényleg csak barátkozni.

-Már nem visz....-közbe szólt.

-Szóval akkor most nincs senkid.-éppen meg akartam szólalni amikor egy lassú szám kezdett el szólni.-Nincs kedved táncolni.

-Nem hiszem hogy ez....-megfogta a kezem és a terem közepére húzott ahol már táncoltak. Megfogta a derekam mire egy nagyobbat nyeltem.

Draco szemszögéből.

A lépcső tetején beszélgettem az egyik régi ismerőssel amikor meg láttam hogy Nessa Benjaminnal táncol. Elindultam lefelé amikor egyre jobban csúszott le Nessa derakáról a keze. A fülébe sutogott majd megcsókolta. Már ordítani akartam amikor a lány el lökte magától és pofon vágta.

-Mondani akartam hogy van barátom!-mindenki ránézett.

-Nessa ne haragudj!-megfogta a kezét és vissza akarta rántani de én már ott voltam mellettük.

-Azt mondta van barátja.-a lány a konyhába ment én pedig utána. Mikor oda értem a konyha pult előtt támaszkodott.-Nessa....

-Ne mondj semmit. Tudom mit akarsz.-hátra fordult és mélyen bele nézett a szemembe. Elé sétáltam és meg öleltem. A fedetlen hátát simogattam amikor el tolt magától.

-Tudom hogy nem te csókoltad meg.-nagyon nagy önkontroll kell ahhoz hogy ne menjek vissza és átkozzam szét. De ahhoz is hogy ne Nessán töltsem ki a dühöm.

-Draco tudom hogy most ordítani akarsz, ismerlek. Szóval rajta.-mindig is utáltam hogyha hozzá nyúlnak ahhoz ami az enyém.

-Nem érdekel. Nem fogok veled kiabálni csak azért mert rád másztak.-igazából nagyon is érdekel.

-Ne játszd meg magad. Legalább előttem ne.-ezzel otthagyott egyedül. Vissza mentem a többi varázslóhoz ahol még nagyban megy a "parti". Mindenki mindenkivel beszélget és nevet. Leültem a kanapéra és csak iszogattam. Pár óra múlva mindenki elment én pedig fel mentem Nessához. Beléptem a szobába és csak annyit láttam hogy már alszik. Le zuhanyoztam és én is követtem a példáját. Mikor fel keltem Nessa már nem volt az ágyba ezért gyorsan fel öltöztem majd lementem. Mindenhol megnéztem de sehol sem volt ezért megkérdeztem az anyámat.

-Anyám nem láttad Nessát?-felém fordult majd elém sétált.

-Azt mondta hogy ő nem akarja végig nézni ahogy egy másik lányt el veszel feleségül ezért elment.-ki akartam rohanni a konyhából de még vissza kiabált.-Fiam!! Ezt is itt hagyta.-a kezembe nyomta azt a gyűrűt amit adtam Nessának. Ezt is elérték a szüleim. Fel mentem a szobámba és kinéztem az ablakon. Eddig észre sem vettem de most hogy állok az ablaknál észre vettem hogy esik az eső. A cseppek lassan hullanak lefelé az ablak üvegére. Le néztem a kezemben lévő tárgyra majd el öntött a düh. Hogy hagyhatott itt amikor meg bíztam benne? Mindent meg kapott amit csak kért erre itt hagy. Kinyílt az ajtó majd belépett anyám.

-Igen?-kérdeztem de nem fordultam felé.

-Itt van Emily.-ki a Szent Merlin az, az Emily? Lementem és egy barna hajú, zöld szemű lánnyal találtam magam. Magasabb mint Nessa viszont a szépsége nem ér fel Nessáéval.

-Szia.-köszönt egy mosoly kíséretében.

-El mondanád ki ő?-fordultam az anyám felé.

-Akiről tegnap beszéltem.-meg forgattam a szemem és leültem a lány mellé.-Kettesben hagylak titeket.

-De...-mondani akartam valamit de már elment.

-Látszik rajtad hogy van valami baj. Mi az?-ránéztem majd egy gúnyos mosolyt vettem felé.

-Nem hinném hogy rád tartozik.-sóhajtott és megfogta a kezem.-Engedj el.

-Nehéz eset vagy.-elengedett és felállt.-Nem megyünk el valahova?-közben az apám is megérkezett.

-Veled nem megyek sehova.-nevettem. Az apám mellém lépet és megfogta a vállam.

-Moderáld magad a hölggyel Draco.-ciccegtem és felé fordultam.

-Az én hölgyem elment miattatok.-dühös tekintettel díjjazta az előbbi meg nyilvánulásom.

-Menjetek el valahova.-szólt ránk mérgesen az apám. Előre mentem majd mielőtt Emily vagy ki, kilépett volna az ajtón rá csaptam. Mikor kimentem a kapun akkor ért utol.

-Draco figyelj...-közbe vágtam.

-Nekem ne Dracoz. Csak a barátaim hívhatnak így!-sóhajtott majd tovább mentünk.

-Mivan abban a lányban ami bennem nincs?-le néztem rá.

-Te nem vagy ő. Nem is ismersz. Miért mentél bele?-egy pillanatra sem vettem le róla a szemem.

-Mert szűkösen élünk. Ti pedig fel ajánlottátok azt hogy hozzád mehetek.-újból az utat figyeltem. Az út további részében nem szóltam hozzá. Ahhoz az étteremhez mentünk ebédelni ahol legelőször Nessa megcsókolt.-Az mi?-mutatott a kezemben lévő tárgyra miközben bementünk.

-Egy gyűrű. Családi örökség.-meg vontam a vállam. Az egyik hátsó asztalhoz mentünk. Ki húztam a székét majd mikor rá ült be is toltam alatta. Leültem elé.

-Mikor el jöttünk annyit szerettem volna mondani hogy nekem is van egy szerelmem csak a szüleim nem engedik.-hirtelen rá néztem mire elmosolyodott.

-Miért?-sóhajtott és neki kezdett.

-Hát nem gazdagok és ugye nekünk szükségünk van ezekre plusz még Sárvérű is. Mindegy is, hogy hívják?-gondolom Nessára gondolt.

-Nessa.-egy pincér jött oda hozzánk. Elmondtuk mit kérünk majd elkezdtünk beszélgetni. Egészen délután 5-ig beszélgettünk és közben elmentünk az egyik közeli parkba. El köszöntünk egymástól majd mind a ketten elindultunk haza. Miközben sétáltam haza megakadt a szemem egy lányon aki nagyon hasonlít Nessára. Éppen egy fiúval beszélgetett amikor a háta mögé léptem és meg szólaltam.-Elnézést.

-Ig.... Malfoy?-újból bele nézhetek azokba a gyönyörű tenger kék szemeibe.

-Ő ki?-utaltam az előtte ülő fiúra.

-Milyen illetlen vagyok! Charlie Wilson vagyok.-Merlin! Még a neve is olyan szar mint a kinézete.

-Draco, Draco Malfoy.-emeltem feljebb egy kicsit a fejem hogy érezze azt hogy magasabb rendű vagyok.

-Kösz Malfoy hogy be néztél de mostmár szia.-mondta gúnyosan mosolyogva az előttem lévő lány.

-Ezt ott felejtetted.-mutattam fel a gyűrűt. Nessa elvette tőlem majd felhúzta az ujjára, viszont nem világított.

-Látod? Na húzz el.-vissza adta a kezembe.

-Szia.-mondtam majdnem suttogva. Elmentem de még vissza néztem. Mosolyogva beszélgetett tovább azzal a sráccal. Haza mentem és egyenesen fel rohantam a szobámba. Leültem az egyik fotelbe ami a szobám sarkában van. Ennyi volt. El kell fogadjam hogy azt a lányt kell el vegyem feleségül. Ezt is kinek köszönhetem? Az apámnak. Hátra döntöttem a fejem majd be csuktam a szemem.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now