⁂36⁂

900 43 2
                                    

Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Ki mentünk a szobából majd el indultunk le felé.

-Hova akarunk menni?-néztem rá.

-Azt hittem te tudod.-mondta és meg fogta a kezem.

-Hát akkor tévhitben vagy.-rá szorított a kezemre majd maga mögé tolt.-Mivan?-kérdeztem a háta mögött.

-Semmi csak maradj mögöttem.-mondta majd még jobban magához húzott.

-Mit csinálsz?-ekkor egy picit arrébb löktem előlem majd meg láttam ahogy egy maximum 15-16 éves lányt megöl az apám. Teljesen le fagytam csak néztem magam elé.

-Nessa, Draco.-hallottam meg Narcissa suttogó hangját.-Meg mondtam hogy ne gyertek ide.

-El akartunk menni.-mondta Draco.

-Nem érdekel fiam. Azonnal menjetek vissza.-mondta úgy szintén Narcissa.

-Nessa gyere.-csak álltam. Lehet hogy én már megöltem pár embert de azok meg érdemelték. Mit tett az a lány hogy ezt érdemelte. Hallottam ahogy Draco folyamat mondogatja a nevem de nem figyeltem csak néztem magam elé.-Kicsim!!-kiabált én pedig rá néztem.-Gyere.

Mostmár én is el indultam. Amikor fel értünk akkor le ültem az ágyra.

-Nessa jól vagy?-ült le mellém.

-Hogy neveztél?-néztem bele a szürke szemeibe.

-Nessa.-mondta.

-Az előtt?-még feljebb ültem majd le feküdtem.

-Sehogy.-ő is ugyan úgy tett ahogy én.

-De. A nagy teremben.-felé fordultam.

-Az nem fontos.-szóval az nem fontos hogy becéztél? Hozzá bújtam majd át öleltem. Nem tudom hány óra de nem is érdekel. Gondolkoztam még majd el nyomott az álom.

Draco szemszögéből.

Nem tudtam máshogy ki szakítani Nessát abból hogy ne bámuljon maga elé. Lehet azért túlzás volt úgy becéznem hogy kicsim. Soha nem hívtam eddig semelyik lányt sem kicsimnek őket általában a nevükön szólítom. Ha jól látom akkor Nessa el aludt szóval én most el mehetek apámhoz. Már csak azt kéne ki találjam hogy megyek el oda. Pár perc múlva nagy nehezen de sikerült ki másznom a karjai közül. El indultam apámhoz, az egyik kihalt folyosón találtam meg.

-Apám.-köszöntem majd oda sétáltam mellé.

-Fiam. Mi van közted és a Nagyúr lánya közt?-rám nézett én pedig le fagytam.

-Se-Semmi.-mondtam érzelem mentesen.

-Akkor jó. Nem akarom hogy akárki is a Denem családból a Malfoyok közé kerüljön.-de ha én szeretem akkor mivan?

-De...-folytatni akartam de közbe szólt.

-Nem érdekel. Nem akarom hogy egy ilyen Denem félét vegyél el feleségül. Ha megtudná a sajtó oda lenne a vagyonunk.-persze megint a vagyon.

-De a Denem családnak sokkal több pénze van mint a Malfoyoknak.-ecseteltem le neki.

-Az sem érdekel. Ha mégis bármilyen érzelmet táplálsz a Denem lány felé azonnal verd ki a fejedből.-vett egy mély levegőt majd megint meg szólalt.-Ez az utolsó év hogy együtt vagytok egy iskolában. Amint el hozza Nessa a Potter fiút a Nagyúrnak ő el megy a Dumbstruckba.-nagy szemekkel néztem.

-Tessék????-akadtam ki teljesen.

-Jól hallottad fiam.-ezzel ott hagytam és vissza mentem a szobába. Ahogy be értem be csaptam az ajtót Nessáról meg feletkezve.

-Neked is szia.-mondta én pedig csak le ültem. Oda jött mellém majd az egyik kezével végig simított a vállamon a másikat pedig rajta hagyta ugyan úgy a vállamon csak a másik oldalt majd rá tette a fejét a kezére.-Mi a baj?

-Tehát nem tudsz róla.-néztem oldalra.

-Miről kéne tudjak?-ült le mellém.

-Ez az utolsó éved a Roxfortban.-le vette rólam a kezét és csak ült.

Nessa szemszögéből.

Hirtelen fel sem tudtam fogni hogy mit is mondott Draco.

-Ezt nem hiszem el.-mondtam majd neki döltem az ágynak a hátámlájának.

-Ez még semmi. Apám meg tiltotta majd tartsam veled a kapcsolatott.-ekkor valami el pattant a fejemben és ki viharoztam. Igazából Luciust kerestem és meg is találtam a nagy teremben.

-Te rohadék!-üvöltöttem neki. Oda mentem majd rá szegeztem a pálcám.

-Mi a szent Merlint csinálsz?-kérdezte nagy szemekkel. Körbe néztem és csak ekkor vettem észre hogy az apám is itt van.

-Nem tudod mennyi mindent át éltem amióta veletek élek. Nem tudod hogy az egyetlen egy ember aki mellettem volt az a fiad. Akár mi bajom volt neki el mondhattam és ha ezt nem tudod fel fogni akkor sajnállak.-mondtam de ő csak egy gonosz mosolyra húzta a száját.

-Akkor nem ismered a fiam.-itt már tényleg el gurult valami.

-Merlin.-sóhajtottam.-Elegem van.-ezzel ki mondtam az átkot.-CRUCIO.

Lucius le esett a földre és ott volt néhány másodpercig.

-Csak ennyit tudsz?-csak annyit ért el hogy megint ki mondtam az átkot újra és újra.

-CRUCIO.-a földön fetrengett majd amikor láttam hogy nem sokáig bírja és már az ájulás szélén van újból ki akartam mondani.

-Elég!!-kiabált oda apám. Abba hagytam, el akartam fordulni de még láttam ahogy a pálcájáért nyul majd rám akarja szegezni. Már mondta volna az átkot de én ki rugtam a kezéből a pálcáját. Apám hangos és egyben gúnyos tapsolással díjazta az előbbi cselekedeteimet.

-Talán mégis ragadt rám valami abból a kibaszott harci teknikádból amit tanítottál.-mondtam majd ott hagytam őket. Vissza mentem a szobába. Amikor be mentem hallottam hogy Draco fürdik ezért le ültem az ágyra majd neki álltam levelet írni Potternek. Nem akarom azt a hitet kelteni benne hogy megcsalom vagy valami mert aztán végképp nem tudom el hozni.

'Kedves Harry.
Remélem jól telik a nyári szüneted.
Nem tudok el menni hozzátok sajnálom akadt egy kis családi ügy de az iskolában találkozunk.

Szeretettel Nessa.♡︎"

Mire kész lettem a levéllel Draco is ki jött.

-A címzett Harry Potter.-adtam oda éjfénynek a levelet. Huhogott egyet majd el szállt.

-Kinek külted?-jött oda mellém Draco.

-Potternek.-sóhajtott egyet majd át ölelt.

-Már hiányzol.-mondta én pedig el kezdtem kuncogni.

-Te is nekem.-öleltem vissza.-Draco nem szeretnél el engedni?? Szeretnék menni fürdeni.-el engedett majd el motyogott egy bocsit. El indultam a fürdő fele és közben magamhoz vettem a pizsamám ami egy méreg zöld selyem trikó volt és egy ugyan olyan rövid nadrág. Be léptem a fürdőbe és olyan illat csapot meg amit még soha nem éreztem. Ez egy női parfüm volt de nem az enyém.

-Nessa amúgy...-jött be Draco.-Oh hogy az a. Bocsi véletlen szét törtem az ajándékod.

-Milyen ajándékom?-néztem rá.

-Nem tudom valamilyen Adamtől kaptad asszem a barátodtól.-forgatta meg a szemét. Ki ment én pedig el kezdtem vetkőzni. Közben ki engedtem a vizet. Bele ültem és az egész testem el lazult a meleg hatására.

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now