☮︎45☮︎

749 38 3
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

A plafont néztem és gondolkoztam. Ugyan olyan hülyeségeken mint általában. Dracon, rajtam, apámon és az anyámon meg persze az életem további részén. A gondolataimból egy ajtó csapódás és Potter hangja szakított ki.

-Nessa nem jössz?-kérdezte én pedig fel ültem.

-Hova?-tudtam hogy egy kicsi nyugtom sem lesz anélkül hogy rám ne nézzen csak egy másodpercre is.

-Le megyünk Roxmortsba.-sóhajtottam majd ki találtam valamit.

-Szerintem elég késő van és ráadásul fáradt is vagyok. Szóval most nem.-fel álltam majd oda mentem elé.

-Hát rendben.-megcsókolt majd ki ment. Vissza mentem majd újból le feküdtem. Amint hallottuk hogy a másik ajtó is be csukódik Draco megszólalt.

-Ha nem mosod ki a szád nem kérek több puszit.-mondta én pedig elkezdtem nevetni.

-Oké.-nevettem tovább.-Nincs kedved valamit csinálni?-fordultam az ő irányába.

-Mihez lenne kedved??-kérdezte és tett ugyan úgy ahogyan én.

-Nem tudom találj ki valamit.-elmosolyodott.

-Azt inkább mégsem.-nevetve hozzá vágtam az egyik párnát.

-Eszedbe se jusson.-vissza dobta a párnát majd ő is nevetni kezdett. Feljebb feküdtem az ágyon. Pár perc síri csend után megszólaltam.-Dracoooo....-nyújtottam el a nevét.

-Nessaaaaa??-tett ugyan úgy ahogyan én.

-Gyere velem.-mondtam és fel álltam.

-Hova???-sóhajtottam.

-Majd meg tudod csak gyere.-fel állt majd követni kezdett.-Úgy kéne ki jutni a Roxfortból hogy ne vegyenek észre.

-Az nehéz lesz. Ott van a kvibli.-nevetett gúnyosan.

-Maradj csendben.-csítitottam le.

-Bocs.-mondta majd tovább nézte ahogy el megy Frics úr. Amint el ment ki szaladtunk a kapun és egyenes utat vettünk a Tiltott Rengeteg felé.-Hova megyünk??

-Majd meglátod.-ezzel be mentünk a rengeteg közepébe. Ott ahol meg álltunk volt egy tó.

-Ez gyönyörű.-mondta majd egyre közelebb ment.-Mikor vagy hogy találtál rá??

-Csak bojongtam és meg találtam.-mentem mellé.-Meddig szeretnéd nézegetni??

-Nem tudom.-halkan el nevettem magam majd le ültem az egyik fatövébe. Pár perc után le ült mellém.

-Holnap bájitaltan lesz az első óra nem?-néztem bele a szürke iríszeibe.

-De.-ő nem nézett rám csak meredten nézett előre. Még mindig néztem. Az arc izmai nem voltak olyan feszesek mint általában és olyankor még jobban hasonlít Luciusra. Sóhajtottam majd rá hajtottam a fejem a vállára. Végig simított az arc élemen majd fel emelte a fejem.-Miért vagy még mindig Potterrel ha helyette itt vagyok én??

-Tessék? Hisz jól tudod miért.-mélyen bele nézett a szemembe, én is így tettem. Most nem azt láttam benne amit eddig hanem mást.-Te nem Draco vagy.-húzodtam el tőle.

-Úgy látszik sokkal okosabb vagy mint hittem.-ekkor vissza változott a valódi énjére. Egy magas sötét barna hajú és világos zöld szemű férfi volt az.

-Mégis ki vagy?-álltam fel és kezdtem el hátrálni.

-Az nem fontos.-mosolygott.

-Hol van Draco?? És hogy kerültél Draco helyére??-hadartam le az egészet.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now