ꨄ︎26ꨄ︎

1K 43 1
                                    

Draco szemszögéből

Láttam ahogy Nessa el megy valamelyik sráccal, abban a pillanatnaban eléggé magy harag kapott el ahhoz hogy utánuk menjek. Minden meg fordult már a fejemben, hogy hol lehet, mit csinál vagy esetleg bántani akarja. A múltkori esett után Lauren teljesen el hidegült tőlem, nem tom mit mondhatott neki Nessa de ahányszor csak meg lát rögtön el kezd könnyezni. Viszont most hogy a folyosón vagyok és nem rég láttam kérdőre vonom.

-Héj, Lauren.-kiabáltam utána miközben el ment mellettem. Nem állt meg ezért utána futottam. Ahogy el kaptam a karját el kezdett sírni.-Mi a baj?

-Ne tegyél úgy mintha nem tudnád.-a sós könnyei majdnem el áztatják a talárját, magamhoz öleltem ami fura volt mind a kettőnk számára de most nem érdekelt.

-Nessa mondott valamit??-kérdeztem egy kicsit el tolva magamtól. Csak bólintott, bele fúrta a melkhasomba a  fejét és szorosan át ölelt. Ekkor eszembe jutott valami hogy, hogyan is fordíthatnám a javamra Laurent, féltékennyé teszem vele Nessát. Fel emeltem az állanál fogva és meg csókoltam természetesen vissza csókolt ezért muszáj volt egy önelégült vigyort bele vinnem a csókunkba.-Így jobb?

-Sokkal.-mondta majd meg fogta a kezem és húzni kezdett.

-Hova viszel?-kérdeztem még mindig rohanva utána.

-A Tiltott Rengetegben van egy tó ami most gyönyörű.-bólintottam hogy vezessen tovább. Mikor oda értünk akkor egy nevető Nessa és egy srác fogadott.

Nessa szemszögéből

Benjamin el kezdett csikizni de folyamatosan, le kellett hogy feküdjek a földre vagy bele esek a vízbe.

-Fejezd be!!-nevettem tovább, amikor meg láttam Malfoyt és Laurent azonnal abba hagytam, el toltam magamtól Benjamin kezeit és fel ültem.

-Hello.-köszöntem érzelem mentes arccal.

-A barátod nem örülne neki ha ezt meg látná.-mondta temérdek undoksággal Malfoy.

-Neked van barátod?-csak rá néztem Benjaminra akinek szomorúság ült ki az arcára.-Ki az?

Ekkor meg értettem mit is akart tőlem.

-Bocsi de én azt hittem hogy ez egy baráti találkozó vagy mi.-erre csak fel patant és el ment. Mire vissza néztem Malfoyékra már egymás szájában voltak ami engem öklendezésre késztetett.-MENJETEK SZOBÁRA!!

A fiú nem foglalkozott velem de a lány annál inkább, a hangom hallatán össze rezzent és el távolodott a szőkétől. El mentem onnan egyenesen a Griffendél tornyáig. Ahogy el haladtam a láttam hogy még az említett ház eszik úgy hogy meg vártam őket a portrénál. Nem kellett sok idő fel jöttek de amint meg láttam hogy Sárvér folyamatosan Potter körül hemzseg oda mentem.

-El mennél Harry közeléből??-kérdeztem mire ő csak tök nyugodtan arrébb ment.-Szia.

Alapból nem érdekelt hogy ki mit csinál vele de ha ő szakít velem akkor nem tudom véghez vinni apám tervét.

-Szia.-köszönt ő is nekem majd előrébb jött hogy mellettem legyen, meg fogta a derekam és úgy mentünk be a helységbe.-És amúgy miért jöttél?

Kérdezte és meg fordított hogy előtte álljak. Be vallom jó illata van, eléggé kicsi vagyok szóval még Potter is magasabb nálam egy kicsit. Fel emelte az állam majd meg csókolt. Fel mentünk a fiúknak a háló körletébe, egy csomóan meg néztek de engem nem viszont Pottert annál inkább.

-Mi a baj?-kérdeztem miközben elé sétáltam.

-Mindenki minket nézz.-mondta majd közelebb hajolt.

-Akár el is mehetek.-egy önelégült vigyor kiséretében meg csókoltam.

-Ne.-mondta majd le borított az egyik ágyra.-Mit akarsz csinálni hercegnő?

Nem tetszik ez a becenév de el viselem. Nem láthatóan de el fintorodtam és meg forgattam a szemem.

-Nem tudom.-erőltettem magamra egy kis mosolyt. Ki nyitódott az ajtó majd be lépett rajta George és Fred.

-Uhh. Bocsi.-mondta az egyik.

-Nem akartunk.-mondta a másik.

-Zavarni.-mondták egyszerre mire el nevették magukat. A szemüveges fiú le szállt rólam majd fel ült utána én is fel ültem.

-Mit szeretnétek?-kérdeztem az ikrektől.

-Csak úgy jöttünk.-mondta Fred.

-Aha. Én viszont most megyek.-azért hogy fent tartsam a látszatott meg pusziltam a szemüveges fiúnak a szája szélét.

-Ne már gyere vissza!-kiabált utánam Potter. Nem foglalkoztam vele így egyenesen a Mardekárosokhoz mentem. Ahogy be léptem a képen minden szem rám szegeződött. Nem törődtem vele hanem fel mentem a háló körletembe. El mentem fürdeni majd mentem aludni. Másnap ahogy fel keltem egy éles fájdalom nyilalt a bal karomba rá néztem és ott ahogy van a jegy zölden izzott még a pólom ujján is át látszott. Rögtön oda kaptam és siettem a fürdőbe fel öltözni aztán ki kell hogy szökjek innen. Maximum még egy óráig izzott a jegy utána el múlt mert már ott voltam. Be siettem a nagy terembe és le ültem ugyan oda ahova eddig.

-Bocsánat hogy késtem.-nem tudom miért de igazából egy kicsit félek az apámtól úgyhogy lejjebb hajtottam a fejem.

-Most az egyszer el nézem.-mondta a mellettem ülő kígyó szerű ember.-Szóval kik legyenek jövőre az új halálfalóim?

Kérdezte majd el vigyorodott.

-Nagyuram.-hajtotta le a fejét meg hajlásként Lucius.-A fiam, Draco szívesen lenne.

Erre fel kaptam a fejem majd el ordítottam magam.

-Nem!!-zengett az egész helység a hangomtól.-Nem engedem!!

-Majd én azt el döntöm!!!-kiabált rám az apám mire én csak összébb húztam magam.-Még egy ilyen ki rohanásod van!!

Nem fejezte be mert alapból tudtam mit akar. Képes lenne megölni ha csak egy kicsit is rosszabul néztem volna rá.

-Rendben Lucius ha így akarod akkor legyen így.-folytatta én meg a majdnem ki törő könyeimmel küszködtem. Féltettem hogy valami baja lesz vagy esetleg meg hal vagy valami. Még ott voltam egy csomó ideig ott voltam aztán csak úgy haza küldött.-Nessa! Vissza mehetsz!

Csak néztem rá aztán szót fogadtam. Vissza hopponáltam és le mentem a lányok háló körletébe. Át öltöztem utána le mentem vacsorázni. Be léptem a nagy terembe de meg akadt a szemem egy szürke szemű, tejföl szőke fiún aki boldogan ette a vacsoráját és nevetgélt a barátaival, csak bámultam rá és nem ettem semmit, az igazat meg vallva féltem de nem tudtam mitől lehet attól hogy el veszítem vagy soha többé nem látom. Dumbledore osztotta az észt utána fel álltam és ki mentem a folyosóra. Egyedül akartam lenni de ez nem jött össze ugyanis követtek.

-Mi történt nem láttalak egész nap.-mondta Potter át ölelve.

-Volt egy kis dolgom, ennyi.

-Aggódtam.-mondta majd egy apró puszit nyomott a homlokomra.

-Tudod magamra vigyázni.-vissza öleltem hogy hihető legyen.-De viszont most megyek mert fáradt vagyok.

-Aludj velem.-fogta meg a kezem. Csak bólintottam és el indultunk. A zöld szemeibe néztem amit most igaziból tetszettek nem pedig csak a feladatom miatt. Potter nem csak arra jó hogy teljesítsem a sajnos apámnak nevezett személynek a kéréseit hanem arra is jó hogyha valami bajom van neki úgymond el tudom mondani. Be értünk a klubbhelységbe ahogy be értünk a fiúk szobájába szembe álltam vele majd fel ugrottam és a derekán át kurcsoltam a lábam, hála Merlinnek nem volt ott senki. Egyenesen az ágyhoz mentünk, le fektette majd el kezdte csókokkal be hinteni a nyakam és egyre lejjebb ment.

Bocsi hogy ennyi idő elteltével hozom ezt a részt de nem volt időm.😅😔 Az utolsó mondatnál a többit a fantáziátokra bízom❤😅

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now