☹︎73☹︎

680 33 13
                                    

Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Felálltam és a tömeghez sétáltam. Az apám már kétszer is üzent Potternek de nem hatja meg őt. A tömegben nyüzsögnek a varázslók és a saját hangomat sem hallom. Egyre rosszabbul érzem magam de nem tudom mitől.

-Nessa jól vagy?-jött mellém Narcissa. Vettem egy mély levegőt.

-Persze, csak....-véletlenül háttal neki mentem. Apám hátra nézett és egy pillanatra ha jól láttam meg is ijedt. Legutoljára Draco pillantását láttam utána elsötétült minden.

Draco szemszögéből.

Nessa az anyám karjaiban esett össze. Azonnal oda mentem és a kezembe vettem. Senki sem hederített rá maximum az anyám. Letettem az egyik fának a tövébe.

-Draco menj és segíts másnak én addig vigyázok rá.-bólintottam és otthagytam őket. Csak nem lesz baja az anyám mellett....remélem. Vissza mentem a Roxfortba ahol kezdett szerte foszlani a védelem. Meg vártam amíg az egész eltűnik és be futottam. Már szálldostak az átkok amikor az egyik majdnem eltalált ha Pansy nincs mögöttem. Megköszöntem és elkezdtem futni és megkeresni Pottert hogy megállítsam. Nem találtam sehol viszont amikor elmentem ott ahol tartják a csónakokat meghallottam hogy valaki befut ezért oda mentem, végre megtaláltam Pottert. Az üvegen át láttam hogy valaki vérzik de nem tudtam ki az ezért vártam hogy hátha megszólal és fel ismerem a hangját, amint megszólalt sajnos felismertem. Perselus volt az.

-A szemed az anyádé.-hallottam a hangjában egy kisebb mosolyt. Még áradozott Potter anyjáról utána pedig csak annyit mondott hogy vigye el a könnyét és öntse a merengőbe. Felálltam és be akartam menni amikor meghallottam Voldemort hangját.

-Hagytad meghalni megannyi barátodat ahelyett hogy szembe néztél volna velem! Hagyom hogy össze szedjétek a halottakat! Gyere el a Tiltott Rengetegbe!-keveset tudtam kiszűrni abból amit mondott így össze vissza volt minden. Amint Potterék elmentek én vissza hopponáltam Nessához. A tömegbe hopponáltam és ahogyan oldalra néztem még mindig eszméletlenül feküdt. Anyám a fejét simogatta. Leültem mellé és meg fogtam a kezét mire hirtelen felült és levegőt kapkodva nézett rám.

-Jól vagy?-kérdeztem azonnal. Nem mondott semmit csak átölelt. Még mindig hevesen vette a levegőt és éreztem ahogy a szívverése is egyre gyorsabb. Próbáltam lenyugtatni bár nem sok sikerrel jártam.-Nézz rám. Nyugodj meg!-vett egy mély levegőt és felállt. Elindult az apja felé aki ha jól láttam nagyon ideges volt.

Nessa szemszögéből.

Lepörgött előttem az egész életem és még az is ahogyan az apám és az anyám meghal, sajnos még Dracot is láttam meghalni, azért ugrottam a nyakába. Amint az apám mellé értem lenézett rám és megfogta a karom és húzni kezdett. Távolabb húzott a többiektől majd rám fogta a pálcát.

-Egyetlen egy okot mondj amiért ne öljelek meg itt helyben?-elgondolkoztam de nem jutott eszembe semmi.-Mondtam hogy még számolunk! Remélem nem hitted azt hogy csak úgy megúszod azt hogy a Malfoy fiú az apja?

-Mivan akkor ha nem ő az?-fel vontam az egyik szemöldököm.

-Ne merj nekem hazudni!-az állam alá szorította a pálcát.-Szerinted nem láttam azt amit eddig csináltál? Minden egyes másodpercben ott voltam veled. Amióta meg születtél téged figyellek.

-Nincs jogod ahhoz hogy nézd mikor, mit csinálok és kivel!-gúnyosan nevetett. Le eresztette a pálcát és elkezdett körülöttem járkálni.

-Válasz Nessa! Ki haljon meg előbb? Ő?-ekkor végig húzta a hasamon a pálcáját.-Vagy esetleg a Malfoy fiú?

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now