A feladatom

1.8K 60 0
                                    

Nessa szemszögéből

Még hallottam ahogy Weasley Dracora ordít hogy hozzon vissza. Futottam még egy jó darabig Granger után de aztán ki fulladt és be ment az egyik el hagyatott terembe, persze én oda is követtem.

-Hajrá Granger küld az első átkot-nevettem őt ezzel még jobban idegesítve

-Stupor-mondta az első átkot és én könnyed szerel kivédtem.

-Probálkozni szabad-kuncogtam és ekkor küldte volna a következőt de be rontott Potter és Weasley

-Capitulatus-mondta a szemüveges fiú és ki repült a kezemből a pálcám

-Héj, ezt most miért kellett??-néztem rá kérdő szemekkel

-Mert meg akartad támadni Hermionét-erre csak egy szem forgatást kapott

-És? Ő meg le kurvázott és meg támadott-mondtam gúnnyal a hangomban.
És most értek ide Dracoék Mordon professzorral

-Maguk mégis mit csinálnak?-kérdezte és utána bele ivott a nem tudom milyen innivalójába.-Jöjjenek velem, úgyis velem lesz órájuk.

Mentünk utána de Draco mellett nem lehet nyugton menni ha nem kötekedett akkor a hátamat simogatta ha nem ezt akkor Grangert szadizta a más vérűsége miatt. Be mentünk a terembe és el kezdődött az óra.

-Ki tudja mi a 3 főben járó átok?-kérdezte Mordon

Neville jelentkezet-Longbottom?

-Az a-apám egyről mesélt, az Imperius átokról-amíg ők beszélgetek én csak néztem ki a fejemből

-Nagyon értett hozzá.-ekkor el repítette és rá tette Weasley fejére, most tört ki belőlem és Dracoból a nevetés, ezt meg is hallotta rémszem úgy hogy rá tette az arcára. Mégjobban el kezdtem nevetni.

-Nessa szed már le!!-ordította Draco

-Dehogy szedem-mondtam még mindig nevetve

-Na mire kényszerítsem még? Vesszen vízbe? Repítsem ki az ablakon?-nem csinált vele semmit hanem vissza tette a könyvre és onnan a kezébe rakta.-Tudjátok sokan azt mondták hogy csak azért álltak a tudjuk ki mellé mert ezzel az átokkal kényszerítették rá. És mi a második főben járó?-kérdezte kicsit hangosabban-senki? Hát rendben akkor majd én el mondom, a Crucio az.

Ahányszor használták már rajtam meg sem rezzentem az átok hallatán ellentétben a többiekkel. Rémszem ki mondta a rontást és meg töltötte a termet a csönd meg a bogárnak visító hangja, amikor Granger fel ordított.

-Fejezze be nem látja hogy szenved?-én csak kifejezés telen arcal néztem a történéseket. Oda sétált a professzor és le rakta elé.

-Miss.Granger meg tudja mondani mi a harmadik főben járó?-Hermione csak meg rázta a fejét-Rendben. Akkor ki tudja meg mondani?-fel tettem a kezem-Miss.Hewitt?

-Az Avada Kedavra-mondtam már majdnem úgy mint az apám. Ezt gondolom Draco is észre vette és össze rezzent mellettem.

-Pontosan-ahogy ki mondta repült is a bogár felé a zöld fény vonal. Mindenki rémülten nézte én meg csak úgy mint aki már használta is a rontást.

-Ezt még senki és semmi se élte túl csak egy ember ő itt van köztünk.-mindenki tudta hogy kiről beszél, a híres Harry Potterről.
Én csak undorodva néztem ahogy ő és a professzor egymásal "szemeznek".
Mire észbe kaptam már a kilátón ültem és néztem ahogy Potter küzd a sárkánnyal. Granger és Weasley itt ordítoznak mellettem hogy hajrá Harry. Meg láttam a tömegbe Luciust ezért oda mentem hozzá.
Ahogy oda értem egy gúnyos mosollyal díjazta a jelenlétem.

-Nessa-mondta egy nagy fintorral az arcán

-Lucius-én is ugyan úgy tettem mint ő az imént

-Gyere velem-mondta erőszakosan. Én nem tudok mit tenni ezért vele kell mennyek. Le vitt a le látóról így senki se hall minket. A torkomban ott dobog a szívem ne hogy megint használja rajtam azt az átkot.

-Gondolom tudod hogy az apád lassan vissza tér.

-Igen tudom-lehet nem kellene ilyen hangnemben beszélnem vele.

-Ettől a hangnemtől most el tekintek de-hagy egy kis szünetet-Erről majd még később beszélünk. Annyit szeretnék mondani hogy be kéne férköznöd Harry Potternek a bizalmába.

-És ezt miért tenném meg? Azért mert ön kéri?-gúnyolodtam egy kicsit

-Nem azért mert az apja élete múlik rajta-ahogy ezt ki mondta ki tágultak a szemeim és csak néztem rá-Jól hallottad

-Mi-Miért múlik rajta az élete?-nagyon félek hogyha nem megyek bele akkor soha többé nem látom az apám.

-Azért mert ha nem végzed el a feladatod akkor nem tud vissza térni.

-És az a feladatom hogy közelebb kerüljek Potterhez és??-kiváncsiskodok tovább

-És majd a többit el intézem de az a lényeg hogy kerülj hozzá nagyon közel és tudd meg hogy mi a terve a többi feladattal.

-Rendben-ezzel el is indultam Potterhez a sátorba.

-Po-akarom mondani Harry-ezt most jól el szúrtam

-Mit akarsz Hewitt?

-Au ez fáj hogy azt hiszed akarok én akármit is-mosolyogtam ördögien

-Ismerős ez a mosoly-mondta és rólam gondolom le mosódott a vigyor-De honnan azt nem tudom

-Én sem-próbálom menteni a menthetőt

-Mondjad mit akarsz és húzz el.

-Csak barátkozni szeretnék-lehet hogy ez egy kicsit átható

-Te? Barátkozni velem? Na ne röhögtes-ilyenkor úgy elátkoznám de inkább tartom magam.

-Tényleg. Dracoék nem akarnak már a barátaim lenni-most úgy nézek rá mint egy puli kutya

-Rendben most az egyszer hiszek neked-waow ez könnyebben ment mint hittem

-Akkor meg várlak és együtt mehetnénk vacsorázni a nagy terembe-egy mosoly most nagyon sokat segítene de nem ment úgy hogy pár perc próbálkozás után megint meg próbálom

-Nekem oké-ő bezzeg most is tud mosolyogni. Már vagy 10 perce öltözködik én meg itt ülök a földön és várom.

-Harry!!!-kiabálok be mert nem jön

-Igen? Itt vagyok. Bocsi hogy eddig tartott csak még le is fürödtem.-jaj de jó neked hogy fürödni is van időd forgatom meg a szemem

-Ezt ne.. Ezt kérlek ne csináld-mivan?? Nézek rá úgy mint aki most hallotta először azt hogy ne

-Mégis mit?

-Azt hogy forgatod egyfolytában a szemed ahányszor nem tetszik valami-mostmár értem miért került a Griffendélbe, tényleg bátor.

-Gazdámssszzz-komolyan Skyri pont most kell hozzám szólnod?

-Te is hallottad?-mivan??? Az nem lehet, mégis hogy?

-Öhmm mit is?-félek hogy kiderül ki is vagyok és akkor repülök a Roxfortból de seprű nélkül

-Azt hogy "gazdám" csak párszaszóul-ne ne ne csak ezt ne

-Nem bocsi de idulhatnánk?-kérdezem egy kicsit bunkón

-Hát ha fel állsz a földről akkor persze-mondta nevetve. Ezzel a mondattal fel állok és megyünk is.

-Persze,bocsi mehetünk-ha nem az apámról lenne szó a kis ujjamat nem mozdítanám. Be mentünk a nagyterembe. Most ültem le Draco mellé mert egyedül ült sajnos csak legilimetsel tudok vele beszélgetni mert ha észre venné Potter hogy beszélünk rögtön ki derülne hogy hazudtam. Vacsora után kaptam egy levelet hogy ki kell mennem az udvarra, de azt nem tudom ki küldte nert nincs rajta se monogram se név.

Majd a többit is meg próbálom ilyen hosszúra😅❤

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now