Nessa szemszögéből
Be mentem és Lauren az ágyon ült Sasahval. Oda léptem és el mondtam neki hogy menjen arrébb.
-Lauren légyszi menjetek arrébb beszélgetni.-mondtam és le löktem Sasaht.
-Mi a Merlint csinálsz?-nyavíkolt Sasah.
-Ne nyávogj így is szét megy a fejem!-kiabáltam rá.
Ki viharzott a szobából, át öltöztem és utána mentem. Amit lent láttam az le sokkolt. Draco Sasaht ölelgette.
-Nessa.-suttogta, ott hagytam őket.-Nessa várj már.
-Nem. Órára kell mennem.-égette a hátamat a pillantása ahogy megyek a terem felé SVK órám volt de sajnos Draconak is, le ültem Potter mellé.
-Jól vagy?-kérdeztem meg tőle.
-Hát ahogy rád nézek jobban mint te.-mondta. Én erre csak kuncogtam.
-Ami azt illeti jobban is nézel ki.-rá néztem és ki ült az arcára a fel ismerés.
-Te-Te vagy Voldemort lánya?-kérdezte. Tuti hogy a szememről ismert fel.
-Miért lennék az?-álltam az átható pillantásait.
-Ugyan olyan a szemed mint a temetőben lévő lányé.-ecsetelte le az egészet.
-Attól még nem leszek a Sötét Nagyúr lánya.-mondtam és el fordultam.
-Bocsánat igazad van.-vakarta meg a tarkóját. Rá néztem Dracora és ő csak meredten bámult egy pontot.
-És amúgy mi a baj?-kérdezte.
-Dracoval össze vesztem, vagyis nem igazából de láttam hogy egy új csajt ölelget.-lehet hogy egy kicsit féltékeny voltam.
-És te féltékeny voltál.-nevetett halkan, ekkor be lépett Mordon és el kezdődött az óra. Ez volt az utolsó óránk le mentünk Roxmortsba a 3 seprűbe.
-Mit kérsz?-kérdeztem Dracotol.
-Egy lángnyelv whiskyt.
-Oké. Két lángnyelvet.-néztem bele a szemeibe.
-Sajnálom de kis korúakat nem szolgálok ki.-mondta majd el akart menni de el kaptam a karját. Közelebb hajoltam majd ezt mondtam.
-Nem hinném hogy most jó ötlet el menned.-kacsintottam rá.
-Kislány engedj el.-nagyon fel idegesített ezért oda nyomtam a fejét a pulthoz.
-Ki szolgálsz?-kérdeztem tőle, ő csak suttogott hogy igen.
-Nem hallom!-ordítottam vele.
-Igen!-mondta most már majdnem kiabálva.
-Én is így gondoltam.-mosolyodtam el majd egy picit biccentettem és el engedtem. Vissza ültem a helyemre és Dracora néztem, csak ijedten meredt rám.
-Itt a két lángnyelv whisky.-tolta elém a srác, ahogy oda nyúltam a szeszes italthoz össze rezzent én el eresztettem egy fél oldalas mosolyt.
-Nagyon agresszív vagy.-mondta egy kicsi mosoly kiséretében.
-Tudom.-mondtam majd le húztam a whiskyt.
-Miért rohantál el reggel?-erre csak le nyeltem a maradék italt a számban.
-Lehet hogy féltékeny voltam.-válaszoltam de lehet hogy nem vette komolyan.
-A nagy Nessa féltékeny? Egy olyan csajra akit az utca sarkán is meg kaphatnék?-mint mindig a mondat után önelégülten mosolygott.
-Menj a picsába Malfoy.-nevettem el magam és vállba ütöttem.
-Köszi.-néztem rá pár percig majd hangos nevetésben törtünk ki.
-Lassan menni kéne hogy takarodóra ott legyünk.-vettem egy mély levegőt és bólintottam. Fel vettük a kabátunkat mert már eléggé hűvösre járt. Ki léptünk a kocsmából és el indultunk vissza a Roxfortba. Miközben mentünk el kezdtünk beszélgetni és röhögcsélni. Nagyon sokat ittunk csak nem számoltam be róla. Be értünk a Roxfort kapuin és az arany trióval találtuk magunkat szemben.
-Weasley.-biccentettem felé.
-Hewitt.-tett ugyan úgy mint én.
-Sárvér.-húztam fél mosolyra a szám.
-Kurva.-mosolygott de nekem itt be telt a pohár ki kaptam a pálcám a zsebembőm és a nyakához szorítottam.
-Az anyád lehet hogy kurva de én nem vagyok.-suttogtam a fülébe.
-Mégis te jársz mindenhova puccos ruhákba.-válaszolta.
-Van aki meg teheti nem úgy mint egyesek. Soroljam kik nem tudják?-kérdeztem és ő szem forgatva bólintott. El engedtem és szembe álltam vele.
-Jaj hogy ennyit sem tudsz. Kezdjük például a Weasleykkel, kurva nagy a családjuk és nincs pénzük utána jössz te és a többi sárvérű.-nevettem a végére.
-Ha jól tudom te se vagy aranyvérű.-vágott vissza.-A Hewitt család se aranyvérű. Ők félvérek.-rá néztem Malfoyra.
-Tessék ebben minden benne van.-nyomott egy könyvet a kezembe. Egy kicsi varázslattal át írtam a félvért aranyvérűvé.
-Nem tudom miről beszélsz sárvér, itt van hogy aranyvérűek.-mondtam gúnnyal a hangomban. Meg nézte és el trappolt Weasleyvel. Potter csak állt és nézett.
-Mennyit ittatok?-kérdezte rám emelve a szemét.
-Pont annyit hogy közöljem veled hogy...-hagytam egy kis szünetet azután rá ordítottam.-HÚZZ A PICSÁBA!-erre Malfoy el kezdett nevetni én meg arrébb löktem.
-Héj!-kiáltott fel ahogy neki csapódott a falnak. El kezdtem nevetni rajta.
-Ezt még vissza kapod.-nevetett most már ő is.
-Álmodozz csak.-el indultam a Mardekárosokhoz. Oda értem fel mentem a lányokhoz és el mentem fürdeni. Bele ültem a kádba és meg fürödtem, meg mostam a hajam a Kókuszus haj samponommal utána ki szálltam, meg törölköztem és fel öltöztem. Ki mentem és le feküdtem aludni.
Ez a rész most eléggé rövid lett ezért bocsi.
Boldog újévet mindenkinek.😊❤
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...