Jó olvasást!Draco szemszögéből.
Nessa még sosem csinált ilyet hogy csak úgy el kezd sírni de ez nekem pont kapóra jött. Egyre közelebb hajoltam hozzá majd össze tapasztottam az ajkaimat az övével. Először nem csókolt vissza majd mikor fel eszmélt mi is történik megtette. Hirtelen egy nagy ajtó csapodás ütötte meg a fülem. Oldalra néztem és az nem volt más mint az apám.
-Mi a szent Merlint csináltok?? Draco el mondtam neked valamit.-nézett egyenesen a szemembe.
-De apám-kezdtem volna mondani de félbe szakított.
-Nem érdekel. Mind a kettőtöknek vissza kell térni az iskolába még ma.-Nessa meg forgatta a szemét én pedig bólintottam. Apám ki viharzott mi pedig újból ketten maradtunk. Közel sétáltam hozzá majd bele sutogttam a fülébe.
-Ha azt szeretnéd hogy ezt felejtsük el akkor csak mond azt.-egy önelégült mosollyal az ajkaimon mondtam. Nem szólt semmit csak vett egy mély levegőt és a tegnapi bőröndbe pakolta a többi cuccát. Én csak egy gyors pálca intéssel el intéztem.-Várj.
-Mire?-ugyan azt meg tettem amit az én dolgaimmal.-Köszi.
-Szivesen.-Nessa oda ment a terárriumhoz és ki vette a kígyóját majd az rá tekeredett a bal kezére amin a sötét jegy volt. Amint össze pakoltunk mindent el indultunk. Amint le értünk bele futottunk Adambe.
-Hova mentek??-Nessa oda ment majd egy szoros ölelésbe vonta. Én pedig meg forgattam a szemem.
-Az utolsó évemet tölteni a Roxfortban.-mosolygott szomorúan Nessa.
-Akkor szia.-adott egy puszit a homlokára.
-Ha ki puszilgatáttok egymást mehetnénk?-ekkor Nessa hátrébb lépet majd mind a ketten ki felé vettük az irányt.
-Hopponáljunk vagy menjünk gyalog?-nézett rám.
-Tudod mikor fogok gyalogolni.-meg forgatta a szemét majd oda nyújtotta a kezét, meg fogtam és már az állomáson is voltunk.-Hány óra?
-Lassan dél.-akkor még el érjük. A csomagjainkkal együtt el indultunk megint. Nem sokkal később a falnál voltunk majd át mentünk rajta. Fütyült egyet a vonat mi pedig fel száltunk.-Megyek meg keresem Pottert majd jövök. Szia.
-Szia.-két külön irányba el indultunk. Nem a kabinos részhez mentem mert tudtam hogy Pansy és Blaise nem ott ülnek. Amikor oda értem fel robant egy füst bomba vagy nem is tudom mi volt.-Ez mi volt??
-Nyugi Draco. Gyere és ülj le.-állt fel Pansy. Le ültem Blaise elé.
-Hála Merlinnek már csak 1 évet kell ki bírnom.-Pansy furán rám nézett.
-Ezt hogy érted Draco?-sóhajtottam.
-Apám el intézi hogy be zárják ezt a porfészket.-Blaise el kezdett nevetni halkan.-Mi ilyen vicces Zabini?
-Semmi.-ekkor fel néztem és láttam ahogy meg mozdul egy kicsit a bőrönd. Pár órával később meg is érkeztünk.
-Draco nem jössz?-kérdezte a fekete hajú lány "barátom."
-Még van egy kis dolgom. Szóljatok Nessának hogy a kapunál találkozunk.-bólintott mind kettő majd le száltak. Amikor mindenki le szált akkor fel álltam le vettem a táskám majd le húztam a redőnyöket. Amint minden redőny le húzódott meg szólaltam.-Potter nem tanított meg anyád hogy hallgatózni csúnya dolog?-ekkor ki mondtam egy átkot.
-Petrificus Totalus.-ekkor Potter leesett úgy hogy szét tört egy asztalt. Oda sétáltam majd le vettem a láthataná tévő köpenyét.-Ja tényleg meghalt amikor még szoba tiszta se voltál.-egy kisebb rúgással el törtem az orrát majd otthagytam. Egyenesen a kapuhoz mentem ahol Nessa már ott várt.
-Mit csináltál Malfoy??-nézett rám szúrós szemekkel.
-Én semmit.-mosolyogtam.
-Ez mi??-jött közelebb Frics.
-Séta pálca.-mondtam.
-Ez harci eszköznek számít.-meg forgattam a szemem.
-Dehogy is. Eressze el maga idióta kvibli.-ekkor oda jött Pitom prof.
-Biztosíthatom Frics úr ez egy sima séta pálca. Én magam gondosgodom Draco Malfoy holmjairól.-megjelent Potter én pedig már indultam is. Nessa hogy meg tartsa a látszatott oda sietett forgatva közben a szemét.
-Szép a képed Potter.-kiabáltam oda. Nessán nehezen észre vehető mosoly bujkált az ajkain. Be mentem az iskolába majd egyenes utat vettem a nagy terembe. Le ültem Blaise mellé. Pár perccel később Nessa is meg érkezett és leült mellém.
-Most komolyan el törted az orrát??-nézett rám én pedig egy fél mosolyra húztam a szám.
-Miért minek látszik?-ekkor el kezdett nevetni a többi Mardekáros pedig csak nézte.
-Kedves gyerekek. Köszöntök mindenkit az idei tanévben. Ebben az évben két változás lesz. Az egyik az, az hogy a bájitaltant a nem új és nem is régi professzor veszi át aki nem más mint Lumpsluck professzor.-el kezdett mindenki tapsolni kivéve a Mardekár.-És a másik pedig az hogy a sötétvarázslatok kivédése professzor nem más mint Piton professzor.-ekkor csak a Mardekár fütyült és tapsolt.
-Ez is egy unalmas tanév lesz.-mondta Pansy.
-Nekünk nem.-kuncogott Nessa és rám nézett. Pansy fel vette a féltékeny fejét bár nem tudom miért. Csak ültem és fogtam a pálcám meg persze a fejemet támasztottam. Fel akart állni mindenki de megint meg szólalt Dubledore.
-Várjatok. Amint tavaly igértem. Az iskola elsők már ki választották hogy kivel lesznek egy szobában. Akiket tavaly neveztem ki erre a posztra jöjjejenek ide.-fel álltam majd el indultam oda. Nessa a másik irányba indult de elkaptam a karját.
-Gyere.-sóhajtott majd el indult velem együtt. A Griffendél asztala felé néztem és ugyan úgy ott jött Granger és Potter.
-Köszönöm hogy ide fáradtak. McGalagony professzor elkíséri önöket a szobájukhoz. A csomagjaikat már oda vittük.-elmotyogtak Potterék egy köszönömöt majd elindultunk a szobák felé. Nessa oda ment Potterhez aki elől ment, Granger pedig ott maradt mellettem.
-Tudom hogy a kis barátnőd tervez valamit de meg fogom akadályozni.-suttogta.
-Fogd be Sárvér és inkább menj.-pár perc után oda értünk.
-Miss.Hewitt és Mr.Malfoy a bal szobában lesznek Mr.Potter és Miss.Granger a jobb oldaliban.-ugyan az történt mint Dumbledoreal Grangerék meg köszönték. Amikor McGalagony ki ment egymásra néztünk Nessával majd egyszerre futottunk a szobába.
-Viselkedjetek!-kiabált Granger. Amikor ki nyitottam az ajtót akkor láttam meg milyen szép a szoba. Leginkább az ezüst és a méreg zöld dominált bár volt néhány helyen fekete is.
-Ez nagyon szép.-mondta Nessa majd végig feküdt az ágyon. Két ágy volt az egyik az ablaknál a másik pedig a falnál.
-Melyik ágy kell??-kérdeztem meg tőle.
-A fal melletti.-bólintottam majd fel emeltem úgy mint egy "hercegnőt" és át tettem a fal melletti ágyra.-Köszi.
-Nincs mit.-én is lefeküdtem majd pásztáztam a plafont.
Folytatás hamarosan!
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...