2. Évad 1.

696 35 4
                                    

Sziasztok! Sajnos a Wattpad nem engedi hogy létre hozzak egy másik könyvet (Az eltitkolt utód folytatását) ezért muszáj lesz itt folytatnom. Remélem senkinek sem baj☺❤.
Jó olvasást!

*11 hónappal később*

Draco szemszögéből.

11 hónap telt el azóta hogy Nessa elment. Semmit sem tudok róla. Az apámat 5 hónapra bevitték az Azkabanba csak azért hogy engem ne vigyenek, el kellett halasztani az esküvőt aminek nagyon is örültem kivéve annak hogy Nessát később látom. Holnap lesz megtartva az esküvő de ha Nessa be állít akkor én ott hagyom Emilyt. 11 hónapon keresztül idegesített csak. Most a Malfoy kúria falai között vagyok bezárva. A szobám ágyán fekszem és nézem a plafont. Hangos kopogásra lettem figyelmes.

-Fiam engedj be.-felálltam és kinyitottam anyámnak az ajtót.-Nessa küldött levelet.

-Tessék?-azonnal ki kaptam a kezéből a levelet és olvasni kezdtem.

"Kedves Narcissa és Lucius!
Tökéletesen meg vagyok.
Találtam egy Mugli állást ami remekül fizet.
Köszönöm a meghívót Draco esküvőjére,
ott leszek.

N.D"

Amint végig olvastam vissza adtam anyámnak. Ez csak ilyen helyzet jelentés volt semmi több. Kiváncsi vagyok hogyan élte meg azokat a napokat amikor meglátta hogy Rita Vitrol róla írt az egyik újságában. Biztos sokat változott külsőleg és belsőleg is, nem mint hogyha én nem változtam volna. Emily is sokat változott de leginkább külsőre, belsőre ugyan olyan hisztis maradt. Miután anyám kiment és le sétált a lépcsőn én is utána mentem. A konyhában apám ült és Emilyvel beszélgetett. Emily felállt és mellém sétált. Megpusziltam a fejét és meg fogtam a derekát.

-Remélem jó lesz a holnap.-sajnos már kezdett esteledni. Az anyám csak mosolygott az apám pedig bólintott hogy biztos így lesz.-Draco! Eljössz velem?

-Hova? Ráadásul majdnem este.-sóhajtott és elém állt.

-Szeretnék még valamit venni.-boci szemekkel nézett rám.

-Felőlem.-elkezdett visítani. Hátrébb léptem. Fel mentem a szobámba de ahogy le szerettem volna ülni Emily megállt az ajtóban és csak várt. Sóhajtottam és elindultam felé. Le mentünk a lépcsőn és el köszöntünk apáméktól majd ki léptünk az ajtón. Éppen Hopponálni akartam amikor Emily megfogta a kezem.

-A Mugli világba megyünk.-meg forgattam a szemem és pillanatok alatt egy hatalmas épület előtt voltunk aminek az volt a tetejére írva hogy "pláza". Ennyi erővel miért nem pazar? Sóhajtottam és bementünk az épületbe. Emily amint meglátott egy ruha boltot azonnal beszaladt én pedig követtem. 3 órán át vásárolt. Nagy nehezen ki vittem a boltokból de kint a "pláza" előtt közölte velem hogy "De Draco!!! Gyalogolni szeretnék". Még hogy nem hisztis. Éppen az egyik kis utcán léptünk volna le a járdáról de ekkor pont jött egy kocsi. Pár perc múlva teljes sötétség. Egy kisebb lakásban ébredtem, gyerek sírás is volt. Megpróbáltam felülni de a fájdalomtól elsőre nem ment, megpróbáltam és szerencsémre sikerült. Egyre hangosabb lett a gyerek sírás ezért körbe néztem. Egy nő jött ki a szobából aki teljesen úgy nézett ki mint Nessa csak rövid hajjal.

-Látom élsz úgyhogy akár el is mehetsz.-rám nézett utána pedig a bordámra ahol be volt kötve.-Feküdj vissza mindjárt jövök.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now