Nessa szemszögéből
Eléggé esős idő volt, ma volt annak a napja hogy haza kell mennünk ez a többieknek jó lehet de nekem nem igazán. Tökéletesen működik apám terve mindenki azt hiszi hogy halott nem hisz senki se Potternek és Dumbledorenak. El gondolkoztam azon ami tegnap a folyosón történt velem és Dracoval, lehet hogy többet érez irántam mint barátság? Egy részem szeretné hogy több legyen köztünk mint barátság de a másik részem azt mondja hogy ez nem helyes.
-Nessa.-még mindig az ágyban feküdtem úgy hogy fel kellett üljek.-Nem pakolsz?-kérdezte Lauren
-Nem.-majd vissza feküdtem.-Ha már úgy is az ablaknál pakolászol el húznád a függönyt?-mondtam majd oda sétált és el húzta.
Már el telt 2 óra azóta hogy majdnem mindenki el ment, fel akartam kelni és ki menni a fürdőbe de valaki majdnem ki törte az ajtót és be jött a szobába.
-Nessa!-ordított rám Darco.
-Igen?-fordultam meg.
-Még mindig pizsamában vagy?-erre a mondtára csak furán rá néztem.-Öltözz az apám itt van értünk.
Szem forgatva oda mentem a szekrényemhez és ki vettem egy pulcsit és egy nadrágot. Be pakoltam a bőröndbe, fel vettem a cipőm és ki mentem az ajtón. Draco már toporzékolt.
-Ha nem toporognál akkor már el indulhatunk volna.-mondtam és meg fogtam a kezét és húzni kezdtem.-Draco ha nem jössz esküszöm itt hagylak.
Fel kapta a fejét és el indult. Amikor ki léptünk a Roxfortból nem volt ott senki.
-Nem azt mondtad hogy Lucius már itt vár?-kérdeztem miközben fel néztem rá.
-De. Talán még el érjük a vonatot.-csak kérdőn néztem rá.
-De a vonat már el ment.-erre csak le nézett rám és fél mosolyra húzta a száját.
-Attól mert a Mardekárosok el mentek hamar még egy csomóan másik házakból itt maradtak és még csak most indulnak.-mondta majd intett hogy kövessem. Útközben sokat beszélgettünk és hülyés kedtünk. Hála Merlinnek el értük a vonatot, kerestünk egy üres kabint, sajnos a Weasley család is most mentek. Be ültünk a kabinba de el kellett mennem, valahol el mászhatott Skyri mert nem éreztem az alkaromon. Ki mentem de bele futottam a Weasley ikrekbe.
-Jaj ne.-meg akartam fordulni de el kapta az egyik a kezem.
-Mit keresel?-kérdezte és maga felé fordított.
-Semmit ami rád tartozna.-mondtam majd próbáltam ki szabadulni a szorításából.
-Ne ficánkolj.-mondta a másik.
-Akkor enged el a karom.-sziszegtem.
-Nem fogom.-mondta majd pár perc múlva egyre szorosabban fogta a karom, ezt ki használva le rántottam az én fej magasságomhoz.
-Nem tudom kik vagytok de tuti hogy mind a ketten Weasleyk vagytok.
-Bocsi be se mutatkoztunk. Én George Weasley vagyok.-ahogy ki mondta rá néztem a másikra.
-Én Fred Weasley vagyok.-George még mindig az arcomnál volt és a barna szemeibe néztem. Perceken át néztem de egyszer viszont a magabiztosága elillant, nem tudtam mitől de el löktem magamtól és el indultam tovább keresni Skyrit. Az egyik kabin előtt kúszott el. Fel vettem a földről és be kúszott a pulcsim alá, vissza indultam a Dracohoz de pont Granger jött velem szembe.
-De jó még te is.-mondtam majd szem forgatva közelebb léptem hozzá. Valami fura volt vele, a haja kócos volt és a ruhája is furán állt.-Mit keresel itt hátul?
-Malfoyal találkoztam.-mikor ezt kimondta magyon nagy düh fogott el remélem nem az történt amire gondolok. Ki vágtam a kabin ajtaját. Draco ugyan úgy nézett ki mint Granger.
-Mi a szart csináltál Grangerel??-kérdeztem kiabálva.
-Nyugodj le. Meg átkoztam.
-Persze el is hiszem.-meg forgattam a szemem.
-Ha nem csak a fejét nézted volna akkor észre vetted volna a sebet a karján.-tényleg ki volt szakadva az egyik ujjánál a pólo és vérzett de nem néztem meg jól.
-Aha...-le ültem Dracoval szembe, az ülésből percek alatt át változott fekvéssé. Csak néztem a vonatnak a plafonját és gondolkoztam. Vajon milyen lett volna az életem ha nem találkozom Dracoval? Leginkább az életemen gondolkoztam.
-Nessa.-szólitott meg Draco mire rá néztem.-Miért akadsz ki mindig ha egy másik lánnyal vagyok?
-Nem tudom.-vissza néztem a plafonra és tovább gondolkoztam. Szerettem volna el mondani neki hogy azért mert talán szeretem de nem mertem. Fel álltam de pont akkor fékezett a vonat és bele estem Malfoy ölébe, nekem nagyon ciki volt ő viszont élvezte ami történt. Bele néztem a szürke szemeibe, ő nem a szememet nézete hanem a szám, a szemeiben vágy csillant fel. Kezdett még cikibé válni a helyzet ezért fel akartam állni viszont ő nem engedte, le ültetett maga mellé. Rá hajtottam a fejem a vállára és el nyomott az álom.
Draco szemszögéből
Nem tudom Nessa miért nem hiszi el hogy tényleg csak meg átkoztam Grangert, nem tagadom tényleg szép de nem az esetem az apám meg ki is nyírna érte sosem nyúlnék Grangerhez ezt szerintem Nessa is tudja. Még volt majdnem két óra mire haza értünk volna. A lány aki a vállamon alszik eléggé el aludhatott mert nem kelt fel arra hogy át tettem a másik helyre csodálkoztam is hogy nem kelt fel rá pedig nem szokott ilyen mélyen aludni. Néztem az ablakon le csordogáló cseppeket, Nessának a kezére néztem és ott volt a kigyója, furcsáltam hogy nem a zsebében vagy az alkarján van. Oda tettem a kezem mire ő meg harapta, felsziszentem mire Nessa fel ébredt, rá nézett a kezemre és észre vette a harapás nyomott. Azonnal a kezére nézett hogy lássa hátha nem az ő kigyója volt az.
-Bocsi.-mondta majd le vette a táskáját. Elő vett belőle egy géz félét és be tekerte vele az ujjam.-Nem szereti ha idegenek nyúlnak hozzá.
El mosolyodott, én meg csak bólintottam. Szeretem ha mosolyog akkor el tűnik minden gondom és csak rá összpontosítok. Vissza ült a helyére és valamit mondott párszaszóul a kígyónak. Nagyon zavar hogy nem tudom mit mond vagy pedig azt nem tudom mit mond neki a kígyója. Lehet tőle tudja mindig ki van a közelében, egyszer majd meg fogom kérni hogy tanítson egy két szót párszaszóul. Oda jött hozzám és ezt súgta a fülembe.
-Valaki van a kabin ajtó előtt.-rá néztem az ajtóra de nem láttam senkit.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...