Jó olvasást!
Nessa szemszögéből.
Másnap reggel Draco már nem volt mellettem. Fel kaptam az egyik ingjét amit Fredtől kapott és lementem. Ahogy elmentem a nappali előtt a kanapén ült Ginny és Granger meg persze a zabagép. Kimentem a konyhába ahol ott volt Draco, Harry, Fred és George, meg persze Mr.Weasley.
-Végre hogy felkeltél.-sétált elém Draco és homlokon puszilt. Leültem hozzájuk és keresztbe tettem a lábam.
-Jó reggelt kis drágám.-jött ki Mrs.Weasley.-Kérsz valamit reggelire?
-Nem, köszönöm.-hiába mondtam hogy nem kérek semmit elém rakott egy narancs levet. Éppen ittam amikor Potter megszólalt.
-Kicsit hangosak voltatok.-azonnal kiköptem. Fred és George elkezdtek nevetni. Mrs.Weasley fogta a fejét Arthur pedig befogta a fülét.
-Szerintem én elmegyek és megnézem mit csinálnak a lányok.-indult el Draco amikor meg ragadtam a karját.
-Beszélnem kell veled.-felálltam és elindultunk kifelé a házból. A bejárati ajtó előtt megálltam.-Ne hidd azt hogy én kimegyek így. Így is meg fagyok.-bejött majd fel mentünk. Be csuktam az ajtót.
-Igen?-tárta szét a karjait.
-Nagyon nincs jó hangulatam először is, másodszor Potter valamit titkol. Nem kéne bízzunk benne.-fel vonta az egyik szemöldökét és közelebb sétált.
-Elmenjünk?-elgondolkoztam. Ha most elmegyünk akkor sok esély van rá hogy kövessen minket Potter vagy valaki más.
-Valamit ki kell találnom.-leültem az ágyra majd ő is helyet foglalt mellettem.-Mi lesz akkor ha ezt is elszúrom ugyan úgy ahogyan azt is amikor el akartalak felejteni.
-Te el akartál felejteni?-ránéztem egy amolyan "Ez most ugye csak egy vicc?" tekintéssel.
-Gratulálok Draco! Nagyon okos vagy, csak ez ragadt meg benned.-felálltam és ki akartam menni amikor magához húzott és átölelt. Nem öleltem vissza mert lefogta a kezem.-Kérek ruhát Grangertől egy pillanat és jövök.
-Oké.-kimentem és egyenes utat vettem a nappaliba. A göndör hajú lányhoz sétáltam.
-Igen?-nézett fel rám.
-Esetleg van valami ruhád? Nem szeretnék egész nap ebben lenni.-bólintott majd felállt. Követtem egészen a szobáig.
-Tessék.-nyomott a kezembe egy nagy pulcsit és egy farmer nadrágot. Bementem a szobába majd neki álltam öltözni. Draco már nem volt a szobában ezért nyugodtan tudtam öltözni. Amint kész lettem lementem. Nem találtam senkit ezért kimentem a ház elé. Sajnos nem volt ott senki. Körbe néztem de még úgy sem vettem észre senkit. Elegem van hogy az apám egyfolytában az eszemmel játszik. Végig jártam az egész házat de sehol senki, megint. Vissza mentem a házba de az ajtó előtt váratlan meglepetés ért.
-Már megint.... Komolyan ezt élvezed hogy irányítasz?-elkezdett nevetni amit nem értettem.
-Csak egyszerűen ki kellene löknöd a fejedből de te még erre sem vagy képes! Szánalmas vagy.-nagyot nyelve összpontosítottam. Hallottam még a hangját de legalább már nem láttam. Mit akar még tőlem? A nappali közepén álltam Grangerel a jobb oldalamon Harryvel pedig a bal oldalamon.
-Lefagytál.-mondta a barna hajú lány.
-El kell mennünk.-rohantam fel az emeletre. Ahogy beléptem el is kezdtem pakolni azokat a dolgokat amikkel ide jöttünk. Lementem és megálltam az ajtó előtt. Draco a kanapén ült de amint meglátta mi van nálam felállt és elindult volna ha a göndör hajú lány nem fogja vissza.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...