Jó olvasást!
Nessa szemszögéből
Draco már lassan 1 órája fürdik én pedig csak unatkozom. Amikor el ment Adam láttam rajta hogy valami bántja de nem mertem rá kérdezni. Természetesen ez is Nessa Denemre vall hogy egy betoji szar.
-Ha szeretnél mehetsz.-szakított ki a gondolataimból Draco.
-Oké. Akkor megyek.-nem tudom miért mondtam így de nem baj. Fel álltam majd be mentem a helységbe. Engedtem magamnak vizet majd bele ültem a kádba. Amikor ki mentem Draco már aludt, oda sétáltam és oda feküdtem mellé. Meg simogattam az arcát majd nyomtam rá egy puszit is, olyan ártatlannak tűnik amikor alszik. Talán még is szeretem annyira? Vagy csak ez egy fel lángolás? Ilyen és ehhez hasonló kérdések jártak a fejemben amíg el nem nyomott az álom.
Másnap reggel Adam hangjára ébredtem.
-....ssa! Nessa fent vagy?-résnyire ki nyitottam a szemem és rá néztem.
-Uhum....-csak ennyit tudtam ki mondani. Nagyon fáradt vagyok és ráadásul semmi kedvem fel kelni.
-Nessa. Ne csináld. Kérlek kelj fel.-mostmár kinyitottam a szemem és egy szúrós pillantást mire egy kisebb lépést tett hátra.
-Miért nem aludhatok?-fel ültem.
-Azért mert valakinek fel kell keltenie Tejf...-most úgy néztem rá mint aki azonnal le támadja.-Akarom mondani Malfoyt.
-Én is így gondoltam.-mondtam majd fel álltam és be mentem a fürdőbe.
-Most még is hova mész??-majdnem kiabált.
-Például öltözni.-fordultam felé. A ruháimat ismét kint felejtettem.-Adam még itt vagy?
-Persze. Mi kell?-kérdezte és közben be akart jönni.
-Először is ne gyere be. Másodszor kint vannak a ruháim.-legalább nem akart be jönni.
-De miért nem jössz ki érte.-sóhajtottam.
-Mert már le vagyok vetkőzve. Azért.-néhányszor annyira bolond tud lenni. El motyogott egy "Ja" szót majd hallottam ahogy el megy az ajtó elől és vissza sétál. Ki nyitotta résnyire az ajtót majd be adott egy fekete inget amit alul össze kellett kötni és egy világosabb színű farmert. Fel öltöztem majd ki mentem.
-Még ebben is eszméletlen vagy.-csak mosolyogtam rá.
-Köszi.-ő is úgy tett ahogyan én. Ott ült az ágyon ahol én aludtam én a másik oldalra sétáltam hogy fel tudjam kelteni Dracot. Le ültem az említett személy mellé.-Draco.
Csak nyöszörgést kaptam válaszul.
-Draco!-mondtam egy kicsit hangosabban.
-Nessa. Úgy is fel kelthetted ahogyan szoktad, nem muszáj azért ezt csináld mert én itt vagyok.-mondta Adam mire el mosolyodtam. Nem akartam Adam előtt úgy viselkedni a szöszivel mint ahogy szoktam mert a végén azt hiszi együtt vagyunk.
-Draco!!-szólaltam meg hangosabban. Résnyire ki nyitotta a szemét majd amint meg látott fel ült. Oldalra nézett majd egy gúnyos mosoly kiséretében biccentett Adam felé.
-Látom mostmár fent van szóval nem is zavarok.-fel állt majd az ajtóhoz lépet de mielőtt ki ment volna utána szóltam.
-Adam!-meg fordult és rám nézett.-Köszönöm.-hogy mit köszöntem meg neki? Nem tudom. Oda mentem hozzá és meg öleltem, először a keze a derekamon volt de utána egyre lejjebb ment de amikor el érte azt a helyet Draco hangja állította meg.
-Héj!-kiáltott oda.
-Bocsi én... Én csak.... Nem tudom mi van velem. Sajnálom.-ki fújtam az eddig bent tartott levegőt.
-Semmi baj de ha jól láttam menni készültél. Nem?-néztem bele a szemébe.
-D-De igen.-dadogott egy kicsit. Amikor ki ment le ültem a szőke fiú mellé.
-Hogy gondolhatja hogy le tapizza azt ami az enyém?-szóval neki is egy tárgy vagyok.
-Tessék?? Nem vagyok egy tárgy amire azt mondhatod hogy a tiéd.-fordultam felé.
-Kérlek ne kezd el. Bocsi igazad van. Sajnálom.-meg forgattam a szemem.
-Pontosan ennyi Draco Malfoynál. Egy sajnálom és minden meg van oldva.-nem akarok megint össze veszni vele úgy hogy inkább abba hagytam. Neki döltem az ágynak a támlájának és fel tettem a lábam Draco lábára. El kezdte simogatni a sipcsontomat. Így ültünk 10 percen át amikor egyszer csak újból meg szólalt.
-Hogy ilyen selymes a lábad?-el kezdtem nevetni.
-Lány vagyok. És meg tanítottak hogy, hogy kell normálisan borotválkozni és még egy muggle készítésű testápolót is használok.-csak furán nézett rám.-Akár mennyire is utálom őket nagyon jó termékeik vannak vagy milyük?
Kínosan el nevettem magam mire Draco is ugyan azt tette.
-Ha neked tetszik akkor nekem is.-rá mosolyogtam. Beszélgettünk még de nem tartott sokáig mert ki csapódott az ajtó és be jött rajta Lucius.
-Azonnal gyertek!!-kiáltott ránk. Fel álltunk és oda sétáltunk.-Nagyúr hivat minket.
El indultunk ki felé. Dracon ugyan olyan ruha volt mint mindig fekete kobó. Oda értünk és be mentünk a nagy terembe.
-Nessa. Draco. Foglaljatok helyet.-mutatott maga mellé ahol az én helyem volt és a mellettem lévő székre ami Dracoé volt. Le ültünk oda majd beke kezdett a mondandójába.-Itt az ideje hogy Draco is meg kapja a jegyet.
-Tessék??-néztem rá. Ezt nem kellett volna.
-Ülj vissza vagy a szeretteid fogják bánni.-a végén rá nézett a mellettem ülőre. Vissza le ültem. Fel állt az apám majd a szőke fiúhoz ment.
-Add a karod.-utasította. A legjobb fiú barátom remegő kézzel emelte fel a kezét és oda nyújtotta. Láttam rajta hogy félt ezért meg fogtam a kezét amit meg is érzett ezért rám nézett ekkor mondta az apám a varázslatott és már csak Draco kiáltása halatszott az agész teremben. Ismertem már azt az érzést amit ő. Egyszerre szúr és olyan mintha ezer kést szúrnának a kezedbe. Egy szóval nagyon fáj. Amikor végzett vissza ült a helyére én pedig el kezdtem Dracoval foglalkozni.
-Draco. Nézz rám.-sutogttam de ő ekkor sem nézett rám.-Draco kérlek nézz rám.
A síró görcs kerülgetett. Annyira rossz így látni őt. Nem ezt érdemelte. Meg kellett volna védjem de nem tettem ez is az én hibám.
-Annyira sajnálom.-mondtam és közben meg öleltem. Éreztem ahogy a könnyei el áztatják az ingem.-Tényleg sajnálom.
-Nem a te hibád.-mondta és még jobban ölelt.
-Ha be fejeztétek folytathatnánk.-nevetett gúnyosan apám. Olyan düh futott végig rajtam hogy azt nem lehetett volna el mondani. Rá néztem majd egy ölni tudó pillantást vetettem felé.-Na de Nessa szabad ilyet apáddal?
Ki fújtam az eddig bent tartott levegőt majd vártam hogy folytassa.
Ahogy ígértem itt a két rész.😅
Folytatás hamarosan!
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...